Sales Support Medewerker

Als Sales Support medewerker ga je de account- en salesmanagers ondersteunen. Je gebruikt je communicatieve en organisatorische vaardigheden om het sales proces zo goed mogelijk te laten verlopen. Je bent daar in verantwoordelijk voor:

  • Het maken van afspraakverslagen;
  • Opstellen van offertes;
  • Klantcontact en relatiebeheer door klanten na te bellen;
  • Het afhandelen administratief afhandelen.

International Trader

Als International Trader ben je verantwoordelijk voor het onderhandelen en afsluiten van orders, het beheren van de orderstroom en het bieden van service aan klanten van de organisatie. Je voert onafhankelijke gesprekken met klanten en leveranciers om zakelijke kansen te identificeren en over overeenkomsten te onderhandelen. Je voert onderhandelingen zelfstandig uit ​​en sluit orders af. Je zorgt ervoor dat je orders op tijd worden geleverd en dat er aan de wensen en behoeften van de klant worden voldaan. Ook ga je Internationaal reizen om branche-evenementen, vergaderingen en conferenties bij te wonen en relaties op te bouwen. Ook promoot je hier de producten/diensten.


International Accountmanger Frans / Duits

As an international account manager, you will be the driving force behind building and maintaining strong relationships with clients and suppliers worldwide. You will be given significant responsibility and will work independently on exciting projects such as:

  • Conducting negotiations and closing deals autonomously while ensuring customer satisfaction and timely delivery;
  • Frequently traveling internationally to participate in events and meetings, strengthening your network;
  • Preparing quotes and stock lists;
  • Analyzing market trends and contributing ideas for process and strategy improvements;
  • Collaborating with a team of passionate colleagues to support the growth and development of the organization.

Commercieel Traineeship

Tijdens deze traineeship ga jij je volledig ontwikkelen in de wereld van commercie. Zo krijg je de mogelijkheid om mee te kijken op de marketing-, inkoop-, binnendienst- en buitendienstafdelingen. Hierdoor kan jij goed vergelijken wat het beste bij jou past. Is dat nou contact onderhouden met leveranciers en onderhandelen over tarieven, acquisitie doen naar nieuwe klanten en deze binnenhalen of toch liever werken op de relatiebeheer en de relaties uitbreiden? Na de traineeship krijg je de mogelijkheid om jezelf te specialiseren in één van deze richtingen.


Accountmanager Den Haag

Als Accountmanager ben je altijd druk, want je krijgt al snel veel verantwoordelijkheid. Je begint met een goed uitgedacht inwerktraject waarin we je de basis van het vak gaan leren. Dit gaat gepaard met interne- en externe trainingen. Hierdoor heb je de mogelijkheid jezelf te ontwikkelen, veel te leren over communicatie en zelf een dag vol afwisseling te creëren. Zit de basis er lekker in? Dan gaan we dat steeds verder uitbouwen. Dit proces heeft tijd nodig, maar gaat op jouw tempo. Het hele team staat altijd klaar om je hierin te begeleiden!

Binnen deze rol ga je je onder andere verdiepen in de volgende werkzaamheden:

  • Verantwoordelijk voor recruitment via verschillende kanalen;
  • Allround proces omtrent kandidaten, zoals evaluaties op locatie;
  • Internal accountmanagement;
  • External accountmanagement;
  • Relaties met klanten (opbouwen en) uitbouwen;
  • Ook buiten de deur naar afspraken met klanten en kandidaten;
  • Nauw samenwerken binnen een hecht team;
  • Meedenken in de marketing, projecten of andere zaken die aansluiten op jouw interesses;
  • Dagelijks meewerken aan de groei van deze geweldige organisatie!

Internationaal Accountmanager

Als Internationaal Accountmanager ben jij na een gedegen inwerkperiode verantwoordelijk voor het beheren van bestaande klantrelaties en het benaderen van nieuwe klanten in de Benelux en Duitsland. Je hebt de volledige verantwoordelijkheid voor het proces, van het opstellen en opvolgen van offertes tot het monitoren van de afgesproken levertijden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de verkoop van het gehele product portfolio. Je hebt de vaardigheid om klanten te overtuigen, te enthousiasmeren en langdurige relaties op te bouwen.

Je organiseert zelf je agenda, zorgt voor een goede planning en bent verantwoordelijk voor je eigen klantafspraken. In deze rol werk je nauw samen met je Inside Sales collega's en rapporteer je aan de Managing Director.


Administratieve sales medewerker

Als Administratieve Sales Medewerker ben jij een belangrijke schakel binnen een hecht team en ondersteun je de accountmanagers. Je zorgt voor een efficiënte en juiste afhandeling van offertes door het verstrekken van prijzen. Je hebt hiernaast telefonisch contact met klanten over openstaande bestellingen, signaleert afwijkingen en formuleert corrigerende maatregelen. Uiteraard speel je ook een belangrijke rol in het behandelen van klantvragen en de opvolging hiervan.

In deze rol werk je nauw samen met de inkoopmanager en ben je een belangrijke contactpersoon voor de accountmanagers, zodat zij snel kunnen schakelen over lopende offertes. Je zorgt voor de communicatie tussen in- en verkoop en zorgt ervoor dat alle processen correct en efficiënt verlopen. Je neemt initiatief en durft op te komen voor de benodigde informatie om je werk te kunnen doen.


International New Business Manager

Als International New Business Manager ben jij de drijvende kracht achter de internationale groei van onze organisatie:

  • Jij onderzoekt nieuwe markten en breidt deze uit;
  • Bouwt sterke zakelijke relaties op met klanten over de hele wereld en overtuigt hen van de waarde van onze producten;
  • Je speelt een cruciale rol in het genereren van leads;
  • Analyseert verkoopdata en ontwikkelt strategische salesplannen.

Commercieel medewerker binnendienst

In deze functie ben jij het commerciële gezicht van het bedrijf! Jij brengt de verschillende bomen en planten actief onder de aandacht bij potentiële klanten en onderhoudt de relaties met bestaande klanten. Je volgt de ontwikkelingen in de markt en speelt hier snel op in.

  • Het opstellen van offertes en het voeren van onderhandelingen voor grotere projecten.
  • Het ondersteunen van de buitendienst bij verkoopactiviteiten.
  • Het adviseren van klanten over de juiste boomsoorten voor hun projecten.
  • Het begeleiden van klanten tijdens hun bezoek aan de kwekerij.
  • Het volgen van marktontwikkelingen en inspelen op trends.
  • Het vertegenwoordigen van het bedrijf op beurzen en evenementen.

Inkoop Assistent

Als Inkoop Assistent ondersteun je het inkoopteam bij hun dagelijkse werkzaamheden en zorg je ervoor dat het inkoopproces soepel en gestructureerd verloopt. Jij bent verantwoordelijk voor het verwerken van inkoopgegevens, het controleren van bestellingen en facturen en het bewaken van de naleving van inkoopcontracten. Met jouw organisatietalent zorg je ervoor dat afwijkingen tijdig gesignaleerd en opgelost worden.

Binnen deze rol ga je je onder andere verdiepen in de volgende werkzaamheden:

  • Verzamelen, controleren en verwerken van inkoopgegevens in systemen
  • Controleren van facturen en bestellingen op juistheid en signaleren van afwijkingen
  • Ondersteunen bij het voorbereiden en beheren van inkoopcontracten met kwekers en leveranciers
  • Plaatsen van bestellingen bij leveranciers en informeren van interne afdelingen over inkoopafspraken
  • Samenstellen van overzichten en rapportages ter ondersteuning van het inkoopteam