Business controller
Als Business Controller analyseer je financiële data en marktontwikkelingen om strategische beslissingen te ondersteunen. Je draagt bij aan de groei en optimalisatie van de organisatie.
• Je analyseert cijfers en signalen van afwijkingen voor tijdige bijsturing.
• Je draagt zorg voor een concrete maandafsluiting.
• Je stelt stuurinformatie op voor het management.
• Je calculeert de bezettingsgraad en margeberekeningen.
• Je werkt businesscases uit initieert procesverbeteringen.
• Je adviseert complexe financiële vraagstukken en deelnemen aan projecten.
Commercieel Administratief Medewerker
Als Commercieel Administratief Medewerker ben je het administratieve aanspreekpunt voor zowel klanten als collega’s. Je bent verantwoordelijk voor facturatie, waarbij je facturen opstelt, controleert en verstuurt. Daarnaast onderhoud je klantencontact over facturen, leveringstermijnen en andere administratieve zaken, waarbij je uitstekende service biedt. Verder ondersteun je de afdeling met diverse administratieve taken, zoals orderverwerking, klantgegevens bijhouden en rapportages opstellen.
Financieel medewerker
Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig invoeren van de financiële administratie en onderhoudt direct contact met klanten, waarin je hen uitleg geeft en adviseert. Je stelt je proactief op door onjuistheden en bijzonderheden in de financiële administratie te signaleren en te communiceren richting de klant. Belangrijk is dat je nauwkeurig te werk gaat, aangezien kwaliteit leveren een belangrijke eigenschap is van dit bedrijf.
Administratief Medewerker Personeels- en Salarisadministratie
Je gaat je veel bezig houden met arbeidsovereenkomsten, ontslagbrieven en aanvragen en werkgeversverklaring. Eigenlijk komt het spectrum van personeelszaken bij jou voorbij. De focus ligt hierin op de personeelsadministratie. Jij zorgt ervoor dat iedereen de juiste loonstroken krijgt en dat de mutaties in het systeem worden verwerkt. Als extra werkzaamheden kan je denken aan:
- ondersteunen bij het maken van contracten
- je houdt de CAO wijzigingen in de gaten en verwerkt die
- je fungeert als back-up voor de salarisadministrateur.
Administratief Medewerker Planning
De afdeling Service & Montage bestaat uit verschillende professionals. De planners zijn verantwoordelijk voor het effectief en efficiënt inplannen van ongeveer 60 medewerkers, die werken aan uiteenlopende projecten verspreid over het hele land. In deze rol heb je nauw overleg met de teams van verkoop, werkvoorbereiding en productie, en onderhoud je regelmatig contact met zowel de medewerkers op de projecten als de aannemers op de bouwlocaties.
Hire Desk Manager
Als Hire Desk Manager speel je een cruciale rol binnen de organisatie en draag je zorg voor het succes van het team. Jij bent degene die de afdeling aanstuurt, zorgt voor een uitstekende klantenservice en ervoor waakt dat de verkoopdoelstellingen worden behaald. Je coacht, ontwikkelt en stuurt het team strategisch aan om zowel individuele als gezamenlijke doelen te bereiken. Dit doe je door duidelijke teamdoelen te stellen en de prestaties voortdurend te monitoren en te verbeteren.
Binnen deze functie zul je onder andere verantwoordelijk zijn voor:
- Het proactief managen van de afdeling en zorgen dat deze aansluit bij bedrijfsprioriteiten en markttrends;
- Het geven van duidelijk leiderschap om ondermaatse prestaties direct aan te pakken;
- Het onderhouden van een gemotiveerde en proactieve teamomgeving;
- Het opzetten van een prestatiebeheersysteem gekoppeld aan doelstellingen;
- Het ontwikkelen van klantrelaties door een consistente en uitzonderlijke klantervaring te bieden.
Assistent Underwriter
Als Assistent Underwriter ben je een belangrijke spil binnen het team van Underwriters, maar ook een schakel tussen de Underwriters en de afdelingen Operations, Finance en de makelaars waar de organisatie zaken mee doet. Je neemt proactief taken uit handen van de Underwriters en ontzorgt hen op die manier. Daarmee lever je indirect een commerciële bijdrage en bouw je mee aan het succes van het team.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor:
- Het ondersteunen van de underwriters (UW's) bij het beheren van bestaande klantportefeuilles en het aantrekken van nieuwe klanten;
- Het uitvoeren van verzekeringstechnische taken ter ondersteuning van de commerciële processen;
- Het behandelen van binnenkomende en uitgaande correspondentie, zowel via e-mail als telefonisch, met interne en externe partijen;
- Het voorbereiden en verwerken van gegevens in de systemen om de UW's te ondersteunen bij hun werkzaamheden;
- Het coördineren van administratieve werkzaamheden binnen de verzekeringssegmenten Provinciaal en Beurs (Nationaal)
Medewerker Volmacht
Als Administratief Medewerker ben jij voornamelijk verantwoordelijk voor het verwerken van mutaties, boekingen en het administreren/verwerken en opmaken van polissen. Je bent veelal zelfstandig aan het werk en ondersteunt jouw naaste collega's met administratieve taken. Tevens handel je 1e-lijns contacten af, zoals de telefoon, e-mails en berichten op online platformen. Wanneer je een vraag niet kunt of mag beantwoorden, weet je de klant door te verbinden naar de juiste afdeling en verricht je eventuele kleine administratieve wijzigingen.
Customer service
Ben jij energiek, klantgericht en een echte probleemoplosser? Vind je nauwkeurig werken en samenwerken in een team leuk? Word je blij van blije klanten en het verlenen van uitstekende service? Dan is dit bedrijf de plek voor jou! Met goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels en een passie voor fietsen, pas je perfect in het team. Hier werk je in een modern nieuw pand met een eigen sportschool en geniet je van heerlijke lunches in het bedrijfsrestaurant.
Customer Support - Den Haag
Als Klantenservice Specialist ben jij de rots in de branding voor onze klanten. Jij beantwoordt hun vragen over onze cloudsoftware en biedt snelle en effectieve oplossingen bij elk probleem. Geen (cloud)software kennis? Geen zorgen, wij zorgen voor een uitgebreide training! Jouw inzichten zijn cruciaal om onze producten en processen te verbeteren. Je taken omvatten:
- Het beantwoorden van e-mails, chats, telefoongesprekken;
- Schakelen tussen verschillende afdelingen;
- Het adviseren over onze nieuwste softwareoplossingen.
