Assistent Underwriter

Als Assistent Underwriter ben je een belangrijke spil binnen het team van Underwriters, maar ook een schakel tussen de Underwriters en de afdelingen Operations, Finance en de makelaars waar de organisatie zaken mee doet. Je neemt proactief taken uit handen van de Underwriters en ontzorgt hen op die manier. Daarmee lever je indirect een commerciële bijdrage en bouw je mee aan het succes van het team.

In deze rol ben je verantwoordelijk voor:

  • Het ondersteunen van de underwriters (UW's) bij het beheren van bestaande klantportefeuilles en het aantrekken van nieuwe klanten;
  • Het uitvoeren van verzekeringstechnische taken ter ondersteuning van de commerciële processen;
  • Het behandelen van binnenkomende en uitgaande correspondentie, zowel via e-mail als telefonisch, met interne en externe partijen;
  • Het voorbereiden en verwerken van gegevens in de systemen om de UW's te ondersteunen bij hun werkzaamheden;
  • Het coördineren van administratieve werkzaamheden binnen de verzekeringssegmenten Provinciaal en Beurs (Nationaal)

Medewerker Volmacht

Als Administratief Medewerker ben jij voornamelijk verantwoordelijk voor het verwerken van mutaties, boekingen en het administreren/verwerken en opmaken van polissen. Je bent veelal zelfstandig aan het werk en ondersteunt jouw naaste collega's met administratieve taken. Tevens handel je 1e-lijns contacten af, zoals de telefoon, e-mails en berichten op online platformen. Wanneer je een vraag niet kunt of mag beantwoorden, weet je de klant door te verbinden naar de juiste afdeling en verricht je eventuele kleine administratieve wijzigingen.


Customer service

Ben jij energiek, klantgericht en een echte probleemoplosser? Vind je nauwkeurig werken en samenwerken in een team leuk? Word je blij van blije klanten en het verlenen van uitstekende service? Dan is dit bedrijf de plek voor jou! Met goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels en een passie voor fietsen, pas je perfect in het team. Hier werk je in een modern nieuw pand met een eigen sportschool en geniet je van heerlijke lunches in het bedrijfsrestaurant.


Office Assistent

Als office assistent ben je de cruciale schakel op het kantoor van de opdrachtgever. Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor collega's met dringende vragen. Meestal bied je onmiddellijk een oplossing, en als dat niet lukt, ga je proactief op zoek naar het juiste antwoord.

Elke werkdag brengt nieuwe uitdagingen. Je draagt de verantwoordelijkheid voor een breed scala aan administratieve taken zoals urenverwerking, het opstellen van contracten, het beantwoorden van vragen via telefoon en e-mail, beheer van het wagenpark, verzuim en salarisadministratie, en de algehele correspondentie met kandidaten. Hoewel ervaring in deze domeinen een pluspunt is, is een bereidheid om te leren belangrijker. De nodige begeleiding om professioneel te groeien wordt voorzien.

Buiten het harde werken is er binnen het hechte team veel ruimte voor humor. Deze rol vereist dat je snel kunt schakelen tussen verschillende taken, waarbij je goed overzicht behoudt en energie haalt uit een gevarieerde werkdag. De opdrachtgever zoekt een toegewijde office topper die goed kan omgaan met hectiek en die zowel dynamisch als gestructureerd te werk gaat.


Sales Support Frans

In deze administratieve rol ondersteun je het verkoopteam bij het verwerken van orders, offertes en klantvragen. Je bent een belangrijke schakel in het bewaken van het verkoopproces en zorgt ervoor dat alles volgens afspraak verloopt. Het contact met klanten verloopt voornamelijk via e-mail en chat, waarbij je meedenkt in oplossingen. Daarnaast heb je ook regelmatig contact met collega’s uit binnen- en buitenland.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Het verwerken van verkooporders en opstellen van offertes in het ERP-systeem.
  • Het onderhouden van klantcontact via e-mail en chat.
  • Het controleren van voorraadniveaus en levertijden in overleg met Supply Chain.
  • Het afstemmen van prijzen en beschikbaarheid van producten.
  • Het signaleren van afwijkingen in het verkoopproces en hierop anticiperen.
  • Het samenwerken met diverse afdelingen in binnen- en buitenland.
  • Het up-to-date houden van administratieve gegevens en klantinformatie.

Financieel administratief medewerker

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie en ondersteun je het team bij verschillende administratieve taken. Je zorgt ervoor dat alles soepel verloopt en de administratie op orde is, zowel voor Nederland als België. Je hebt een hands-on mentaliteit en schakelt snel tussen diverse werkzaamheden.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Het zelfstandig beheren van de financiële huuradministratie voor zowel Nederland als België.
  • Het controleren en verwerken van inkomende en uitgaande facturen.
  • Het voorbereiden van betalingen en het opstellen van incassobatches.
  • Het bewaken van debiteuren en het onderhouden van contact met klanten over achterstallige betalingen.
  • Het beheren van orderblokkades en zorgen voor een tijdige verwerking.
  • Het archiveren van bankmutaties en het verwerken van administratieve gegevens.
  • Het ondersteunen bij aanvullende financiële werkzaamheden, zoals de voorbereiding voor de accountantscontrole.

Customer support medewerker

Als Junior Support Specialist ben jij hét aanspreekpunt voor zorgverleners die vragen hebben over het gebruik van de software. Je duikt met plezier in complexe vraagstukken en weet die helder en rustig uit te leggen aan klanten. Dit doe je telefonisch en via mail – altijd met veel geduld, want niet iedereen is even technisch onderlegd. Je leert stap voor stap alles over het softwarepakket en groeit in je rol naar een echte expert. Je denkt daarnaast ook mee over hoe de software nóg beter kan.

Wat je zoal gaat doen:

  • Je beantwoordt zelfstandig gebruikersvragen en helpt klanten op weg;
  • Je geeft instructies over de werking van de software;
  • Je denkt kritisch mee over mogelijke verbeteringen in het systeem.

Customer Relationship Manager

Het betreft een functie op de afdeling Planning waarbij je in een team aan de slag gaat om zogenaamde assessors (beoordelaars) te koppelen aan diverse opdrachten m.b.t. certificering. Hierbij werk je met eigen personeel en freelancers die allemaal eigen specialisaties hebben. Je bent constant aan het schakelen, puzzelen, plannen en organiseren. Het is dus een must dat je het leuk vindt om divers bezig te zijn! Andere werkzaamheden zijn bijvoorbeeld:

  • Contact met de klant/opdrachtgever om afspraken te plannen en te verzetten;
  • Keuzes maken tussen eigen personeel en freelance assessors + goed kunnen beoordelen wie de ‘man for the job’ is;
  • Het plannen van bezoeken met de geselecteerde assessors;
  • De juiste informatie verstrekken aan assessors;
  • Ondersteuning bieden aan de assessors;
  • Diverse administratieve werkzaamheden.