Administratief Medewerker Planning

De afdeling Service & Montage bestaat uit verschillende professionals. De planners zijn verantwoordelijk voor het effectief en efficiënt inplannen van ongeveer 60 medewerkers, die werken aan uiteenlopende projecten verspreid over het hele land. In deze rol heb je nauw overleg met de teams van verkoop, werkvoorbereiding en productie, en onderhoud je regelmatig contact met zowel de medewerkers op de projecten als de aannemers op de bouwlocaties.


Hire Desk Manager

Als Hire Desk Manager speel je een cruciale rol binnen de organisatie en draag je zorg voor het succes van het team. Jij bent degene die de afdeling aanstuurt, zorgt voor een uitstekende klantenservice en ervoor waakt dat de verkoopdoelstellingen worden behaald. Je coacht, ontwikkelt en stuurt het team strategisch aan om zowel individuele als gezamenlijke doelen te bereiken. Dit doe je door duidelijke teamdoelen te stellen en de prestaties voortdurend te monitoren en te verbeteren.

Binnen deze functie zul je onder andere verantwoordelijk zijn voor:

  • Het proactief managen van de afdeling en zorgen dat deze aansluit bij bedrijfsprioriteiten en markttrends;
  • Het geven van duidelijk leiderschap om ondermaatse prestaties direct aan te pakken;
  • Het onderhouden van een gemotiveerde en proactieve teamomgeving;
  • Het opzetten van een prestatiebeheersysteem gekoppeld aan doelstellingen;
  • Het ontwikkelen van klantrelaties door een consistente en uitzonderlijke klantervaring te bieden.

Customer Service Medewerker

Als Customer Service Medewerker ben jij ‘hét gezicht’ van de organisatie. Als aanspreekpunt ben jij bezig met het afhandelen van vragen, klachten en zorg jij voor een positieve ervaring voor de klant. Hoe doe je dit? Door jouw kennis van alle systemen, mogelijkheden en oplossingen binnen het bedrijf zorg jij ervoor dat de klant de correcte informatie ontvangt. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Het monitoren van het orderprocessen
  • Het informeren van klanten over wijzigingen en/of mogelijkheden
  • Het onderhouden van interne en externe contacten
  • Het voorleggen van klachten bij de belanghebbende afdeling(en)

Backoffice Medewerker

Als Backoffice Medewerker ondersteun je met jouw administratieve kwaliteiten de salesafdeling. Als administratieve duizendpoot beschik je over een divers takenpakket waaronder het registreren van nieuwe klanten, het invoeren van orders in SAP en het vullen van het klantenbestand. Daarnaast ben je als Backoffice Medewerker verantwoordelijk voor:

  • Het rapporteren van incidenten of klachten vanuit de klant
  • Het ondersteunen bij boekingen
  • Het opstellen en bijhouden van prijs- en verkooplijsten
  • Het behandelen van informatieverzoeken waaronder product specificaties

Support

Binnen de Customer Support functie ben je verantwoordelijk voor een divers takenpakket. Je start je dag met een kop koffie en een praatje met je collega’s. Vervolgens beantwoord je binnengekomen mails en verwerk je klantorders en stel je offertes op. Gedurende de dag biedt je technische ondersteuning (zowel telefonisch als per mail) aan klanten, eindgebruikers en collega’s. Andere taken die onder jouw verantwoordelijk vallen zijn:

 

  • Klantorders aanvragen en verwerken in Exact en SAP;
  • Beheren van data over digitale projecten en de verwerking hiervan in het CRM systeem;
  • Werkvoorbereiding van verkochte producten;
  • Magazijnbeheer van Electronics, inboeken en tellingen.

Assistent Underwriter

Als Assistent Underwriter ben je een belangrijke spil binnen het team van Underwriters, maar ook een schakel tussen de Underwriters en de afdelingen Operations, Finance en de makelaars waar de organisatie zaken mee doet. Je neemt proactief taken uit handen van de Underwriters en ontzorgt hen op die manier. Daarmee lever je indirect een commerciële bijdrage en bouw je mee aan het succes van het team.

In deze rol ben je verantwoordelijk voor:

  • Het ondersteunen van de underwriters (UW's) bij het beheren van bestaande klantportefeuilles en het aantrekken van nieuwe klanten;
  • Het uitvoeren van verzekeringstechnische taken ter ondersteuning van de commerciële processen;
  • Het behandelen van binnenkomende en uitgaande correspondentie, zowel via e-mail als telefonisch, met interne en externe partijen;
  • Het voorbereiden en verwerken van gegevens in de systemen om de UW's te ondersteunen bij hun werkzaamheden;
  • Het coördineren van administratieve werkzaamheden binnen de verzekeringssegmenten Provinciaal en Beurs (Nationaal)

Salarisadministrateur SR

Wat houdt de functie in? Als senior salarisadministrateur ben je, samen met het team, verantwoordelijk voor het volledig verzorgen van de salarisadministratie van onze klanten. Je houdt je niet alleen bezig met de verwerking van de salarisadministratie, maar benut ook je sterke communicatieve vaardigheden. Het is van groot belang dat je klanten kunt adviseren en informeren op het gebied van salarissen, sociale verzekeringen en loonheffingen.


Medewerker Volmacht

Als Administratief Medewerker ben jij voornamelijk verantwoordelijk voor het verwerken van mutaties, boekingen en het administreren/verwerken en opmaken van polissen. Je bent veelal zelfstandig aan het werk en ondersteunt jouw naaste collega's met administratieve taken. Tevens handel je 1e-lijns contacten af, zoals de telefoon, e-mails en berichten op online platformen. Wanneer je een vraag niet kunt of mag beantwoorden, weet je de klant door te verbinden naar de juiste afdeling en verricht je eventuele kleine administratieve wijzigingen.


Ordermanager

Als Ordermanager ben jij de spil in het verwerken en uitwerken van klantorders in het systeem. Je begeleidt diverse projecten en geeft advies over materialen, vormgeving, afwerking en uitvoering. Daarnaast bedenk je continu manieren om producten en processen beter, slimmer en sneller te maken. Je collega’s in de productie kunnen op jou rekenen voor duidelijke antwoorden op vragen over orders.


Sales Operations Specialist - Den Haag

Als Procesanalist Sales ben jij de steunpilaar van het sales team. Je optimaliseert de productiviteit en effectiviteit door nauwkeurig orders te controleren en commerciële vragen van collega's, partners en klanten te beantwoorden. Je verdeelt sales leads in het systeem, beheert en verbetert salesprocessen, houdt gegevens up-to-date en werkt mee aan diverse projecten zoals de lancering van nieuwe producten of klantevents. Met jouw inzet zorg je ervoor dat alles soepel verloopt.