Financieel medewerker
Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig invoeren van de financiële administratie en onderhoudt direct contact met klanten, waarin je hen uitleg geeft en adviseert. Je stelt je proactief op door onjuistheden en bijzonderheden in de financiële administratie te signaleren en te communiceren richting de klant. Belangrijk is dat je nauwkeurig te werk gaat, aangezien kwaliteit leveren een belangrijke eigenschap is van dit bedrijf.
SDS Employee
Binnen deze rol ben jij verantwoordelijke voor het gehele proces vanaf het moment dat de klant binnen is. Je zal offertes opstellen, hier opvolging aangeven, financiële gegevens verwerken, onderhandelingen doen over de offertes, planningen opstellen en inplannen, diverse projecten opzetten en veel in contact zijn met de betreffende klant. Belangrijk is dat je het leuk vindt om divers bezig te zijn, niet weten wat je dag te wachten staat en vooral werken binnen een team waarin je jezelf goed kan ontwikkelen.
Assistent Underwriter - Fine Art
In deze rol ondersteun je het Fine-art Underwriting-team in de dagelijkse werkzaamheden. Je werkt nauw samen met de je collega's om de administratieve en operationele taken te verzorgen. Tot je taken behoren onder andere:
- Het uitvoeren van administratieve support, zoals het verwerken van orders en het beheren van gegevens in het systeem.
- Ondersteuning bij het opstellen van offertes en polis documenten, en het nauwkeurig bijhouden van klantinformatie.
- Het onderhouden van contacten met klanten en brokers om de klantrelaties te versterken en nieuwe business te ontwikkelen.
- Bijdragen aan strategische meetings en ideeën aandragen om de dienstverlening te verbeteren en uit te breiden.
- Op termijn meegaan naar beurzen en evenementen.
Administratief Medewerker Personeels- en Salarisadministratie
Je gaat je veel bezig houden met arbeidsovereenkomsten, ontslagbrieven en aanvragen en werkgeversverklaring. Eigenlijk komt het spectrum van personeelszaken bij jou voorbij. De focus ligt hierin op de personeelsadministratie. Jij zorgt ervoor dat iedereen de juiste loonstroken krijgt en dat de mutaties in het systeem worden verwerkt. Als extra werkzaamheden kan je denken aan:
- ondersteunen bij het maken van contracten
- je houdt de CAO wijzigingen in de gaten en verwerkt die
- je fungeert als back-up voor de salarisadministrateur.
Administratief medewerker
Ben jij een nauwkeurige organisator die energie haalt uit een perfect bijgewerkte administratie? Als Administratief Medewerker Product management speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze product- en category managers. Door jouw toewijding aan detail en gestructureerde werkwijze ontzorg je jouw collega’s, zodat zij zich volledig kunnen richten op het ontwikkelen van inspirerende nieuwe producten. In deze functie rapporteer je direct aan de Category Manager en ben je een onmisbare schakel in het team.
Wat ga je doen?
- Artikelen aanmaken en beheren in ons ERP-systeem (Unit4).
- Doorvoeren van wijzigingen, zoals prijzen, statussen, afmetingen en andere productgegevens.
- Coördineren en beheren van sample-aanvragen.
- Verzenden van artwork naar leveranciers.
- Ondersteuning bieden aan productmanagers in het sourcingproces.
Financieel Administratief Medewerker
Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan financiële werkzaamheden, zoals:
- Facturatie
- Bankverwerking
- Debiteurenbeheer
Je werkt secuur en hebt een scherp oog voor cijfers.
Samen met een hardwerkend team zorg je voor tijdige verwerking van alle administratieve taken en ondersteun je de rest van het bedrijf.
Administratief Medewerker Planning
De afdeling Service & Montage bestaat uit verschillende professionals. De planners zijn verantwoordelijk voor het effectief en efficiënt inplannen van ongeveer 60 medewerkers, die werken aan uiteenlopende projecten verspreid over het hele land. In deze rol heb je nauw overleg met de teams van verkoop, werkvoorbereiding en productie, en onderhoud je regelmatig contact met zowel de medewerkers op de projecten als de aannemers op de bouwlocaties.
Hire Desk Manager
Als Hire Desk Manager speel je een cruciale rol binnen de organisatie en draag je zorg voor het succes van het team. Jij bent degene die de afdeling aanstuurt, zorgt voor een uitstekende klantenservice en ervoor waakt dat de verkoopdoelstellingen worden behaald. Je coacht, ontwikkelt en stuurt het team strategisch aan om zowel individuele als gezamenlijke doelen te bereiken. Dit doe je door duidelijke teamdoelen te stellen en de prestaties voortdurend te monitoren en te verbeteren.
Binnen deze functie zul je onder andere verantwoordelijk zijn voor:
- Het proactief managen van de afdeling en zorgen dat deze aansluit bij bedrijfsprioriteiten en markttrends;
- Het geven van duidelijk leiderschap om ondermaatse prestaties direct aan te pakken;
- Het onderhouden van een gemotiveerde en proactieve teamomgeving;
- Het opzetten van een prestatiebeheersysteem gekoppeld aan doelstellingen;
- Het ontwikkelen van klantrelaties door een consistente en uitzonderlijke klantervaring te bieden.
Assistent Underwriter
Als Assistent Underwriter ben je een belangrijke spil binnen het team van Underwriters, maar ook een schakel tussen de Underwriters en de afdelingen Operations, Finance en de makelaars waar de organisatie zaken mee doet. Je neemt proactief taken uit handen van de Underwriters en ontzorgt hen op die manier. Daarmee lever je indirect een commerciële bijdrage en bouw je mee aan het succes van het team.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor:
- Het ondersteunen van de underwriters (UW's) bij het beheren van bestaande klantportefeuilles en het aantrekken van nieuwe klanten;
- Het uitvoeren van verzekeringstechnische taken ter ondersteuning van de commerciële processen;
- Het behandelen van binnenkomende en uitgaande correspondentie, zowel via e-mail als telefonisch, met interne en externe partijen;
- Het voorbereiden en verwerken van gegevens in de systemen om de UW's te ondersteunen bij hun werkzaamheden;
- Het coördineren van administratieve werkzaamheden binnen de verzekeringssegmenten Provinciaal en Beurs (Nationaal)
Medewerker Volmacht
Als Administratief Medewerker ben jij voornamelijk verantwoordelijk voor het verwerken van mutaties, boekingen en het administreren/verwerken en opmaken van polissen. Je bent veelal zelfstandig aan het werk en ondersteunt jouw naaste collega's met administratieve taken. Tevens handel je 1e-lijns contacten af, zoals de telefoon, e-mails en berichten op online platformen. Wanneer je een vraag niet kunt of mag beantwoorden, weet je de klant door te verbinden naar de juiste afdeling en verricht je eventuele kleine administratieve wijzigingen.