Customer Service
Ben jij iemand die structuur aanbrengt, snel schakelt en energie krijgt van het ondersteunen van anderen? Dan is deze rol echt iets voor jou.
Als Customer Service Representative ben jij de spil in het dagelijks reilen en zeilen van de organisatie. Jij zorgt ervoor dat bestellingen kloppen, klanten happy zijn en collega’s op je kunnen bouwen. Van het verwerken van orders tot het ontvangen van bezoekers – je doet het allemaal. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en alle ruimte om initiatief te nemen.
Wat je zoal gaat doen?
- Bestellingen verwerken, inkopen en het verzendproces coördineren
- Retourzendingen en bijbehorende administratie regelen
- In contact staan met logistieke partners en klanten op de hoogte houden van levertijden
- Orders controleren en verwerken in het systeem
- Vragen van klanten oplossen in samenwerking met collega’s
- Bezoekers ontvangen en zorgen voor een nette, gastvrije ontvangst
- Voorraad bijhouden van kantoorartikelen en snacks (yes, jij weet altijd waar de koekjes zijn)
- E-mails en telefoontjes beantwoorden en documenten beheren
- Het management ondersteunen met projecten en losse taken
Medewerker Centrale Planning
Als medewerker centrale planning ben jij de spil in onze werkplaats. Je coördineert werkorders voor onderhoud, reparaties en andere technische werkzaamheden, en zorgt ervoor dat deze efficiënt en tijdig worden uitgevoerd. Je plant de werkzaamheden in, houdt de werkplaatscapaciteit in de gaten en werkt nauw samen met verschillende afdelingen om alles soepel te laten verlopen.
Je bent ook verantwoordelijk voor het informeren van klanten over de voortgang van hun voertuigen en het afhandelen van vragen of klachten. Daarnaast registreer je alle werkzaamheden en zorg je voor de administratieve afhandeling.
Verder ondersteun je bij voorraadbeheer, optimaliseer je processen in de werkplaats en ben je betrokken bij aanvullende taken zoals het melden van schades, het organiseren van RDW-keuringen, het taxeren van leaseauto’s, en het coördineren van import- en exportactiviteiten van voertuigen. Je bent ook verantwoordelijk voor het organiseren van veilingwerk en zorgt voor een goede afhandeling van alle betrokken administraties.
Junior financial controller
· Uitvoeren van gedetailleerde financiële controles en analyses;
· Verbeteren van de diverse processen in de financiële administratie;
· Meebouwen aan de verdere professionalisering en optimalisering van
de AO/IB;
· Ondersteunen van proceseigenaren in diverse afdelingen bij het
vastleggen en verbeteren van (administratieve) processen;
· Assisteren van de Manager Finance bij consolidatie en
rapportagewerkzaamheden;
· Ondersteuning bankverwerking en verwerken van inkoopfacturen.
Commercieel Administratief Medewerker
Als Commercieel Administratief Medewerker ben je het administratieve aanspreekpunt voor zowel klanten als collega’s. Je bent verantwoordelijk voor facturatie, waarbij je facturen opstelt, controleert en verstuurt. Daarnaast onderhoud je klantencontact over facturen, leveringstermijnen en andere administratieve zaken, waarbij je uitstekende service biedt. Verder ondersteun je de afdeling met diverse administratieve taken, zoals orderverwerking, klantgegevens bijhouden en rapportages opstellen.
Financieel medewerker
Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig invoeren van de financiële administratie en onderhoudt direct contact met klanten, waarin je hen uitleg geeft en adviseert. Je stelt je proactief op door onjuistheden en bijzonderheden in de financiële administratie te signaleren en te communiceren richting de klant. Belangrijk is dat je nauwkeurig te werk gaat, aangezien kwaliteit leveren een belangrijke eigenschap is van dit bedrijf.
Assistent Underwriter - Fine Art
In deze rol ondersteun je het Fine-art Underwriting-team in de dagelijkse werkzaamheden. Je werkt nauw samen met de je collega's om de administratieve en operationele taken te verzorgen. Tot je taken behoren onder andere:
- Het uitvoeren van administratieve support, zoals het verwerken van orders en het beheren van gegevens in het systeem.
- Ondersteuning bij het opstellen van offertes en polis documenten, en het nauwkeurig bijhouden van klantinformatie.
- Het onderhouden van contacten met klanten en brokers om de klantrelaties te versterken en nieuwe business te ontwikkelen.
- Bijdragen aan strategische meetings en ideeën aandragen om de dienstverlening te verbeteren en uit te breiden.
- Op termijn meegaan naar beurzen en evenementen.
Financieel Administratief Medewerker
Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan financiële werkzaamheden, zoals:
- Facturatie
- Bankverwerking
- Debiteurenbeheer
Je werkt secuur en hebt een scherp oog voor cijfers.
Samen met een hardwerkend team zorg je voor tijdige verwerking van alle administratieve taken en ondersteun je de rest van het bedrijf.
Administratief Medewerker Planning
De afdeling Service & Montage bestaat uit verschillende professionals. De planners zijn verantwoordelijk voor het effectief en efficiënt inplannen van ongeveer 60 medewerkers, die werken aan uiteenlopende projecten verspreid over het hele land. In deze rol heb je nauw overleg met de teams van verkoop, werkvoorbereiding en productie, en onderhoud je regelmatig contact met zowel de medewerkers op de projecten als de aannemers op de bouwlocaties.
Hire Desk Manager
Als Hire Desk Manager speel je een cruciale rol binnen de organisatie en draag je zorg voor het succes van het team. Jij bent degene die de afdeling aanstuurt, zorgt voor een uitstekende klantenservice en ervoor waakt dat de verkoopdoelstellingen worden behaald. Je coacht, ontwikkelt en stuurt het team strategisch aan om zowel individuele als gezamenlijke doelen te bereiken. Dit doe je door duidelijke teamdoelen te stellen en de prestaties voortdurend te monitoren en te verbeteren.
Binnen deze functie zul je onder andere verantwoordelijk zijn voor:
- Het proactief managen van de afdeling en zorgen dat deze aansluit bij bedrijfsprioriteiten en markttrends;
- Het geven van duidelijk leiderschap om ondermaatse prestaties direct aan te pakken;
- Het onderhouden van een gemotiveerde en proactieve teamomgeving;
- Het opzetten van een prestatiebeheersysteem gekoppeld aan doelstellingen;
- Het ontwikkelen van klantrelaties door een consistente en uitzonderlijke klantervaring te bieden.
Assistent Underwriter
Als Assistent Underwriter ben je een belangrijke spil binnen het team van Underwriters, maar ook een schakel tussen de Underwriters en de afdelingen Operations, Finance en de makelaars waar de organisatie zaken mee doet. Je neemt proactief taken uit handen van de Underwriters en ontzorgt hen op die manier. Daarmee lever je indirect een commerciële bijdrage en bouw je mee aan het succes van het team.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor:
- Het ondersteunen van de underwriters (UW's) bij het beheren van bestaande klantportefeuilles en het aantrekken van nieuwe klanten;
- Het uitvoeren van verzekeringstechnische taken ter ondersteuning van de commerciële processen;
- Het behandelen van binnenkomende en uitgaande correspondentie, zowel via e-mail als telefonisch, met interne en externe partijen;
- Het voorbereiden en verwerken van gegevens in de systemen om de UW's te ondersteunen bij hun werkzaamheden;
- Het coördineren van administratieve werkzaamheden binnen de verzekeringssegmenten Provinciaal en Beurs (Nationaal)