SDS Employee

Binnen deze rol ben jij verantwoordelijke voor het gehele proces vanaf het moment dat de klant binnen is. Je zal offertes opstellen, hier opvolging aangeven, financiële gegevens verwerken, onderhandelingen doen over de offertes, planningen opstellen en inplannen, diverse projecten opzetten en veel in contact zijn met de betreffende klant. Belangrijk is dat je het leuk vindt om divers bezig te zijn, niet weten wat je dag te wachten staat en vooral werken binnen een team waarin je jezelf goed kan ontwikkelen.


Customer relations medewerker

Als Customer Relations Medewerker ben jij de onmisbare schakel die zorgt voor een soepele verbinding tussen de klant en de interne organisatie. Je hebt als doel om klanten niet alleen de juiste oplossingen te bieden, maar hen ook het gevoel te geven dat ze echt gehoord en begrepen worden. Of het nu gaat om bestellingen, klachten, facturatie, leveringen, opzeggingen of andere operationele vraagstukken, jij zorgt voor een vlotte en efficiënte afhandeling. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor diverse projectmatige taken, zoals contractinvoer en het onderhouden van waardevolle klantrelaties via de telefoon. In deze veelzijdige en dynamische rol werk je nauw samen met verschillende interne afdelingen, zoals sales, productie, distributie en magazijn, zodat de klant altijd een optimale ervaring heeft.


Backoffice Medewerker

Als Backoffice Medewerker ondersteun je met jouw administratieve kwaliteiten de salesafdeling. Als administratieve duizendpoot beschik je over een divers takenpakket waaronder het registreren van nieuwe klanten, het invoeren van orders in SAP en het vullen van het klantenbestand. Daarnaast ben je als Backoffice Medewerker verantwoordelijk voor:

  • Het rapporteren van incidenten of klachten vanuit de klant;
  • Het ondersteunen bij boekingen;
  • Het opstellen en bijhouden van prijs- en verkooplijsten;
  • Het behandelen van informatieverzoeken waaronder product specificaties.

Medewerker Centrale Planning

Als medewerker centrale planning ben jij de spil in onze werkplaats. Je coördineert werkorders voor onderhoud, reparaties en andere technische werkzaamheden, en zorgt ervoor dat deze efficiënt en tijdig worden uitgevoerd. Je plant de werkzaamheden in, houdt de werkplaatscapaciteit in de gaten en werkt nauw samen met verschillende afdelingen om alles soepel te laten verlopen.

Je bent ook verantwoordelijk voor het informeren van klanten over de voortgang van hun voertuigen en het afhandelen van vragen of klachten. Daarnaast registreer je alle werkzaamheden en zorg je voor de administratieve afhandeling.

Verder ondersteun je bij voorraadbeheer, optimaliseer je processen in de werkplaats en ben je betrokken bij aanvullende taken zoals het melden van schades, het organiseren van RDW-keuringen, het taxeren van leaseauto’s, en het coördineren van import- en exportactiviteiten van voertuigen. Je bent ook verantwoordelijk voor het organiseren van veilingwerk en zorgt voor een goede afhandeling van alle betrokken administraties.


Junior financial controller

· Uitvoeren van gedetailleerde financiële controles en analyses;

· Verbeteren van de diverse processen in de financiële administratie;

· Meebouwen aan de verdere professionalisering en optimalisering van

de AO/IB;

· Ondersteunen van proceseigenaren in diverse afdelingen bij het

vastleggen en verbeteren van (administratieve) processen;

· Assisteren van de Manager Finance bij consolidatie en

 rapportagewerkzaamheden;

· Ondersteuning bankverwerking en verwerken van inkoopfacturen.


Commercieel Administratief Medewerker

Als Commercieel Administratief Medewerker ben je het administratieve aanspreekpunt voor zowel klanten als collega’s. Je bent verantwoordelijk voor facturatie, waarbij je facturen opstelt, controleert en verstuurt. Daarnaast onderhoud je klantencontact over facturen, leveringstermijnen en andere administratieve zaken, waarbij je uitstekende service biedt. Verder ondersteun je de afdeling met diverse administratieve taken, zoals orderverwerking, klantgegevens bijhouden en rapportages opstellen.


Financieel medewerker

Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig invoeren van de financiële administratie en onderhoudt direct contact met klanten, waarin je hen uitleg geeft en adviseert. Je stelt je proactief op door onjuistheden en bijzonderheden in de financiële administratie te signaleren en te communiceren richting de klant. Belangrijk is dat je nauwkeurig te werk gaat, aangezien kwaliteit leveren een belangrijke eigenschap is van dit bedrijf. 


Vestigingsleider

Als vestigingsleider heb je de verantwoordelijkheid over een vestiging en al het reilen en zeilen. Het is een zeer afwisselende functie waar geen dag hetzelfde is. In deze aansturende rol bepaal je natuurlijk zelf je werkweek met als doel; de vestiging zo optimaal mogelijk laten functioneren.

Je communiceert met key-accounts, schakelt met accountmanagers en vestigingsmedewerkers om uiteindelijk de klant met een goed gevoel de week te laten besluiten. Een greep uit de werkzaamheden:

  • schakelen met diverse medewerkers
  • contact met grote accounts en leveranciers
  • verantwoordelijk voor beleid op de vestiging
  • snelheid in zaken regelen, soms komen klanten met dringende zaken die moeten worden gecoördineerd.

Al met al: je bent verantwoordelijk voor ALLES op de vestiging; een UNIEKE rol!


Administratief Medewerker Planning

De afdeling Service & Montage bestaat uit verschillende professionals. De planners zijn verantwoordelijk voor het effectief en efficiënt inplannen van ongeveer 60 medewerkers, die werken aan uiteenlopende projecten verspreid over het hele land. In deze rol heb je nauw overleg met de teams van verkoop, werkvoorbereiding en productie, en onderhoud je regelmatig contact met zowel de medewerkers op de projecten als de aannemers op de bouwlocaties.


Hire Desk Manager

Als Hire Desk Manager speel je een cruciale rol binnen de organisatie en draag je zorg voor het succes van het team. Jij bent degene die de afdeling aanstuurt, zorgt voor een uitstekende klantenservice en ervoor waakt dat de verkoopdoelstellingen worden behaald. Je coacht, ontwikkelt en stuurt het team strategisch aan om zowel individuele als gezamenlijke doelen te bereiken. Dit doe je door duidelijke teamdoelen te stellen en de prestaties voortdurend te monitoren en te verbeteren.

Binnen deze functie zul je onder andere verantwoordelijk zijn voor:

  • Het proactief managen van de afdeling en zorgen dat deze aansluit bij bedrijfsprioriteiten en markttrends;
  • Het geven van duidelijk leiderschap om ondermaatse prestaties direct aan te pakken;
  • Het onderhouden van een gemotiveerde en proactieve teamomgeving;
  • Het opzetten van een prestatiebeheersysteem gekoppeld aan doelstellingen;
  • Het ontwikkelen van klantrelaties door een consistente en uitzonderlijke klantervaring te bieden.