Management Assistent
In deze functie ben jij de spil van het kantoor. Jij bent diegene die alles regelt en organiseert en zorgt dat alles op kantoor goed verloopt. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, zorgt dat de kantoorspullen op voorraad zijn, maar zorgt ook dat het jaarlijkse event, van ongeveer 250 man, top geregeld is. Of het nu gaat om een intern uitje naar Madrid, een MT vergadering op een mooie locatie of zorgen voor een goed gepland inwerktraject voor een nieuwe medewerker: jij bent onze topper.
Daarnaast ben je o.a. verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
- Agendabeheer;
- E-mails en telefoongesprekken verwerken en oppakken;
- Inkopen van relatie geschenken;
- Ad hoc ondersteuning bieden aan de verschillende afdelingen en het management;
- Administratieve werkzaamheden;
- Ziekmeldingen van medewerker en kandidaten verwerken;
- Evaluaties houden met onze uitzendkrachten;
- Interne verjaardagen en in dienst jubileums verzorgen.
Productieplanner
Als productieplanner ben jij een belangrijke schakel binnen het productieproces. Samen met je twee collega’s binnen het bedrijfsbureau zorg jij ervoor dat de werkvoorbereiding voor de fabriek soepel verloopt. Je houdt rekening met de beschikbare materiaalvoorraden en zoekt voortdurend naar manieren om de productie zo efficiënt mogelijk in te plannen. Spoedorders plan jij strategisch in, zonder dat dit stress oplevert. Dankzij jouw sterke communicatieve vaardigheden ben jij in staat snel te schakelen met verschillende afdelingen zoals de binnendienst, inkoop en productie. Jij zorgt ervoor dat alles doorloopt en weet snel knelpunten te vinden en op te lossen.
Wat doe je?
- Optimaliseren van werktekeningen in verschillende materiaalsoorten voor een efficiënte productieplanning tegen de laagst mogelijke kosten;
- Verantwoordelijk voor het verdelen van de capaciteit over de week;
- Spoedorders optimaal inplannen;
- Overleggen over speciale klantorders en afstemmen met productie en verkoop;
- Bewaken van de beschikbare voorraad voor geplande productieorders;
- Afstemmen met de productie over manco’s en deze melden aan de verkoopafdeling;
- Beheren en verbeteren van automatiseringssystemen voor productieplanning en kraanbaan.
Financial controller
Als Financial Controller ben je een essentiële schakel binnen het finance team. Je werkt nauw samen met collega’s en zorgt voor de juiste financiële rapportages en processen. Je hebt een belangrijke rol in het waarborgen van de financiële gezondheid van de organisatie.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:
- Het verwerken van journaalposten en het opstellen van balansspecificaties.
- Het analyseren van financiële gegevens en het omzetten van deze data in bruikbare inzichten.
- Het optimaliseren van processen en ondersteunen bij de verdere automatisering van systemen.
- Het bijdragen aan financiële rapportages en audits.
- Het strategisch meedenken over de toekomst van de organisatie.
- Het ondersteunen van andere afdelingen om de samenwerking te optimaliseren.
- Het nauwkeurig bijhouden van financiële gegevens en zorgen voor een efficiënte werking van de organisatie.
Managamentassistent
In deze veelzijdige functie als Managementassistent ben jij dé spin in het web. Je ondersteunt het management, houdt administratieve processen strak georganiseerd en zorgt ervoor dat alles achter de schermen op rolletjes loopt. Geen dag is hetzelfde: van klantbeheer tot HR-zaken en van boekhouding tot het ontvangen van bezoekers – jij houdt moeiteloos meerdere ballen in de lucht.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Je beheert de administratie rondom klanten en personeelszaken;
- Je verzorgt de facturatie en houdt het debiteurenbeheer bij;
- Je schakelt met klanten via mail en telefoon over administratieve vragen;
- Je voert lichte boekhoudkundige taken uit en bereidt interne audits voor;
- Je werft sollicitanten via LinkedIn;
- Je ontvangt bezoekers en pakt allerlei andere organisatorische zaken op.
SDS Employee
Binnen deze rol ben jij verantwoordelijke voor het gehele proces vanaf het moment dat de klant binnen is. Je zal offertes opstellen, hier opvolging aangeven, financiële gegevens verwerken, onderhandelingen doen over de offertes, planningen opstellen en inplannen, diverse projecten opzetten en veel in contact zijn met de betreffende klant. Belangrijk is dat je het leuk vindt om divers bezig te zijn, niet weten wat je dag te wachten staat en vooral werken binnen een team waarin je jezelf goed kan ontwikkelen.
Customer relations medewerker
Als Customer Relations Medewerker ben jij de onmisbare schakel die zorgt voor een soepele verbinding tussen de klant en de interne organisatie. Je hebt als doel om klanten niet alleen de juiste oplossingen te bieden, maar hen ook het gevoel te geven dat ze echt gehoord en begrepen worden. Of het nu gaat om bestellingen, klachten, facturatie, leveringen, opzeggingen of andere operationele vraagstukken, jij zorgt voor een vlotte en efficiënte afhandeling. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor diverse projectmatige taken, zoals contractinvoer en het onderhouden van waardevolle klantrelaties via de telefoon. In deze veelzijdige en dynamische rol werk je nauw samen met verschillende interne afdelingen, zoals sales, productie, distributie en magazijn, zodat de klant altijd een optimale ervaring heeft.
Backoffice Medewerker
Als Backoffice Medewerker ondersteun je met jouw administratieve kwaliteiten de salesafdeling. Als administratieve duizendpoot beschik je over een divers takenpakket waaronder het registreren van nieuwe klanten, het invoeren van orders in SAP en het vullen van het klantenbestand. Daarnaast ben je als Backoffice Medewerker verantwoordelijk voor:
- Het rapporteren van incidenten of klachten vanuit de klant;
- Het ondersteunen bij boekingen;
- Het opstellen en bijhouden van prijs- en verkooplijsten;
- Het behandelen van informatieverzoeken waaronder product specificaties.
Medewerker Centrale Planning
Als medewerker centrale planning ben jij de spil in onze werkplaats. Je coördineert werkorders voor onderhoud, reparaties en andere technische werkzaamheden, en zorgt ervoor dat deze efficiënt en tijdig worden uitgevoerd. Je plant de werkzaamheden in, houdt de werkplaatscapaciteit in de gaten en werkt nauw samen met verschillende afdelingen om alles soepel te laten verlopen.
Je bent ook verantwoordelijk voor het informeren van klanten over de voortgang van hun voertuigen en het afhandelen van vragen of klachten. Daarnaast registreer je alle werkzaamheden en zorg je voor de administratieve afhandeling.
Verder ondersteun je bij voorraadbeheer, optimaliseer je processen in de werkplaats en ben je betrokken bij aanvullende taken zoals het melden van schades, het organiseren van RDW-keuringen, het taxeren van leaseauto’s, en het coördineren van import- en exportactiviteiten van voertuigen. Je bent ook verantwoordelijk voor het organiseren van veilingwerk en zorgt voor een goede afhandeling van alle betrokken administraties.
Allround HR-medewerker
Binnen deze functie ben je de schakel tussen management en medewerkers. Jij zorgt voor een soepel verloop van HR-processen en adviseert over het beleid binnen de organisatie.
- Beheren van verzuimverwerking, instroom, doorstroom en uitstroom van medewerkers, inclusief salaris- en ontslagverwerking.
- Beantwoorden van HR-gerelateerde vragen via e-mail en op locatie.
- Opzetten, uitvoeren en implementeren van HR-projecten.
- Optimaliseren van het HR-beleid en adviseren van het management hierover.
- Bevorderen van persoonlijke en professionele ontwikkeling binnen de organisatie.
- Zorgdragen voor een goede balans tussen werkgever en werknemer.
Junior financial controller
· Uitvoeren van gedetailleerde financiële controles en analyses;
· Verbeteren van de diverse processen in de financiële administratie;
· Meebouwen aan de verdere professionalisering en optimalisering van
de AO/IB;
· Ondersteunen van proceseigenaren in diverse afdelingen bij het
vastleggen en verbeteren van (administratieve) processen;
· Assisteren van de Manager Finance bij consolidatie en
rapportagewerkzaamheden;
· Ondersteuning bankverwerking en verwerken van inkoopfacturen.
