Financieel Controller

Wat ga je doen? 

Je bent verantwoordelijk voor de volgende hoofdtaken: 

  1. Cashmanagement: Beheer en beoordeling van de cashflow, inclusief het opstellen van cashforecasts, beheer van kredietverzekeringen, en bankzaken zoals factoring en bankgaranties. 
  2. Maandafsluiting: Verantwoordelijkheid voor de maandelijkse afsluiting, inclusief het opstellen en reviewen van balansaansluitingen, cijferbeoordelingen, en het verzorgen van onze rapportering aan het groepsteam in SAP. 
  3. Projectondersteuning: Bijdragen aan en ondersteunen van zowel nationale als internationale financiële projecten. 
  4. Accountantscontrole: Assisteren bij de accountantscontrole en zorgen voor correcte financiële rapportages. 
  5. PowerBI Beheer: Fungeren als key user voor PowerBI, ondersteunen en onderhouden van de BI-omgeving. 
  6. Procesverbeteringen: Actief bijdragen aan de verbetering van financiële processen en interne controles binnen de organisatie. 

Assistent Accountant (Tilburg)

  • De administratie en aangiftes van ondernemers met je eigen klantenportefeuille
  • Het opstellen van jaarrekeningen.
  • En ben je een aanspreekpunt voor onze klanten.

HR Support medewerker

Als HR Support Medewerker speel je een cruciale rol in het ondersteunen van de HR-afdeling met diverse administratieve taken. Dit omvat onder andere werkzaamheden op het gebied van werving en selectie, contractbeheer en het bijhouden van personeelsdossiers, zowel op papier als digitaal.


Customer Service Frans

Wil jij:

  • Een dynamische en internationale werkomgeving ervaren bij een toonaangevend bedrijf;
  • Een aanspreekpunt zijn voor Franstalige klanten en zorgen voor foutloze orderverwerking;
  • Werken in een gezellige en ontwikkelingsgerichte omgeving met ruimte om je talenten te benutten?

Als Medewerker Customer Service speel je een cruciale rol in het bieden van uitstekende service aan Franstalige klanten. Je houdt je bezig met orderverwerking en het benutten van verkoopkansen.

Daarnaast omvatten jouw taken onder andere:

  • Beantwoorden van vragen en afhandelen van inkomende e-mails;
  • Initiëren en opvolgen van offertes;
  • Zorgen voor snelle en nauwkeurige orderverwerking;
  • Klantvragen en e-mails professioneel afhandelen;
  • Actief signaleren en benutten van mogelijkheden voor verkoop;
  • Opstellen en opvolgen van offertes;
  • Bieden van hoogwaardige klantenservice en bijdragen aan de beste klantervaring.