HR businesspartner
Ben jij de drijvende kracht achter een succesvolle HR-strategie? In een dynamische omgeving vertaal jij de bedrijfsstrategie naar concrete HR-plannen. Of het nu gaat om talentontwikkeling, leiderschapscoaching of het optimaliseren van processen – jij speelt een cruciale rol.
Je ziet de mensen achter de cijfers en begrijpt dat betrokken medewerkers de basis vormen van een sterke organisatie. Met jouw expertise inspireer en ondersteun je leidinggevenden bij het creëren van een positieve en productieve werkomgeving. Als verbindende factor tussen medewerkers en management signaleer je niet alleen, maar maak je écht impact door strategisch en proactief te handelen.
Senior Administrateur
Binnen deze functie ga je leren om verschillende financiële vraagstukken zoals jaarrekeningen, financiële rapportages en fiscale aangiften te doen. Hiernaast ben je ook dagelijks bezig met uiteenlopende administratieve taken voor verschillende opdrachtgevers samen met je collega’s. Ook ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van klantcontacten en ondersteun je collega’s bij het opzetten en inrichten van nieuwe administratie(systemen). Op termijn is de verwachting dat je door zal groeien naar senior consulent, waar jij je eigen klantenbestand gaat beheren.
Talent Specialist - Rotterdam
Als Talent Specialist stap je in een uitdagende en veelzijdige rol waarin geen dag hetzelfde is. Je begint met een intensief trainings- en ontwikkeltraject, waarbij je de kneepjes van het vak leert door middel van diverse interne en externe trainingen. In deze functie krijg je veel verantwoordelijkheid en de vrijheid om jouw carrière pad zelf vorm te geven.
- Je werft, selecteert, en interviewt de beste kandidaten om hen vervolgens te begeleiden naar hun droombaan.
- Je bouwt langdurige relaties op met klanten door middel van koude en warme acquisitie en onderhoudt deze relaties met als doel strategische samenwerkingen te bevorderen.
- Jij bepaalt grotendeels jouw eigen agenda en bent verantwoordelijk voor het succes van jouw klantenportefeuille.
- Naast recruitment ben je ook betrokken bij business development en denk je mee over strategische keuzes voor jouw klanten.
- Het bezoeken van klanten, netwerken en relatiebeheer zijn een belangrijk onderdeel van jouw werk, waarbij je ook vaak buiten de deur bent voor afspraken.
Assistent accountant
In deze rol ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van de financiële administratie van klanten. Dit omvat onder meer het zelfstandig verwerken van financiële administraties, het samenstellen van jaarrekeningen en het verzorgen van belastingaangiftes. Je bent het aanspreekpunt voor je klanten, schakelt snel en houdt de lijnen kort door proactief telefonisch contact te onderhouden. Je signaleert kansen in je vakgebied en kijkt actief naar mogelijkheden voor automatisering binnen je werkzaamheden. Dankzij je kwaliteit en netwerk draag je bij aan de groei van de organisatie door ook nieuw werk aan te trekken.
Concrete werkzaamheden zijn onder andere:
- Het verwerken van financiële administraties voor diverse klanten.
- Samenstellen van jaarrekeningen voor BV’s, VOF’s en eenmanszaken.
- Opstellen van IB en VPB-aangiftes en verwerken van dividendbelasting.
- Maken van tussentijdse rapportages en deze bespreken met klanten of relatiebeheerders.
- Controleren van aanslagen en indien nodig bezwaarprocedures opstarten.
- Verzorgen van publicatiebalansen en opstellen van notulen.
- Volgen van markt- en regelgevingsontwikkelingen en vertalen naar kansen voor klanten.
Management Assistent (parttime)
In deze functie ben jij de spil van het kantoor. Jij bent diegene die alles regelt en organiseert en zorgt dat alles op kantoor goed verloopt. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, zorgt dat de kantoorspullen op voorraad zijn, maar zorgt ook dat het jaarlijkse event, van ongeveer 250 man, top geregeld is. Of het nu gaat om een intern uitje naar Madrid, een MT vergadering op een mooie locatie of zorgen voor een goed gepland inwerktraject voor een nieuwe medewerker: jij bent onze topper.
Daarnaast ben je o.a. verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
- Agendabeheer;
- E-mails en telefoongesprekken verwerken en oppakken;
- Inkopen van relatie geschenken;
- Ad hoc ondersteuning bieden aan de verschillende afdelingen en het management;
- Administratieve werkzaamheden;
- Ziekmeldingen van medewerker en kandidaten verwerken;
- Evaluaties houden met onze uitzendkrachten;
- Interne verjaardagen en in dienst jubileums verzorgen.
Hire Desk Manager
Als Hire Desk Manager speel je een cruciale rol binnen de organisatie en draag je zorg voor het succes van het team. Jij bent degene die de afdeling aanstuurt, zorgt voor een uitstekende klantenservice en ervoor waakt dat de verkoopdoelstellingen worden behaald. Je coacht, ontwikkelt en stuurt het team strategisch aan om zowel individuele als gezamenlijke doelen te bereiken. Dit doe je door duidelijke teamdoelen te stellen en de prestaties voortdurend te monitoren en te verbeteren.
Binnen deze functie zul je onder andere verantwoordelijk zijn voor:
- Het proactief managen van de afdeling en zorgen dat deze aansluit bij bedrijfsprioriteiten en markttrends;
- Het geven van duidelijk leiderschap om ondermaatse prestaties direct aan te pakken;
- Het onderhouden van een gemotiveerde en proactieve teamomgeving;
- Het opzetten van een prestatiebeheersysteem gekoppeld aan doelstellingen;
- Het ontwikkelen van klantrelaties door een consistente en uitzonderlijke klantervaring te bieden.
Assistent Underwriter
Als Assistent Underwriter ben je een belangrijke spil binnen het team van Underwriters, maar ook een schakel tussen de Underwriters en de afdelingen Operations, Finance en de makelaars waar de organisatie zaken mee doet. Je neemt proactief taken uit handen van de Underwriters en ontzorgt hen op die manier. Daarmee lever je indirect een commerciële bijdrage en bouw je mee aan het succes van het team.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor:
- Het ondersteunen van de underwriters (UW's) bij het beheren van bestaande klantportefeuilles en het aantrekken van nieuwe klanten;
- Het uitvoeren van verzekeringstechnische taken ter ondersteuning van de commerciële processen;
- Het behandelen van binnenkomende en uitgaande correspondentie, zowel via e-mail als telefonisch, met interne en externe partijen;
- Het voorbereiden en verwerken van gegevens in de systemen om de UW's te ondersteunen bij hun werkzaamheden;
- Het coördineren van administratieve werkzaamheden binnen de verzekeringssegmenten Provinciaal en Beurs (Nationaal)
Medewerker Volmacht
Als Administratief Medewerker ben jij voornamelijk verantwoordelijk voor het verwerken van mutaties, boekingen en het administreren/verwerken en opmaken van polissen. Je bent veelal zelfstandig aan het werk en ondersteunt jouw naaste collega's met administratieve taken. Tevens handel je 1e-lijns contacten af, zoals de telefoon, e-mails en berichten op online platformen. Wanneer je een vraag niet kunt of mag beantwoorden, weet je de klant door te verbinden naar de juiste afdeling en verricht je eventuele kleine administratieve wijzigingen.
Finance Administrator
Binnen deze functie ben je dagelijks bezig met de nauwkeurige boekhoudkundige afhandeling van alle in-en uitgaande geldstromen. Hieronder vallen onder andere het verwerken van betalingen, beheren van facturen en het bijhouden van financiële rapportages. Je speelt hierbij een cruciale rol binnen de organisatie en werkt samen met je collega’s aan het optimaliseren van financiële processen en het waarborgen van een accurate financiële administratie. Hiernaast heb je korte lijnen met diverse betrokken interne afdelingen.
Customer service
Ben jij energiek, klantgericht en een echte probleemoplosser? Vind je nauwkeurig werken en samenwerken in een team leuk? Word je blij van blije klanten en het verlenen van uitstekende service? Dan is dit bedrijf de plek voor jou! Met goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels en een passie voor fietsen, pas je perfect in het team. Hier werk je in een modern nieuw pand met een eigen sportschool en geniet je van heerlijke lunches in het bedrijfsrestaurant.