Assistent Productmanager
Als Medewerker Productmanagement duik je vol in het productaanbod van de organisatie. Je werkt nauw samen met de Productmanagers van de afdelingen Maatwerkbladen, Accessoires en Badkamer. Jij zorgt ervoor dat alle productdata klopt, dat de presentatie op de website strak in orde is en dat de marktontwikkelingen scherp in de gaten worden gehouden.
- Je ondersteunt de Productmanagers bij het beheer van hun assortimenten en houdt de data in de systemen netjes op orde.
- Je helpt bij het verbeteren van de productweergave op de website – alles om de klant zo goed mogelijk te informeren.
- Je volgt de laatste trends en ontwikkelingen binnen interieur en design, inclusief het bijhouden van internationale beurzen en onderzoeksdata.
- Je denkt mee over marketing- en promotieacties en helpt bij de uitvoering hiervan binnen de gestelde budgetten.
- Je zorgt dat alle belangrijke informatie – van prijzen tot defectoverzichten – up-to-date is en levert input om processen te verbeteren.
- Je werkt aan goede relaties met zowel interne collega’s als externe stakeholders.
SDS Employee
Binnen deze rol ben jij verantwoordelijke voor het gehele proces vanaf het moment dat de klant binnen is. Je zal offertes opstellen, hier opvolging aangeven, financiële gegevens verwerken, onderhandelingen doen over de offertes, planningen opstellen en inplannen, diverse projecten opzetten en veel in contact zijn met de betreffende klant. Belangrijk is dat je het leuk vindt om divers bezig te zijn, niet weten wat je dag te wachten staat en vooral werken binnen een team waarin je jezelf goed kan ontwikkelen.
Business Controller
Als Business Controller ben je verantwoordelijk voor het analyseren en consolideren van de financiële administraties. Je zorgt voor nauwkeurige verslaglegging en stelt bijbehorende rapportages op. In deze dynamische werkomgeving binnen de groenten- en fruitsector is geen dag hetzelfde. Je fungeert als een volwaardige business-partner voor het management en de directie, waarbij je de planning & control cyclus, investeringsanalyse en interne kostenverrekeningen beheert. Je ontwikkelt periodieke managementrapportages, biedt transparantie door tijdige en relevante rapportages te maken en geeft presentaties over financiële KPI's. Daarnaast ontwerp en beheer je managementinformatiesystemen en signaleer je mogelijkheden voor procesverbeteringen. Je coördineert de maandafsluiting en werkt aan diverse accounting- en controlvraagstukken.
Medewerker Accounting & Reporting
Ben jij nauwkeurig, analytisch en heb je een passie voor cijfers? Dan is deze functie als Medewerker Accounting & Reporting iets voor jou! In deze rol ben jij samen met je collega’s verantwoordelijk voor een vlekkeloze financiële administratie en het opstellen van heldere managementrapportages. Je bent de schakel tussen verschillende afdelingen en draagt actief bij aan procesoptimalisatie.
Wat ga je doen?
- Aansluiten en controleren van grootboekadministraties en financiële gegevens;
- Opstellen en analyseren van financiële rapportages en managementinformatie;
- Bewaken van budgetten, planningen en het opstellen van begrotingen;
- Uitvoeren van kostprijscalculaties en margebewaking;
- Ondersteunen bij audits en contact onderhouden met accountants en banken;
- Samenwerken met IT om processen verder te optimaliseren;
- Begeleiden en implementeren van verbeterprojecten en automatiseringen;
- Opstellen van investeringsanalyses en rapportages over groot onderhoud.
Customer relations medewerker
Als Customer Relations Medewerker ben jij de onmisbare schakel die zorgt voor een soepele verbinding tussen de klant en de interne organisatie. Je hebt als doel om klanten niet alleen de juiste oplossingen te bieden, maar hen ook het gevoel te geven dat ze echt gehoord en begrepen worden. Of het nu gaat om bestellingen, klachten, facturatie, leveringen, opzeggingen of andere operationele vraagstukken, jij zorgt voor een vlotte en efficiënte afhandeling. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor diverse projectmatige taken, zoals contractinvoer en het onderhouden van waardevolle klantrelaties via de telefoon. In deze veelzijdige en dynamische rol werk je nauw samen met verschillende interne afdelingen, zoals sales, productie, distributie en magazijn, zodat de klant altijd een optimale ervaring heeft.
Business Consultant Finance
Als Business Consultant Finance ben jij een sleutelpersoon in het ondersteunen van MKB-bedrijven en maatschappelijke organisaties. Jij draait mee in het hart van de adviespraktijk en zorgt ervoor dat jaarrekeningen van topkwaliteit worden samengesteld voor grotere MKB-klanten en instellingen. Je analyseert cijfers, signaleert kansen en denkt actief mee over hoe de verdienmodellen geoptimaliseerd kunnen worden. Daarnaast begeleid je klanten bij digitalisering en automatisering, met tools zoals Exact Online. Je fungeert als sparringpartner voor ondernemers en bestuurders, en helpt jonge collega’s met hun ontwikkeling.
In deze rol ga je onder andere de volgende taken uitvoeren:
- Samenstellen van jaarrekeningen voor grotere MKB-klanten en maatschappelijke instellingen;
- Actief meedenken over procesverbeteringen en optimalisatie van verdienmodellen;
- Begeleiden van klanten bij de digitalisering van hun administratieve processen;
- Sparringpartner zijn voor zowel klanten als collega’s;
- Bijdragen aan de groei van de klantportefeuille door warme acquisitie;
- Functie van coach en vraagbaak voor minder ervaren collega’s.
Specialist Financiële Administratie
Als Specialist Financiële Administratie & Automatisering speel jij een sleutelrol in het ondersteunen van ondernemers bij het verbeteren en beheren van hun financiële administratie. Je verwerkt, controleert en analyseert financiële gegevens en zorgt ervoor dat administraties altijd kloppen en voldoen aan de wet- en regelgeving. Je helpt klanten bij het automatiseren van hun boekhouding met tools zoals Exact Online en denkt actief mee over procesverbeteringen en innovaties. Ook begeleid je de implementatie van systemen bij klanten en coach je minder ervaren collega’s. Jouw werk legt de stevige financiële basis voor klanten, zodat zij zich kunnen focussen op het ondernemen.
Internationaal Accountmanager
Als Internationaal Accountmanager ben jij na een gedegen inwerkperiode verantwoordelijk voor het beheren van bestaande klantrelaties en het benaderen van nieuwe klanten in de Benelux en Duitsland. Je hebt de volledige verantwoordelijkheid voor het proces, van het opstellen en opvolgen van offertes tot het monitoren van de afgesproken levertijden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de verkoop van het gehele product portfolio. Je hebt de vaardigheid om klanten te overtuigen, te enthousiasmeren en langdurige relaties op te bouwen.
Je organiseert zelf je agenda, zorgt voor een goede planning en bent verantwoordelijk voor je eigen klantafspraken. In deze rol werk je nauw samen met je Inside Sales collega's en rapporteer je aan de Managing Director.
Administratieve sales medewerker
Als Administratieve Sales Medewerker ben jij een belangrijke schakel binnen een hecht team en ondersteun je de accountmanagers. Je zorgt voor een efficiënte en juiste afhandeling van offertes door het verstrekken van prijzen. Je hebt hiernaast telefonisch contact met klanten over openstaande bestellingen, signaleert afwijkingen en formuleert corrigerende maatregelen. Uiteraard speel je ook een belangrijke rol in het behandelen van klantvragen en de opvolging hiervan.
In deze rol werk je nauw samen met de inkoopmanager en ben je een belangrijke contactpersoon voor de accountmanagers, zodat zij snel kunnen schakelen over lopende offertes. Je zorgt voor de communicatie tussen in- en verkoop en zorgt ervoor dat alle processen correct en efficiënt verlopen. Je neemt initiatief en durft op te komen voor de benodigde informatie om je werk te kunnen doen.
Specialist Financiële Haalbaarheid in Bouw & Vastgoed
Jij maakt inzichtelijk wat voor anderen in een zee van cijfers vaak onduidelijk is. Je ontleedt vraagstukken en vertaalt ze zodat opdrachtgevers de financiële consequenties begrijpen. Je werkt voor uiteenlopende opdrachtgevers, waaronder overheden, woningcorporaties en grote bedrijven. Je hebt het vermogen om verschillende rollen en belangen te overzien en te verbinden, en je merkt het wanneer iets niet goed begroot is of wanneer er belangrijke kosten vergeten zijn. Je krijgt de vrijheid om projecten op je eigen manier aan te pakken en neemt verantwoordelijkheid voor de uitkomsten. Je werkt samen met een team van specialisten, waarbij ieder teamlid zijn of haar eigen bijdrage levert aan het succes van het project. Je kunt zowel met interne collega’s als met externe klanten samenwerken, afhankelijk van het project.