Personal Assistent (Parttime)

Als personal Assistent ben je diegene die alles regelt op het kantoor, ondersteuning biedt aan het management en projecten zelfstandig kan oppakken. Jij hebt het liefst al ervaring in de commerciële/bemiddeling branche en kan voor verschillende vraagstukken met verbetervoorstellen komen en deze ook implementeren. Daarnaast vind je de kwaliteit en ontwikkeling van het bedrijf belangrijk en vallen projecten rondom onboarding en interne communicatie in jouw straatje!

 

Daarnaast ben je o.a. verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:

  • Schrijven van handleidingen en procedures;
  • Verbetervoorstellen en implementatie;
  • Onboarding;
  • Projectmanagement;
  • Ad hoc ondersteuning bieden aan de verschillende afdelingen en het management;
  • Contractzaken;
  • Regelen van de facilitaire zaken op het kantoor;
  • Organiseren van events;
  • Workshops organiseren voor diverse Hogescholen;
  • Evaluaties houden met onze uitzendkrachten;
  • Administratieve werkzaamheden.

Personal assistent

Als Personal Assistent van de eigenaar speel je een cruciale rol in het efficiënt beheren van diens dagelijkse agenda en activiteiten. Je bent verantwoordelijk voor:

  • Het beheren en plannen van de agenda van de eigenaar;
  • Organiseren van vergaderingen en het voorbereiden van vergaderstukken;
  • Onderhouden van contact met interne en externe stakeholders;
  • Het opstellen en beheren van correspondentie;

Creative Marketeer/Vormgever

Jij bent een echte creatieveling en hebt zin om aan de slag te gaan bij HYP. De creatieve ideeën schud je zo uit je mouw en je neemt het team hierin mee. In deze functie houd jij je bezig met de social content, het vormgeven van online- en offline uitingen. Daarnaast ben je met veel verschillende projecten bezig, zoals een rebranding voor een van onze labels.

Je hebt een passie voor marketing/design en je bent op de hoogte van de laatste trends. Daarnaast ben jij communicatief sterk, schrijf je foutloos en ben je in staat om relevante content te creëren voor de verschillende doelgroepen. Je hebt creatieve ideeën en bent niet bang voor een uitdaging. Je doet marktonderzoek en brengt de wensen, behoeften en kansen in kaart en verder ontwikkel en bedenk je een marketingadvies, strategie, monitor je rapportages en kijk je waar meer kansen liggen.

Ook sta je ervoor open om een team aan te sturen en in contact te zijn met klanten. De plannen zijn er om binnenkort de klant kant op te gaan en hierin wil je graag meegroeien. Je ziet het zitten om dit werk uit te voeren voor klanten. We werken op dit moment alleen intern voor alle labels, maar we willen in de toekomst voor klanten aan de slag gaan. Het is belangrijk dat je dit ook wil! Dus zijn wij op zoek naar iemand die enthousiast is over zijn werk en passie heeft voor het vak. En voor nu een goed en sterk team wil neerzetten om de marketing naar een hoger niveau te tillen. 

Overige taken die in je functie voorkomen zijn o.a.:

  • Creative concepten bedenken
  • Begeleiden van stagiaires
  • Content bedenken
  • Content uitwerken
  • Grafisch vormgeven
  • Assisteren bij video fotoshoots
  • Prints aanleveren bij derden partijen
  • Rapportages analyseren
  • Presenteren    

Recruitment-/Content marketeer

Het plaatsen van een vacaturetekst is niet meer voldoende. Tegenwoordig is er meer nodig om de juiste kandidaten te vinden. En daar hebben wij jou bij nodig, dus hebben we (al zeggen we het zelf ;)) een toffe interne functie openstaan bij HYP. Het is een uitdagende en afwisselende functie waarin je verantwoordelijk bent voor het optimaliseren van het gehele onlinewervingsproces. In deze rol heb je veel vrijheid en ben je specifiek verantwoordelijk voor de wervingscampagnes voor onze regio’s in Zuid-Holland, Brabant en Limburg.

De uitdaging zit hem in het feit dat wij net bezig zijn met een nieuwe (salesforce) applicatie. Dus willen we iemand aan het team toevoegen die hierin echt wil meedenken. Hier kan jij helemaal los in gaan en kijken welke funnels met vragen het beste aansluit bij onze doelgroepen. Je werkt samen met een marketingteam en de verschillende labels om dit zo goed mogelijk te optimaliseren. Daarnaast ben je continu bezig met het verbeteren van de funnels, maak én presenteer je de rapportages met het team en de labels.

Naast recruitment marketing ga je aan de slag als content marketeer. Hier ben je ongeveer 50% van de week mee bezig. Je bedenkt en maakt de content samen met je team. Je bent creatief en wil de content naar een volgende stap brengen. Je analyseert de content en kijkt waar het beter kan. Daarnaast neem je het voortouw in de brainstormsessie en kan je het team hierin meenemen. 

De plannen zijn er om binnenkort de klant kant op te gaan en hierin wil je graag meegroeien. Je ziet het zitten om dit werk uit te voeren voor klanten. We werken op dit moment alleen intern voor alle labels, maar we willen in de toekomst voor klanten aan de slag gaan. Het is belangrijk dat je dit ook wil! Daarnaast zijn wij op zoek naar iemand die enthousiast is over zijn werk en passie heeft voor het vak.

Deze eigenschappen passen bij jou:

  • Analytisch sterk
  • Creatief
  • Communicatief sterk
  • Commercieel
  • Innovatief

Management Assistent (parttime)

In deze functie ben jij de spil van het kantoor. Jij bent diegene die alles regelt en organiseert en zorgt dat alles op kantoor goed verloopt. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, zorgt dat de kantoorspullen op voorraad zijn, maar zorgt ook dat het jaarlijkse event, van ongeveer 250 man, top geregeld is. Of het nu gaat om een intern uitje naar Madrid, een MT vergadering op een mooie locatie of zorgen voor een goed gepland inwerktraject voor een nieuwe medewerker: jij bent onze topper.

Daarnaast ben je o.a. verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:

  • Agendabeheer;
  • E-mails en telefoongesprekken verwerken en oppakken;
  • Inkopen van relatie geschenken;
  • Ad hoc ondersteuning bieden aan de verschillende afdelingen en het management;
  • Administratieve werkzaamheden;
  • Ziekmeldingen van medewerker en kandidaten verwerken;
  • Evaluaties houden met onze uitzendkrachten;
  • Interne verjaardagen en in dienst jubileums verzorgen.

(Senior) Financieel Consulent

Binnen deze functie werk je zelfstandig aan verschillende financiële vraagstukken zoals jaarrekeningen, financiële rapportages en fiscale aangiften. Hiernaast ben je ook dagelijks bezig met uiteenlopende administratieve taken voor verschillende opdrachtgevers samen met je collega’s. Ook ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van klantcontacten en ondersteun je collega’s bij het opzetten en inrichten van nieuwe administratie(systemen). Op termijn is de verwachting dat je door zal groeien naar senior consulent, waar jij je eigen klantenbestand gaat beheren.


Hire Desk Manager

Als Hire Desk Manager speel je een cruciale rol binnen de organisatie en draag je zorg voor het succes van het team. Jij bent degene die de afdeling aanstuurt, zorgt voor een uitstekende klantenservice en ervoor waakt dat de verkoopdoelstellingen worden behaald. Je coacht, ontwikkelt en stuurt het team strategisch aan om zowel individuele als gezamenlijke doelen te bereiken. Dit doe je door duidelijke teamdoelen te stellen en de prestaties voortdurend te monitoren en te verbeteren.

Binnen deze functie zul je onder andere verantwoordelijk zijn voor:

  • Het proactief managen van de afdeling en zorgen dat deze aansluit bij bedrijfsprioriteiten en markttrends;
  • Het geven van duidelijk leiderschap om ondermaatse prestaties direct aan te pakken;
  • Het onderhouden van een gemotiveerde en proactieve teamomgeving;
  • Het opzetten van een prestatiebeheersysteem gekoppeld aan doelstellingen;
  • Het ontwikkelen van klantrelaties door een consistente en uitzonderlijke klantervaring te bieden.

Recruitment consultant

Als Senior Recruitment Consultant ben je verantwoordelijk voor het gehele wervings- en bemiddelingsproces tussen vakmensen en opdrachtgevers. Je werkt nauw samen met zowel bestaande als nieuwe klanten, waarbij je de personeelsbehoeften in kaart brengt en zorgt voor de juiste match tussen kandidaten en bedrijven.

Je houdt je bezig met het werven van kandidaten via diverse kanalen en voert intakegesprekken om hun vaardigheden en wensen te inventariseren. Vervolgens schrijf je vacatures, bezoek je opdrachtgevers en stem je de kandidaten af op de vacatures van de bedrijven. Het onderhouden en uitbouwen van klantrelaties speelt hierbij een grote rol, zodat je een betrouwbare partner bent voor zowel de opdrachtgever als de kandidaat.

Daarnaast biedt de organisatie volop mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling met kansen om door te groeien naar een leidinggevende functie.


Assistent Underwriter

Als Assistent Underwriter ben je een belangrijke spil binnen het team van Underwriters, maar ook een schakel tussen de Underwriters en de afdelingen Operations, Finance en de makelaars waar de organisatie zaken mee doet. Je neemt proactief taken uit handen van de Underwriters en ontzorgt hen op die manier. Daarmee lever je indirect een commerciële bijdrage en bouw je mee aan het succes van het team.

In deze rol ben je verantwoordelijk voor:

  • Het ondersteunen van de underwriters (UW's) bij het beheren van bestaande klantportefeuilles en het aantrekken van nieuwe klanten;
  • Het uitvoeren van verzekeringstechnische taken ter ondersteuning van de commerciële processen;
  • Het behandelen van binnenkomende en uitgaande correspondentie, zowel via e-mail als telefonisch, met interne en externe partijen;
  • Het voorbereiden en verwerken van gegevens in de systemen om de UW's te ondersteunen bij hun werkzaamheden;
  • Het coördineren van administratieve werkzaamheden binnen de verzekeringssegmenten Provinciaal en Beurs (Nationaal)

Salarisadministrateur SR

Wat houdt de functie in? Als senior salarisadministrateur ben je, samen met het team, verantwoordelijk voor het volledig verzorgen van de salarisadministratie van onze klanten. Je houdt je niet alleen bezig met de verwerking van de salarisadministratie, maar benut ook je sterke communicatieve vaardigheden. Het is van groot belang dat je klanten kunt adviseren en informeren op het gebied van salarissen, sociale verzekeringen en loonheffingen.