Internationaal Accountmanager
Als Internationaal Accountmanager ben jij na een gedegen inwerkperiode verantwoordelijk voor het beheren van bestaande klantrelaties en het benaderen van nieuwe klanten in de Benelux en Duitsland. Je hebt de volledige verantwoordelijkheid voor het proces, van het opstellen en opvolgen van offertes tot het monitoren van de afgesproken levertijden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de verkoop van het gehele product portfolio. Je hebt de vaardigheid om klanten te overtuigen, te enthousiasmeren en langdurige relaties op te bouwen.
Je organiseert zelf je agenda, zorgt voor een goede planning en bent verantwoordelijk voor je eigen klantafspraken. In deze rol werk je nauw samen met je Inside Sales collega's en rapporteer je aan de Managing Director.
Administratieve sales medewerker
Als Administratieve Sales Medewerker ben jij een belangrijke schakel binnen een hecht team en ondersteun je de accountmanagers. Je zorgt voor een efficiënte en juiste afhandeling van offertes door het verstrekken van prijzen. Je hebt hiernaast telefonisch contact met klanten over openstaande bestellingen, signaleert afwijkingen en formuleert corrigerende maatregelen. Uiteraard speel je ook een belangrijke rol in het behandelen van klantvragen en de opvolging hiervan.
In deze rol werk je nauw samen met de inkoopmanager en ben je een belangrijke contactpersoon voor de accountmanagers, zodat zij snel kunnen schakelen over lopende offertes. Je zorgt voor de communicatie tussen in- en verkoop en zorgt ervoor dat alle processen correct en efficiënt verlopen. Je neemt initiatief en durft op te komen voor de benodigde informatie om je werk te kunnen doen.
Specialist Financiële Haalbaarheid in Bouw & Vastgoed
Jij maakt inzichtelijk wat voor anderen in een zee van cijfers vaak onduidelijk is. Je ontleedt vraagstukken en vertaalt ze zodat opdrachtgevers de financiële consequenties begrijpen. Je werkt voor uiteenlopende opdrachtgevers, waaronder overheden, woningcorporaties en grote bedrijven. Je hebt het vermogen om verschillende rollen en belangen te overzien en te verbinden, en je merkt het wanneer iets niet goed begroot is of wanneer er belangrijke kosten vergeten zijn. Je krijgt de vrijheid om projecten op je eigen manier aan te pakken en neemt verantwoordelijkheid voor de uitkomsten. Je werkt samen met een team van specialisten, waarbij ieder teamlid zijn of haar eigen bijdrage levert aan het succes van het project. Je kunt zowel met interne collega’s als met externe klanten samenwerken, afhankelijk van het project.
Medior Assistent Accountant
In deze functie werk je samen met een enthousiast team aan de financiële en fiscale advisering van zowel MKB-klanten als agrarische klanten. Jij speelt een belangrijke rol in het zelfstandig uitvoeren van financiële werkzaamheden, het signaleren van kansen en risico's, en het leveren van waardevolle adviezen.
Wat ga je doen?
- Zelfstandig uitvoeren van financiële (samenstel)werkzaamheden, zoals het opstellen van jaarrekeningen en het onderhouden van financiële administraties.
- Verder kijken dan alleen de jaarrekening door het signaleren van kansen en risico's voor de klant.
- Opstellen van aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.
- Adviseren van klanten en fungeren als aanspreekpunt voor financiële vragen.
- Monitoren en bespreken van de financiële situatie van klanten aan de hand van tussentijdse cijfers die je hebt opgesteld.
Financieel Administrateur
Als ervaren administrateur heb je een breed takenpakket en speel je een belangrijke rol in het beheer en de controle van financiële administraties. Je houdt je voornamelijk bezig met het verwerken van de administraties van onze klanten en het samenstellen van jaarrekeningen. Daarnaast controleer je door anderen bijgehouden administraties en stel je op basis daarvan de jaarrekening op.
Ook ben je verantwoordelijk voor het invullen en controleren van diverse fiscale aangiften. Je hebt interesse in automatisering en digitale verwerkingen, waardoor je actief meedenkt over het efficiënter inrichten van administratieve processen. Tot slot ben je bereid om ondersteuning te bieden bij de salarisadministratie wanneer dat nodig is.
Commercieel Medewerker Binnendienst
- Als Commercieel Medewerker Binnendienst ben jij de essentiële schakel die nauw samenwerkt met onze accountmanagers.
- Jij handelt offerteaanvragen af, ondersteunt bij acquisitie, beantwoordt technische vragen van klanten en ondersteunt de accountmanagers wanneer zij onderweg zijn.
- Je speelt een cruciale rol in het salesteam en staat in contact met klanten in heel Europa.
International Accountmanager
- Als Junior Accountmanager ben je verantwoordelijk voor het genereren van nieuwe klanten, het promoten, verkopen en technisch ondersteunen van ons assortiment.
- Jij onderhoudt, breidt uit en beheert ons bestaande klantenbestand, en communiceert op zowel commercieel als technisch niveau.
- Je hebt veel vrijheid en verantwoordelijkheid en zult regelmatig reizen binnen Europa.
Business Manager
Als Business Manager ben jij verantwoordelijk voor het genereren van je eigen opdrachten en het actief werven van nieuwe klanten. Je verdiept je in de drijfveren en talenten van professionals om de perfecte match te creëren met de behoeften van klanten. Daarnaast onderhoud je zelfstandig relaties met interim professionals en zorg je dat samenwerkingen vlekkeloos verlopen.
- Je benadert potentiële opdrachtgevers op een onderscheidende en persoonlijke manier.
- Je geeft strategisch advies en denkt mee over oplossingen die voor iedereen een win-win situatie opleveren.
- Je signaleert marktontwikkelingen en vertaalt deze naar concrete kansen voor de organisatie.
- Je draagt actief bij aan de positionering en groei van de organisatie.
Inside Sales
In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het signaleren en vastleggen van kansen bij potentiële opdrachtgevers. Je neemt het eerste contact op, legt klantgegevens nauwkeurig vast en werkt samen met de Business Managers om de perfecte match te realiseren tussen consultants of studenten en de behoeften van de klant.
- Je identificeert en documenteert kansen en mogelijkheden bij potentiële opdrachtgevers.
- Je voert telefonische acquisitiegesprekken en legt jouw acties en vervolgacties nauwkeurig vast.
- Je werkt samen met Business Managers om de ideale match te maken tussen professionals en klantvraagstukken.
- Op termijn kun je doorgroeien naar een veelzijdigere rol, zoals Business Consultant of Business Manager.
Financieel medewerker
Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig invoeren van de financiële administratie en onderhoudt direct contact met klanten, waarin je hen uitleg geeft en adviseert. Je stelt je proactief op door onjuistheden en bijzonderheden in de financiële administratie te signaleren en te communiceren richting de klant. Belangrijk is dat je nauwkeurig te werk gaat, aangezien kwaliteit leveren een belangrijke eigenschap is van dit bedrijf.