Business Consultant Finance

Als Business Consultant Finance ben jij een sleutelpersoon in het ondersteunen van MKB-bedrijven en maatschappelijke organisaties. Jij draait mee in het hart van de adviespraktijk en zorgt ervoor dat jaarrekeningen van topkwaliteit worden samengesteld voor grotere MKB-klanten en instellingen. Je analyseert cijfers, signaleert kansen en denkt actief mee over hoe de verdienmodellen geoptimaliseerd kunnen worden. Daarnaast begeleid je klanten bij digitalisering en automatisering, met tools zoals Exact Online. Je fungeert als sparringpartner voor ondernemers en bestuurders, en helpt jonge collega’s met hun ontwikkeling.

In deze rol ga je onder andere de volgende taken uitvoeren:

  • Samenstellen van jaarrekeningen voor grotere MKB-klanten en maatschappelijke instellingen;
  • Actief meedenken over procesverbeteringen en optimalisatie van verdienmodellen;
  • Begeleiden van klanten bij de digitalisering van hun administratieve processen;
  • Sparringpartner zijn voor zowel klanten als collega’s;
  • Bijdragen aan de groei van de klantportefeuille door warme acquisitie;
  • Functie van coach en vraagbaak voor minder ervaren collega’s.

Specialist Financiële Administratie

Als Specialist Financiële Administratie & Automatisering speel jij een sleutelrol in het ondersteunen van ondernemers bij het verbeteren en beheren van hun financiële administratie. Je verwerkt, controleert en analyseert financiële gegevens en zorgt ervoor dat administraties altijd kloppen en voldoen aan de wet- en regelgeving. Je helpt klanten bij het automatiseren van hun boekhouding met tools zoals Exact Online en denkt actief mee over procesverbeteringen en innovaties. Ook begeleid je de implementatie van systemen bij klanten en coach je minder ervaren collega’s. Jouw werk legt de stevige financiële basis voor klanten, zodat zij zich kunnen focussen op het ondernemen.


Internationaal Accountmanager

Als Internationaal Accountmanager ben jij na een gedegen inwerkperiode verantwoordelijk voor het beheren van bestaande klantrelaties en het benaderen van nieuwe klanten in de Benelux en Duitsland. Je hebt de volledige verantwoordelijkheid voor het proces, van het opstellen en opvolgen van offertes tot het monitoren van de afgesproken levertijden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de verkoop van het gehele product portfolio. Je hebt de vaardigheid om klanten te overtuigen, te enthousiasmeren en langdurige relaties op te bouwen.

Je organiseert zelf je agenda, zorgt voor een goede planning en bent verantwoordelijk voor je eigen klantafspraken. In deze rol werk je nauw samen met je Inside Sales collega's en rapporteer je aan de Managing Director.


Administratieve sales medewerker

Als Administratieve Sales Medewerker ben jij een belangrijke schakel binnen een hecht team en ondersteun je de accountmanagers. Je zorgt voor een efficiënte en juiste afhandeling van offertes door het verstrekken van prijzen. Je hebt hiernaast telefonisch contact met klanten over openstaande bestellingen, signaleert afwijkingen en formuleert corrigerende maatregelen. Uiteraard speel je ook een belangrijke rol in het behandelen van klantvragen en de opvolging hiervan.

In deze rol werk je nauw samen met de inkoopmanager en ben je een belangrijke contactpersoon voor de accountmanagers, zodat zij snel kunnen schakelen over lopende offertes. Je zorgt voor de communicatie tussen in- en verkoop en zorgt ervoor dat alle processen correct en efficiënt verlopen. Je neemt initiatief en durft op te komen voor de benodigde informatie om je werk te kunnen doen.


Specialist Financiële Haalbaarheid in Bouw & Vastgoed

Jij maakt inzichtelijk wat voor anderen in een zee van cijfers vaak onduidelijk is. Je ontleedt vraagstukken en vertaalt ze zodat opdrachtgevers de financiële consequenties begrijpen. Je werkt voor uiteenlopende opdrachtgevers, waaronder overheden, woningcorporaties en grote bedrijven. Je hebt het vermogen om verschillende rollen en belangen te overzien en te verbinden, en je merkt het wanneer iets niet goed begroot is of wanneer er belangrijke kosten vergeten zijn. Je krijgt de vrijheid om projecten op je eigen manier aan te pakken en neemt verantwoordelijkheid voor de uitkomsten. Je werkt samen met een team van specialisten, waarbij ieder teamlid zijn of haar eigen bijdrage levert aan het succes van het project. Je kunt zowel met interne collega’s als met externe klanten samenwerken, afhankelijk van het project.


HR Coordinator

Als HR Coördinator ben je samen met je collega verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van het HR Shared Service Center. Je stuurt HR medewerkers aan, verdeelt het werk, bewaakt de planning en houdt overzicht op de werkzaamheden en mailbox.

Je werkt mee in de operatie, bewaakt de kwaliteit van HR-processen en ziet toe op correcte uitvoering, onder andere in AFAS. Je hebt oog voor verbeterkansen en zorgt dat richtlijnen worden nageleefd.

Daarnaast coach je het team, stimuleer je eigenaarschap en begeleid je nieuwe collega’s. Je weet mensen te motiveren, ontwikkelen en verbinden binnen een dynamische HR-omgeving.


Medior Assistent Accountant

In deze functie werk je samen met een enthousiast team aan de financiële en fiscale advisering van zowel MKB-klanten als agrarische klanten. Jij speelt een belangrijke rol in het zelfstandig uitvoeren van financiële werkzaamheden, het signaleren van kansen en risico's, en het leveren van waardevolle adviezen.

Wat ga je doen?

  • Zelfstandig uitvoeren van financiële (samenstel)werkzaamheden, zoals het opstellen van jaarrekeningen en het onderhouden van financiële administraties.
  • Verder kijken dan alleen de jaarrekening door het signaleren van kansen en risico's voor de klant.
  • Opstellen van aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.
  • Adviseren van klanten en fungeren als aanspreekpunt voor financiële vragen.
  • Monitoren en bespreken van de financiële situatie van klanten aan de hand van tussentijdse cijfers die je hebt opgesteld.

Commercieel Medewerker Binnendienst

  • Als Commercieel Medewerker Binnendienst ben jij de essentiële schakel die nauw samenwerkt met onze accountmanagers.
  • Jij handelt offerteaanvragen af, ondersteunt bij acquisitie, beantwoordt technische vragen van klanten en ondersteunt de accountmanagers wanneer zij onderweg zijn.
  • Je speelt een cruciale rol in het salesteam en staat in contact met klanten in heel Europa.

International Accountmanager

  • Als Junior Accountmanager ben je verantwoordelijk voor het genereren van nieuwe klanten, het promoten, verkopen en technisch ondersteunen van ons assortiment.
  • Jij onderhoudt, breidt uit en beheert ons bestaande klantenbestand, en communiceert op zowel commercieel als technisch niveau.
  • Je hebt veel vrijheid en verantwoordelijkheid en zult regelmatig reizen binnen Europa.

Business Manager

Als Business Manager ben jij verantwoordelijk voor het genereren van je eigen opdrachten en het actief werven van nieuwe klanten. Je verdiept je in de drijfveren en talenten van professionals om de perfecte match te creëren met de behoeften van klanten. Daarnaast onderhoud je zelfstandig relaties met interim professionals en zorg je dat samenwerkingen vlekkeloos verlopen.

  • Je benadert potentiële opdrachtgevers op een onderscheidende en persoonlijke manier.
  • Je geeft strategisch advies en denkt mee over oplossingen die voor iedereen een win-win situatie opleveren.
  • Je signaleert marktontwikkelingen en vertaalt deze naar concrete kansen voor de organisatie.
  • Je draagt actief bij aan de positionering en groei van de organisatie.