Accountmanager Duurzaamheid
Als zelfstandig verkoper ben je actief in jouw eigen regio en richt je je op het benaderen van installateurs binnen de PV-branche. Je promoot, adviseert en verkoopt een breed assortiment aan A-merken zonnepanelen en omvormers via een online platform, waarbij jij het aanspreekpunt bent voor jouw klanten.
Jouw verantwoordelijkheden:
- Actieve acquisitie van nieuwe installateurs binnen jouw regio
- Het stimuleren van verkoop via het online platform
- Opbouwen en onderhouden van een eigen klantenportefeuille
- Begeleiding van projecten bij installateurs
Accountmanager Binnendienst
In deze functie ben jij de drijvende kracht achter het succes van onze partners. Met jouw persoonlijke aandacht en doorzettingsvermogen help je hen om optimaal gebruik te maken van onze oplossingen en diensten. Of het nu gaat om het delen van product updates, het inspelen op marktontwikkelingen of het verbeteren van de klantbeveiliging, jij bent de coach en sparringpartner die partners helpt hun doelen te bereiken. Jij ondersteunt hen bij het vergroten van hun omzet, het introduceren van nieuwe producten en het informeren van hun klanten.
Wat ga je doen?
- Relatiebeheer: Jij bouwt zelfstandig aan duurzame relaties met partners, beheert hun groei en bent hun aanspreekpunt.
- Sales ondersteuning: Je beantwoordt commerciële vragen en biedt ondersteuning bij eindklantverzoeken.
- Strategische begeleiding: Je onderzoekt de markt, maakt strategische plannen en biedt innovatieve oplossingen op maat.
- Accountmanagement: Je coördineert projecten, onderhoudt relaties en houdt alle activiteiten administratief bij in ons CRM-systeem.
- Offertetraject: Je begeleidt het proces van offerteaanvraag tot opvolging, inclusief advies op het gebied van security.
Finance medewerker
Ons financiële team in Dordrecht bestaat uit vier toegewijde collega's die elkaar ondersteunen en nauw samenwerken. Wij zijn verantwoordelijk voor maand- en kwartaalrapportages voor heel Europa, en de taken kunnen groeien afhankelijk van jouw interesses en ontwikkeling. Als je het leuk vindt om te analyseren, consolideren en rapporteren, dan ben jij wellicht de perfecte aanvulling op ons team!
Binnen ons Europese hoofdkantoor consolideren en analyseren we cijfers uit heel Europa met behulp van geavanceerde digitale tools.
- Uitvoeren van financiële werkzaamheden zoals bankafschriften, incasso’s, debiteurenbeheer en betalingen aan banken.
- Ondersteunen bij maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen, audits en het budgetproces.
- Opstellen van verschillende financiële rapporten en ad-hoc analyses.
- Verantwoordelijk voor het berekenen en indienen van btw-aangiftes en zorgen voor compliance.
- Beheren van het wagenparkbeleid en de verzekeringsportefeuille.
- Monitoren en verbeteren van interne processen om controle en efficiëntie te waarborgen.
- Opzetten van workflows voor een slimmere en efficiëntere verwerking van gegevens.
Vestigingsleider
Als vestigingsleider heb je de verantwoordelijkheid over een vestiging en al het reilen en zeilen. Het is een zeer afwisselende functie waar geen dag hetzelfde is. In deze aansturende rol bepaal je natuurlijk zelf je werkweek met als doel; de vestiging zo optimaal mogelijk laten functioneren.
Je communiceert met key-accounts, schakelt met accountmanagers en vestigingsmedewerkers om uiteindelijk de klant met een goed gevoel de week te laten besluiten. Een greep uit de werkzaamheden:
- schakelen met diverse medewerkers
- contact met grote accounts en leveranciers
- verantwoordelijk voor beleid op de vestiging
- snelheid in zaken regelen, soms komen klanten met dringende zaken die moeten worden gecoördineerd.
Al met al: je bent verantwoordelijk voor ALLES op de vestiging; een UNIEKE rol!
Management Traineeship
‘werk met impact’, voor zowel omwonenden als voor gemeenten als voor de aannemerij. Jij kan de spil in het web zijn bij projecten voor bouw en infra door heel Nederland. Overal lever jij een waardevolle bijdrage aan de Nederlandse samenleving waarin bouwkunde, commercie en harmonie in elkaar gevlochten zijn.
Als Management Trainee werk je 12 maanden aan diverse opdrachten binnen bouw en infra. Zo krijg je de ruimte om te ontdekken wat je het beste past, waar je kracht ligt en waar de ontwikkeling ligt voor de komende periode.
‘’onze doelstelling is om onze opdrachtgevers op een hoogstaand niveau van dienst te zijn. Kwaliteit, degelijkheid en betrouwbaarheid staan daarbij hoog in het vaandel’’
Opleiding en ontwikkeling:
We investeren graag in jouw talenten om zorg te dragen voor een goede start van jouw carrière. Daarom volg je maandelijks – onder werktijd en samen met andere trainees – het programma om je klaar te stomen tot volwaardig Omgevingsmanager. Je volgt een ontwikkeltraject waarin vakgerichte cursussen (bouwkundig en infrastructureel) worden afgewisseld met workshops over presenteren, communiceren en vraagstelling op het scherpst van de snede.
Omgevingsmanager
Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor het adviseren van klanten over de Omgevingswet en gerelateerde wet- en regelgeving. Je biedt ondersteuning bij vergunningstrajecten en werkt nauw samen met zowel interne collega’s als externe adviseurs. Daarnaast krijg je de kans om gedetacheerd te worden bij verschillende gemeenten om je kennis en ervaring verder uit te breiden.
- Advies geven over bouw- en gebruiksmogelijkheden in het kader van de Omgevingswet.
- Begeleiden van vergunningstrajecten, van aanvraag tot de communicatie met overheden.
- Het opstellen van ruimtelijke motiveringen en QuickScans.
- Samenwerken met collega's en externe adviseurs om vergunningsaanvragen vlot en correct af te handelen.
- Ondersteunen van gemeenten bij projecten en vergunningstrajecten.
- Het onderhouden van contacten met gemeenten en externe adviseurs.
Accountmanager
Als Accountmanager ben jij hét gezicht van de organisatie naar (potentiële) klanten. Jij leert de softwareproducten van A tot Z kennen en weet precies hoe je de meerwaarde ervan overtuigend presenteert. Je weet als geen ander hoe je een klantprofiel opbouwt, denkt commercieel en haalt energie uit contact met mensen. Je schakelt veel met leads en bestaande klanten en zorgt dat zij zich echt begrepen voelen. Of je nu een presentatie geeft, een klacht afhandelt of een trend signaleert, jij houdt overzicht én energie.
Wat je zoal gaat doen:
- Je geeft online (beeldbel)demo’s van de software aan potentiële klanten;
- Je beantwoordt vragen die binnenkomen en houdt zelf ook actief contact met leads;
- Je volgt verkooptrajecten op van eerste contact tot aftersales;
- Je introduceert nieuwe diensten bij bestaande klanten;
- Je signaleert trends in de markt en koppelt die terug naar het team.
Customer support medewerker
Als Junior Support Specialist ben jij hét aanspreekpunt voor zorgverleners die vragen hebben over het gebruik van de software. Je duikt met plezier in complexe vraagstukken en weet die helder en rustig uit te leggen aan klanten. Dit doe je telefonisch en via mail – altijd met veel geduld, want niet iedereen is even technisch onderlegd. Je leert stap voor stap alles over het softwarepakket en groeit in je rol naar een echte expert. Je denkt daarnaast ook mee over hoe de software nóg beter kan.
Wat je zoal gaat doen:
- Je beantwoordt zelfstandig gebruikersvragen en helpt klanten op weg;
- Je geeft instructies over de werking van de software;
- Je denkt kritisch mee over mogelijke verbeteringen in het systeem.
Klant Coördinator
Als Klantcoördinator krijg je een veelzijdige baan met verantwoordelijkheid voor een aantal klanten, waarbij je het eerste aanspreekpunt bent. Dit doe je niet alleen, maar samen met een hecht team van collega's in de binnendienst. Je hebt de mogelijkheid om diverse taken op te pakken, waaronder:
- Voorstellen doen om processen te verbeteren.
- Zorgdragen voor een nauwkeurige afhandeling in het systeem en het oplossen van eventuele problemen.
- Klantrelaties beheren en verkoopsignalen identificeren.
- Coördinerende taken uitvoeren om ervoor te zorgen dat orders correct worden verwerkt.
- Communiceren en afstemmen met verschillende divisies, controleren van aantallen, prijzen, levertijden en speciale vereisten.
Inside Sales
In de rol van medewerker inside sales ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten en onderhoud je contact met internationale leveranciers, met name in Azië en Oost-Europa. Jij zorgt ervoor dat klantvragen zorgvuldig worden opgevolgd en dat het inkoop- en verkoopproces soepel verloopt. Omdat wij uitsluitend klantspecifieke producten leveren, is geen aanvraag hetzelfde. Jij zorgt dat alles tot in detail klopt, waarbij je nauw samenwerkt met collega’s van verschillende afdelingen én een key accountmanager. Jouw verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit het verwerken van klantverzoeken, het plaatsen en volgen van inkooporders, en het bieden van een uitstekende service.