Managamentassistent
In deze veelzijdige functie als Managementassistent ben jij dé spin in het web. Je ondersteunt het management, houdt administratieve processen strak georganiseerd en zorgt ervoor dat alles achter de schermen op rolletjes loopt. Geen dag is hetzelfde: van klantbeheer tot HR-zaken en van boekhouding tot het ontvangen van bezoekers – jij houdt moeiteloos meerdere ballen in de lucht.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Je beheert de administratie rondom klanten en personeelszaken;
- Je verzorgt de facturatie en houdt het debiteurenbeheer bij;
- Je schakelt met klanten via mail en telefoon over administratieve vragen;
- Je voert lichte boekhoudkundige taken uit en bereidt interne audits voor;
- Je werft sollicitanten via LinkedIn;
- Je ontvangt bezoekers en pakt allerlei andere organisatorische zaken op.
Junior commercieel medewerker
Als commercieel medewerker ben jij het visitekaartje van ons bedrijf voor nieuwe en potentiële klanten. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, opvolgen en succesvol afronden van offertes en zorgt ervoor dat bestaande klantovereenkomsten altijd up-to-date zijn. Daarnaast biedt je waardevolle ondersteuning aan de salesmanagers en denk je proactief mee over creatieve marketingactiviteiten en het organiseren van inspirerende evenementen. Met jouw klantgerichte, professionele en onafhankelijke werkhouding en uitstekende commerciële en communicatieve vaardigheden, draag jij bij aan de groei en het succes van ons bedrijf.
financieel administratief medewerker
Als financieel administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in het team en krijg je veel eigen verantwoordelijkheden. Je houdt je onder andere bezig met:
- Het zelfstandig verzorgen van de financiële administratie van de entiteiten van het kantoor.
- Het verwerken van facturen en andere boekstukken in het administratiepakket en het beoordelen van voorstelboekingen.
- Het opstellen en verwerken van journaalposten.
- Het vervaardigen van specificaties van grootboekrekeningen.
- Het voorbereiden van de kolommenbalans.
- Het voorbereiden van de btw-aangiften.
- Werkzaamheden behorende bij het secretariaat, zoals telefonisch klanten te woord staan.
- Debiteurenbeheer.
salarisadministrateur
Als salarisadministrateur speel je een belangrijke rol binnen het salaristeam en krijg je veel eigen verantwoordelijkheden. Je werkt zelfstandig, maar kunt altijd rekenen op de steun en expertise van je collega’s. Je houdt je onder andere bezig met:
- Het zelfstandig verwerken en controleren van salarismutaties.
- Het adviseren van klanten over loonheffingen, sociale verzekeringen en HR-gerelateerde vraagstukken.
- Het signaleren van kansen en het ondersteunen van klanten bij salaris- en HR-uitdagingen.
- Het bijhouden van ontwikkelingen binnen je vakgebied en het delen van deze kennis met collega’s.
- Het actief benaderen van klanten en bijdragen aan de groei van de organisatie.
Accountant Samenstel
Als Accountant Samenstel ben je een belangrijke schakel binnen het team. Je houdt je bezig met:
- Het samenstellen van jaarrekeningen en het controleren van fiscale aangiften (deze worden door de fiscalisten opgesteld, maar enige ervaring is een pré).
- Adviseren van klanten en fungeren als hun strategische gesprekspartner.
- Beheer van je eigen klantenportefeuille, inclusief budgetverantwoordelijkheid.
- Begeleiden en coachen van assistent-accountants.
- Actief bijdragen aan de verdere groei en ontwikkeling van de praktijk.
Assistent Accountant
Als lid van het accountancy-team krijg je de kans om zelfstandig te werken en jezelf verder te ontwikkelen. In deze functie werk je nauw samen met collega’s en klanten en heb je een afwisselend takenpakket. Je houdt je onder andere bezig met:
- Het begeleiden en ondersteunen van klanten bij de organisatie en uitvoering van hun financiële administratie.
- Het samenstellen van jaarrekeningen en het opstellen van tussentijdse rapportages.
- Het uitvoeren van BTW-aangiften en het beantwoorden van financieel-administratieve klantvragen.
- Ondersteunen bij controlewerkzaamheden en bijdragen aan een efficiënte financiële administratie.
Medewerker Centrale Planning
Als medewerker centrale planning ben jij de spil in onze werkplaats. Je coördineert werkorders voor onderhoud, reparaties en andere technische werkzaamheden, en zorgt ervoor dat deze efficiënt en tijdig worden uitgevoerd. Je plant de werkzaamheden in, houdt de werkplaatscapaciteit in de gaten en werkt nauw samen met verschillende afdelingen om alles soepel te laten verlopen.
Je bent ook verantwoordelijk voor het informeren van klanten over de voortgang van hun voertuigen en het afhandelen van vragen of klachten. Daarnaast registreer je alle werkzaamheden en zorg je voor de administratieve afhandeling.
Verder ondersteun je bij voorraadbeheer, optimaliseer je processen in de werkplaats en ben je betrokken bij aanvullende taken zoals het melden van schades, het organiseren van RDW-keuringen, het taxeren van leaseauto’s, en het coördineren van import- en exportactiviteiten van voertuigen. Je bent ook verantwoordelijk voor het organiseren van veilingwerk en zorgt voor een goede afhandeling van alle betrokken administraties.
Accountmanager Binnendienst
In deze functie ben jij de drijvende kracht achter het succes van onze partners. Met jouw persoonlijke aandacht en doorzettingsvermogen help je hen om optimaal gebruik te maken van onze oplossingen en diensten. Of het nu gaat om het delen van product updates, het inspelen op marktontwikkelingen of het verbeteren van de klantbeveiliging, jij bent de coach en sparringpartner die partners helpt hun doelen te bereiken. Jij ondersteunt hen bij het vergroten van hun omzet, het introduceren van nieuwe producten en het informeren van hun klanten.
Wat ga je doen?
- Relatiebeheer: Jij bouwt zelfstandig aan duurzame relaties met partners, beheert hun groei en bent hun aanspreekpunt.
- Sales ondersteuning: Je beantwoordt commerciële vragen en biedt ondersteuning bij eindklantverzoeken.
- Strategische begeleiding: Je onderzoekt de markt, maakt strategische plannen en biedt innovatieve oplossingen op maat.
- Accountmanagement: Je coördineert projecten, onderhoudt relaties en houdt alle activiteiten administratief bij in ons CRM-systeem.
- Offertetraject: Je begeleidt het proces van offerteaanvraag tot opvolging, inclusief advies op het gebied van security.
Vestigingsleider
Als vestigingsleider heb je de verantwoordelijkheid over een vestiging en al het reilen en zeilen. Het is een zeer afwisselende functie waar geen dag hetzelfde is. In deze aansturende rol bepaal je natuurlijk zelf je werkweek met als doel; de vestiging zo optimaal mogelijk laten functioneren.
Je communiceert met key-accounts, schakelt met accountmanagers en vestigingsmedewerkers om uiteindelijk de klant met een goed gevoel de week te laten besluiten. Een greep uit de werkzaamheden:
- schakelen met diverse medewerkers
- contact met grote accounts en leveranciers
- verantwoordelijk voor beleid op de vestiging
- snelheid in zaken regelen, soms komen klanten met dringende zaken die moeten worden gecoördineerd.
Al met al: je bent verantwoordelijk voor ALLES op de vestiging; een UNIEKE rol!
Medewerker Debiteuren
Belangrijke taken in je functie zijn (meerdere taken zijn niet uitgesloten):
- Actief beheren van de debiteurenportefeuille.
- Opstellen en uitvoeren van debiteurenstrategieën om achterstallige betalingen te verminderen.
- Onderhouden van regelmatig contact met klanten
- Samenwerken met verkoop- en klantenserviceteams.
- Adviseren van interne belanghebbenden over kredietbeperkingen en potentiële risico's.
- Zorgen voor naleving van alle toepasselijke wet- en regelgeving met betrekking tot kredietverstrekking en incasso.
- Zorg dragen voor een klantvriendelijke benadering bij het omgaan met debiteuren om klantrelaties te behouden.