Accountmanager

Als Accountmanager ben je verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van strategische accountplannen, en het ontwikkelen van logistieke maatwerkconcepten in samenwerking met je team. Je vertegenwoordigt het bedrijf bij klanten en prospects en zorgt voor een effectieve samenwerking met interne afdelingen.

  • Opstellen van strategische accountplannen volgens het bedrijfsbeleid;
  • Actief uitvoeren van zowel warme als koude acquisitie;
  • Ontwikkelen van logistieke maatwerkoplossingen in teamverband;
  • Vertegenwoordigen van de organisatie bij klanten, ladingbelanghebbenden en prospects;
  • Beoordelen van aanvragen, offertes en vervolgopdrachten op basis van het acceptatiebeleid;
  • Bewaken en evalueren van klantafspraken in overleg met de afdelingen Operations en Planning.

Crediteuren Administratie

Het is jouw taak om de inkomende stroom van facturen te beoordelen op juistheid en ervoor te zorgen dat de binnenkomende facturen snel en efficient afgehandeld worden.

Binnen de afdeling financiële administratie vervul jij een essentiële rol. Je voornaamste taken omvatten het verwerken van inkomende facturen, het bijwerken van gegevens in de crediteurenadministratie en het voorbereiden en uitvoeren van betalingen. Bovendien ben je het aanspreekpunt voor leveranciers

 

In deze rol ben je verantwoordelijk voor:

  • De crediteurenadministratie en de bijbehorende informatie in de systemen. Je verzorgt de administratie door onder andere het controleren, verwerken, coderen en inboeken van inkomende facturen.
  • Je houdt je bezig met grootboekwerkzaamheden op het gebied van de crediteurenadministratie
  • Beheren van de tussenrekeningen
  • Verwerken van bankmutaties.
  • Ten behoeve van verbetering van de afdeling lever je een bijdrage in de vastlegging en optimalisatie van werkprocessen en ondersteun je bij de uitwerking van maand- en jaarafsluitingen.

Junior Field Sales

Als Field Sales Executive speel je een cruciale rol in ons team. Je bent verantwoordelijk voor het presenteren en verkopen van ons uitgebreide productassortiment aan zowel nieuwe als bestaande klanten. Dit omvat bezoeken aan bouwplaatsen en eindgebruikers. Daarnaast neem je actief deel aan beurzen, open dagen, evenementen en andere relevante activiteiten. Wij zorgen ervoor dat je beschikt over de juiste middelen om deze taken efficiënt uit te voeren.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Presenteren en verkopen van ons productassortiment van Milwaukee aan zowel nieuwe als bestaande klanten.
  • Deelname aan en ondersteuning van beurzen, open dagen, evenementen en andere promotionele activiteiten.
  • Identificeren en rapporteren van de nieuwste ontwikkelingen in de markt waarin het bedrijf actief is.
  • Tijdig doorgeven van marktontwikkelingen als belangrijke input voor onze marketing-, verkoop- en productontwikkelingsstrategieën.
  • Effectieve communicatie met Account Managers, Key Account Managers en Sales Managers over relevante werkzaamheden.
  • Rapporteren aan dealers, Key Account Managers en Sales Managers over bezoeken aan eindgebruikers en verstrekken van informatie over technische zaken.

Graduate Program Sales & Marketing

Stap in de wereld van uitdaging en mogelijkheden met ons gloednieuwe tweejarige opleidingsprogramma, speciaal ontworpen voor ambitieuze professionals met een hbo-niveau of hoger. In de beginfase van deze boeiende reis ligt de nadruk op praktische betrokkenheid en het intensieve contact met klanten, waarbij je onze producten demonstreert. Maar dat is slechts het begin. Je krijgt de kans om binnen ons bedrijf te groeien en je potentieel volledig te benutten.

Als Demonstrateur speel je een cruciale rol, met verantwoordelijkheden zoals het trainen en demonstreren van onze producten aan zowel nieuwe als bestaande klanten. Daarnaast behoort het tot je taken om klanten en eindgebruikers van onze producten te bezoeken. Het bedrijf zorgt ervoor dat je beschikt over het juiste vervoermiddel om deze taken efficiënt uit te voeren.

 

  • Je bent verantwoordelijk voor het geven van trainingen en het demonstreren van ons uitgebreide productassortiment van Milwaukee aan nieuwe en bestaande klanten, inclusief bezoeken aan bouwplaatsen en eindgebruikers;
  • Je neemt actief deel aan en biedt ondersteuning bij beurzen, open dagen, evenementen en andere relevante activiteiten;
  • Het opsporen en rapporteren van de laatste ontwikkelingen binnen het marktsegment waarin ze actief zijn, behoort tot je taken;
  • Het tijdig rapporteren van marktontwikkelingen is van cruciaal belang, omdat dit essentiële input vormt voor de afstemming van marketing-, verkoop- en productontwikkelingsstrategieën;
  • Je bent een communicatieve duizendpoot, in staat om effectief te communiceren in verschillende moderne talen, en je hebt regelmatig contact met Account Managers, Key Account Managers en Sales Managers, waarbij je informatie deelt en ontvangt over alle relevante werkzaamheden;
  • Bovendien rapporteer je aan dealers, Key Account Managers en Sales Managers over je bezoeken aan eindgebruikers en verstrekt je informatie over technische kwesties die van belang zijn, zoals eerder genoemd;

HR - Adviseur

Als HR adviseur ben je verantwoordelijk voor 2 vestigingen; Hendrik Ido Ambacht (standplaats) en Oldenzaal. Je houdt je bezig met:

  • evaluatie gesprekken met interne medewerkers;
  • coachen van teamleiders hoe ze teams aansturing geven;
  • recruitmentactiviteiten zijn een belangrijk onderdeel van deze functie; hierbij ben je de schakel tussen externe bureaus en intern de teamleiders en managers;
  • diverse projecten;

Technisch Commercieel Medewerker Binnendienst

Als medewerker verkoop binnendienst speel je een essentiële rol in de dienstverlening van de opdrachtgever. Je bent het eerste aanspreekpunt voor leveranciers, klanten en groothandels. Je onderhoudt ook regelmatig contact met collega’s van de projectafdeling en de externe accountmanagers.

Je adviseert klanten telefonisch en via e-mail over de oplossingen die de opdrachtgever biedt op het gebied van vloerverwarming. Bestellingen worden verwerkt in een geavanceerd systeem, zoals Business Central van Microsoft. Je controleert of de bestelde producten op voorraad zijn en houdt rekening met eventuele specifieke leveringswensen van klanten. Deze aspecten neem je in overweging bij het verwerken van de bestellingen. In nauw overleg met de klant en collega’s zorg je dagelijks voor het correct verwerken van orders tot accurate facturen.


VvE Manager

  • Als VvE Manager beheer jij na een inwerkperiode een eigen portefeuille aan VvE’s en start je nieuwe verenigingen op.
  • Je organiseert besprekingen met VvE bestuurders en voert actiepunten uit van de ledenvergaderingen.
  • Je onderhoudt externe contacten met makelaars, notarissen, aannemers, en contractpartijen.

Klant Coördinator

Als Klantcoördinator krijg je een veelzijdige baan met verantwoordelijkheid voor een aantal klanten, waarbij je het eerste aanspreekpunt bent. Dit doe je niet alleen, maar samen met een hecht team van collega's in de binnendienst. Je hebt de mogelijkheid om diverse taken op te pakken, waaronder:

  • Voorstellen doen om processen te verbeteren.
  • Zorgdragen voor een nauwkeurige afhandeling in het systeem en het oplossen van eventuele problemen.
  • Klantrelaties beheren en verkoopsignalen identificeren.
  • Coördinerende taken uitvoeren om ervoor te zorgen dat orders correct worden verwerkt.
  • Communiceren en afstemmen met verschillende divisies, controleren van aantallen, prijzen, levertijden en speciale vereisten.