Commercieel Traineeship

Tijdens deze traineeship ga jij je volledig ontwikkelen in de wereld van commercie. Zo krijg je de mogelijkheid om mee te kijken op de marketing-, inkoop-, binnendienst- en buitendienstafdelingen. Hierdoor kan jij goed vergelijken wat het beste bij jou past. Is dat nou contact onderhouden met leveranciers en onderhandelen over tarieven, acquisitie doen naar nieuwe klanten en deze binnenhalen of toch liever werken op de relatiebeheer en de relaties uitbreiden? Na de traineeship krijg je de mogelijkheid om jezelf te specialiseren in één van deze richtingen.


Backoffice Medewerker

Als Backoffice Medewerker ondersteun je met jouw administratieve kwaliteiten de salesafdeling. Als administratieve duizendpoot beschik je over een divers takenpakket waaronder het registreren van nieuwe klanten, het invoeren van orders in SAP en het vullen van het klantenbestand. Daarnaast ben je als Backoffice Medewerker verantwoordelijk voor:

  • Het rapporteren van incidenten of klachten vanuit de klant;
  • Het ondersteunen bij boekingen;
  • Het opstellen en bijhouden van prijs- en verkooplijsten;
  • Het behandelen van informatieverzoeken waaronder product specificaties.

Accountmanager Den Haag

Als Accountmanager ben je altijd druk, want je krijgt al snel veel verantwoordelijkheid. Je begint met een goed uitgedacht inwerktraject waarin we je de basis van het vak gaan leren. Dit gaat gepaard met interne- en externe trainingen. Hierdoor heb je de mogelijkheid jezelf te ontwikkelen, veel te leren over communicatie en zelf een dag vol afwisseling te creëren. Zit de basis er lekker in? Dan gaan we dat steeds verder uitbouwen. Dit proces heeft tijd nodig, maar gaat op jouw tempo. Het hele team staat altijd klaar om je hierin te begeleiden!

Binnen deze rol ga je je onder andere verdiepen in de volgende werkzaamheden:

  • Verantwoordelijk voor recruitment via verschillende kanalen;
  • Allround proces omtrent kandidaten, zoals evaluaties op locatie;
  • Internal accountmanagement;
  • External accountmanagement;
  • Relaties met klanten (opbouwen en) uitbouwen;
  • Ook buiten de deur naar afspraken met klanten en kandidaten;
  • Nauw samenwerken binnen een hecht team;
  • Meedenken in de marketing, projecten of andere zaken die aansluiten op jouw interesses;
  • Dagelijks meewerken aan de groei van deze geweldige organisatie!

HR businesspartner

Als (Senior) HR Business Partner ben jij de sparringpartner voor het management en de directie. Je vertaalt strategie naar daadkrachtige acties en zorgt ervoor dat medewerkers optimaal tot hun recht komen. Jij speelt een sleutelrol in het begeleiden van organisatieveranderingen en het ontwikkelen van toekomstgericht HR-beleid. Je hebt de verantwoordelijkheid om zowel tactisch als strategisch aan de slag te gaan, afhankelijk van jouw ervaring.


Assistent Accountant

Als assistent-accountant werk je zelfstandig aan financiële rapportages en jaarrekeningen. Je verwerkt fiscale aangiften, biedt administratieve ondersteuning en adviseert klanten. Zie je kansen voor optimalisatie? Jouw input wordt gewaardeerd!

Wat ga je doen?

  • Samenstellen en beoordelen van financiële rapportages en jaarrekeningen;
  • Verwerken van fiscale aangiften en administratieve taken;
  • Adviseren en onderhouden van klantrelaties;
  • Meedenken over procesoptimalisatie en digitalisering.

Relatiebeheerder

Als Relatiebeheerder ben jij de expert die het contact onderhoudt met de klanten en hen adviseert over allerlei fiscale zaken. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het zelfstandig opstellen van jaarrekeningen en belastingaangiftes (inkomsten- en vennootschapsbelasting);
  • Het onderhouden van klantrelaties en het adviseren van klanten over fiscale zaken;
  • Het monitoren van de financiële situatie van klanten en het bespreken van kansen en risico’s;
  • Het zorgen voor een efficiënte communicatie en samenwerking met andere teams binnen de organisatie;
  • Het flexibel kunnen werken, bijvoorbeeld tijdens je vakantie, zonder dat je vakantie-uren opneemt;

Deze functie biedt veel vrijheid en de mogelijkheid om werk in te delen op jouw manier, met de optie om veel vanuit verschillende locaties te werken.