Medewerker Krediet Management

Als Medewerker Krediet Management ben je verantwoordelijk voor het analyseren van de financiële positie van potentiële klanten en bepaal jij of ze kredietwaardig zijn. Tegelijkertijd staat klantentevredenheid hoog in het vaandel en probeer je dit altijd te waarborgen. Je wordt onderdeel van gezellig en gedreven team van 5 collega’s op de Credit Risk & Control afdeling.

·        Controleren van kredietwaardigheid klanten en passende maatregelen nemen;

·        Voorbereiden van kredietbeoordeling na goedkeuring van leaseaanbod;

·        Vastleggen van basisovereenkomst en rechtsgeldige ondertekening bij de aanstelling van een nieuwe klant;

·        Beheren van stamgegevens van debiteuren;

·        Regelmatig overleg met collega’s van de Sales afdeling.


Marketing & Communicatie

Jij bent samen met het team waarin je werkt degene die de huisstijl van de organisatie goed naar buiten brengt. Dit doe je onder andere door het maken van content en het bedenken van leuke campagnes. Je zal naast het maken van content ook bezig zijn op het aspect van schrijven, denk hierbij aan nieuwsbrieven. Dit zijn natuurlijk niet de enige taken, er komt namelijk nog veel meer bij kijken!

  • Het onderhouden van de sociale media;
  • Samenwerken met bureau’s voor campagnes;
  • Het analyseren van de resultaten van de campagnes en hierbij rapportages opstellen;
  • Het organiseren van evenementen;
  • Klanttevredenheidsonderzoeken;
  • Diverse leuke projecten!

Accountant

Binnen dit kantoor ben jij verantwoordelijk voor het samenstellen van jaarrekeningen en deze controleren. Je gaar daarnaast ook meekijken en -werken in het beoordelen en opstellen van tussentijdse cijfers en managementrapportages. Met klanten ga je deze cijfers bespreken en meedenken om deze klanten financieel te verbeteren. 


Commercieel Traineeship

Tijdens deze traineeship ga jij je volledig ontwikkelen in de wereld van commercie. Zo krijg je de mogelijkheid om mee te kijken op de inkoop-, binnendienst- en buitendienstafdelingen. Hierdoor kan jij goed vergelijken wat het beste bij jou past. Is dat nou contact onderhouden met leveranciers en onderhandelen over tarieven, acquisitie doen naar nieuwe klanten en deze binnenhalen of toch liever werken op de relatiebeheer en de relaties uitbreiden? Na de traineeship krijg je de mogelijkheid om jezelf te specialiseren in één van deze richtingen.

Deze organisatie is momenteel bezig met het opzetten van een vierde filiaal, in Den Haag. Hier ga jij natuurlijk in ondersteunen. Van het meekijken naar panden tot het helpen van omzet generatie. 


Manager Financiële Afdeling

Als Manager Financiële Afdeling ben je verantwoordelijk voor het leiden en optimaliseren van de financiële afdeling gericht op het beheer van Verenigingen van Eigenaren (VvE's). Je coördineert de financiële administratie van diverse VvE's, stelt jaarrekeningen en begrotingen op, en zorgt voor tijdige incasso's en betalingen. Daarnaast analyseer je financiële processen en implementeer je efficiënte workflows en systemen. Je geeft leiding aan het financiële team, bevordert een cultuur van continu verbeteren en onderhoudt goede relaties met eigenaren en bestuursleden van VvE's. Kortom, jij bent de drijvende kracht achter de financiële gezondheid en procesoptimalisatie van de organisatie.


Assistent Accountant

Binnen de rol van ervaren assistent accountant ben je en wordt je snel verantwoordelijk voor je eigen klantportfolio gericht op het MKB. Je krijgt energie om om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn en 100% er voor te gaan. Je bent professioneel, klanten vertrouwen je en de financiële werkzaamheden kennen geen geheimen voor jou.

Je werk zal zich voornamelijk focussen op:

  • Administraties inboeken;
  • Vanuit een adviserende als uitvoeren rol samenstelwerkzaamheden;
  • Tussentijdse rapportages opstellen;
  • Assurance- & controlewerkzaamheden uitvoeren;
  • En diverse soorten belastingen opstellen, denk aan omzet, inkomsten en vennootschapsbelasting.

Debiteurenbeheerder - Den Haag

Je komt te werken in een dynamisch team dat bekend staat om zijn snelheid en flexibiliteit. Je werkt deels vanuit een modern kantoor in de regio Delft en deels vanuit huis, met de mogelijkheid om werk en ontspanning te combineren dankzij faciliteiten zoals een eigen gym en koffiebar. Je krijgt een marktconform salaris, een 13e maand, reiskosten- en thuiswerkvergoeding, 27 vakantiedagen, CSR-dagen, en extra vrije dagen voor langdurig dienstverband. Ook ontvang je een budget voor het inrichten van een thuiswerkplek.


Accountmanager VVE

Als Accountmanager VvE Beheer ben je verantwoordelijk voor je eigen portefeuille met VvE’s. Je fungeert als centrale schakel tussen de VvE’s en hun bestuursleden. Door het jaar heen werk je zowel proactief als op verzoek aan diverse lopende zaken, bied je ondersteuning bij projecten en geef je advies over financiële en duurzaamheidskwesties van de VvE’s. Samen met de secretariële afdeling draag je zorg voor alle administratieve taken en correspondentie van de vereniging. Daarnaast neem je actief deel aan leden- en commissievergaderingen en ben je verantwoordelijk voor de financiële verslaglegging en de uitvoering van planmatig groot onderhoud.


Financieel administratief medewerker (medior)

Als Financieel Administratief Medewerker ben je samen met drie collega's verantwoordelijk voor de financiële administratie. Jij zorgt voor het verwerken van bankmutaties, het bewaken van de liquiditeit van bankrekeningen, en de voorbereiding en opmaak van jaarrekeningen. Daarnaast stel je afrekeningen van stookkosten op en controleer je grootboekkaarten. Jouw expertise ondersteunt de andere afdelingen op financieel gebied, inclusief begrotingen en kascommissies.


Customer Support - Den Haag

Als Klantenservice Specialist ben jij de rots in de branding voor onze klanten. Jij beantwoordt hun vragen over onze cloudsoftware en biedt snelle en effectieve oplossingen bij elk probleem. Geen (cloud)software kennis? Geen zorgen, wij zorgen voor een uitgebreide training! Jouw inzichten zijn cruciaal om onze producten en processen te verbeteren. Je taken omvatten:

  • Het beantwoorden van e-mails, chats, telefoongesprekken;
  • Schakelen tussen verschillende afdelingen;
  • Het adviseren over onze nieuwste softwareoplossingen.