Accountmanager Binnendienst

Als Leaseadviseur Binnendienst krijg jij de vrijheid om het hele proces van A tot Z in eigen handen te nemen! Van het adviseren van klanten en het opstellen van offerte maar ook het maken van calculaties en het onderhandelen over deals. Jij beheert jouw eigen klantengroep, zowel klein als groot. Je zorgt ervoor dat de relatie met je klanten sterker dan ooit wordt. 


Accountmanager Binnendienst Acquisitie

In jouw rol als Accountmanager Binnendienst krijg je volop de kans om jouw commerciële vaardigheden in te zetten. Jij pakt de telefoon om nieuwe klanten binnen te halen, stelt offertes op en onderhandelt over deals. Je denkt mee over campagnes, onderhoudt de relaties met klanten en houdt de salesfunnel strak in de gaten. Dit is jouw kans om je stempel te drukken op de groei van de organisatie! Wat ga je doen?

  • Actief nieuwe klanten benaderen (telefonisch) en afspraken plannen voor de buitendienst;
  • Offertes opstellen en klanten adviseren over mobiliteitsoplossingen;
  • Relaties opbouwen en onderhouden met zowel nieuwe als bestaande klanten;
  • Samen met Marketing salescampagnes bedenken en uitvoeren;
  • De salesfunnel beheren van lead tot klant;
  • Chat- en e-mailcontact onderhouden met potentiële klanten;
  • Marktontwikkelingen vertalen naar commerciële acties;
  • Waar nodig met de buitendienst op pad om klanten te ontmoeten.

Assistent Accountant

Als Junior Boekhouder krijg je de verantwoordelijkheid om zelfstandig jaarrekeningen op te stellen voor kleinere holdings. Dit vereist niet alleen kennis van boekhoudprincipes, maar ook de motivatie en de bereidheid om jezelf te ontwikkelen en veel ervaring op te doen in het vakgebied. Je leert de fijne kneepjes van het vak onder begeleiding van de inhoudelijke specialisten binnen het bedrijf. Dit betekent dat je niet alleen leert hoe je systemen gebruikt, maar dat je begrijpt hoe je zelfstandig een jaarrekening kunt samenstellen.

Binnen deze rol ga je je onder andere verdiepen in de volgende werkzaamheden:

  • Het zelfstandig opstellen van jaarrekeningen voor kleinere holdings.
  • Werken met boekhoudprincipes en deze toepassen in de praktijk.
  • Samenwerken met ervaren specialisten en leren van hun kennis en ervaring.
  • Meedenken over verbeteringen en processen binnen het bedrijf.
  • De mogelijkheid om door te groeien en jezelf verder te ontwikkelen in het vak.

Financial Controller

In deze rol krijg jij veel verantwoordelijkheid en autonomie in je werk. Je werkt samen met een hecht team, maar krijgt voldoende ruimte om zelfstandig beslissingen te nemen en je ideeën in te brengen. Als Financial Consultant bij deze organisatie krijg je de kans om niet alleen je financiële kennis verder te ontwikkelen, maar ook mee te ondernemen en je eigen carrièrepad te bepalen. De organisatie biedt volop mogelijkheden om te groeien, zowel op professioneel als persoonlijk vlak.

Binnen deze functie ga je je onder andere bezig houden met de volgende taken:

• Adviseren van klanten over financiële vraagstukken en oplossingen;

• Werken aan complexe financiële vraagstukken met een focus op strategie en groei;

• Het onderhouden van relaties met klanten en het opbouwen van langdurige samenwerkingen;

• Proactief meedenken met innovatieve ideeën om het bedrijf verder te ontwikkelen;

• Werken in verschillende regio's zoals Den Haag, Delft, Rotterdam, Amsterdam en Utrecht.


HR support

Als HR support Medewerker ben je verantwoordelijk voor het efficiënt en accuraat afhandelen van de personeelsadministratie. Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden met betrekking tot HR-gerelateerde vragen. Daarnaast zorg je voor een soepele afhandeling van administratieve processen. Je verwerkt personeelsgegevens en zorgt ervoor dat de salarisadministratie correct wordt uitgevoerd. Ook stel je contracten, brieven en andere HR-documenten op. Je ondersteunt bij het verbeteren van HR-processen en helpt bij verzuimregistratie en rapportages. In je functie werk je nauw samen met je collega’s om ervoor te zorgen dat de HR-processen goed verlopen en dat de dienstverlening optimaal is.


Inside sales medewerker

Als Inside Sales Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten. Je beantwoordt zowel telefonische als schriftelijke vragen en adviseert klanten over de producten en diensten die aangeboden worden. Jij volgt actief offertes en klantverzoeken op en helpt klanten met eenvoudige demonstraties van de standaardproducten. Je stelt offertes op die aansluiten bij de wensen van de klant en zorgt ervoor dat de klant- en orderadministratie op orde blijft. Je bent voortdurend op zoek naar verkoopkansen en deelt deze met het verkoopteam. Verder draag je bij aan campagnes, promoties en marktonderzoek, waarbij je trends signaleert om het aanbod te versterken. Jouw rol is cruciaal in het versterken van klantrelaties en het bevorderen van de commerciële groei van de organisatie.


Technische Commercieel Adviseur (Accountmanager)

Als Technisch Commercieel Adviseur ben je veel onderweg en bouw je actief aan relaties met zowel bestaande als nieuwe klanten binnen de regio noord - oost Nederland. Je bezoekt klanten op locatie, denkt mee over passende oplossingen en adviseert hen over de producten. Daarnaast zorg je ervoor dat offertes worden opgevolgd en houd je de omzetontwikkeling goed in de gaten. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat projecten soepel verlopen en doelen worden behaald. Deze functie biedt volop vrijheid, ruimte voor eigen initiatief en de mogelijkheid om écht impact te maken binnen een dynamische markt.

Binnen deze rol ga je je onder andere bezighouden met:

  • Opbouwen en onderhouden van klantrelaties;
  • Geven van technisch en commercieel advies op maat;
  • Behalen van salesdoelen en bijdragen aan de groei van de organisatie;
  • Zelfstandig beheren van je klantenportefeuille en het signaleren van kansen;
  • Samenwerken met interne teams om projecten te coördineren en de beste resultaten te behalen.

Talent Specialist Den Haag

Als Talent Specialist stap je in een uitdagende en veelzijdige rol waarin geen dag hetzelfde is. Je begint met een intensief trainings- en ontwikkeltraject, waarbij je de kneepjes van het vak leert door middel van diverse interne en externe trainingen. In deze functie krijg je veel verantwoordelijkheid en de vrijheid om jouw carrière pad zelf vorm te geven.

Wat ga je doen?

  • Je werft, selecteert, en interviewt de beste kandidaten om hen vervolgens te begeleiden naar hun droombaan.
  • Je bouwt langdurige relaties op met klanten door middel van koude en warme acquisitie en onderhoudt deze relaties met als doel strategische samenwerkingen te bevorderen.
  • Jij bepaalt grotendeels jouw eigen agenda en bent verantwoordelijk voor het succes van jouw klantenportefeuille.
  • Naast recruitment ben je ook betrokken bij business development en denk je mee over strategische keuzes voor jouw klanten.
  • Het bezoeken van klanten, netwerken en relatiebeheer zijn een belangrijk onderdeel van jouw werk, waarbij je ook vaak buiten de deur bent voor afspraken.

Stage Accountmanager Den Haag

Wij zijn op zoek naar een commercieel georiënteerde stagiair. Jouw focus zal liggen op recruitment, waarbij je volwaardig lid bent van het team en de overige adviseurs ondersteunt waar nodig. Je bent echt een teamgenoot, dus er komen veel verantwoordelijkheden voorbij. Stomme klusjes doen wij niet aan - behalve af en toe de biervoorraad op vrijdag op peil houden! De volgende taken zullen wel voorbij komen: 

Het werven van werkzoekenden middels diverse kanalen; 

Het voeren van telefonische screenings; 

Het voeren van persoonlijke (of digitale) intakegesprekken; 

CV's omzetten in ons format; 

Jouw kandidaten promoten bij de adviseurs; 

Meewerken aan het realiseren van matches tussen bedrijf en kandidaat; 

Trainingen - intern en extern - bijwonen; 

Nieuwe ideeën bedenken met het team. 


Sales Support Medewerker

Als Sales Support medewerker ga je de account- en salesmanagers ondersteunen. Je gebruikt je communicatieve en organisatorische vaardigheden om het sales proces zo goed mogelijk te laten verlopen. Je bent daar in verantwoordelijk voor:

  • Het maken van afspraakverslagen;
  • Opstellen van offertes;
  • Klantcontact en relatiebeheer door klanten na te bellen;
  • Het afhandelen administratief afhandelen.