Customer Service Medewerker

Als Customer Service Medewerker ben jij ‘hét gezicht’ van de organisatie. Als aanspreekpunt ben jij bezig met het afhandelen van vragen, klachten en zorg jij voor een positieve ervaring voor de klant. Hoe doe je dit? Door jouw kennis van alle systemen, mogelijkheden en oplossingen binnen het bedrijf zorg jij ervoor dat de klant de correcte informatie ontvangt. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Het monitoren van het orderprocessen
  • Het informeren van klanten over wijzigingen en/of mogelijkheden
  • Het onderhouden van interne en externe contacten
  • Het voorleggen van klachten bij de belanghebbende afdeling(en)

Backoffice Medewerker

Als Backoffice Medewerker ondersteun je met jouw administratieve kwaliteiten de salesafdeling. Als administratieve duizendpoot beschik je over een divers takenpakket waaronder het registreren van nieuwe klanten, het invoeren van orders in SAP en het vullen van het klantenbestand. Daarnaast ben je als Backoffice Medewerker verantwoordelijk voor:

  • Het rapporteren van incidenten of klachten vanuit de klant
  • Het ondersteunen bij boekingen
  • Het opstellen en bijhouden van prijs- en verkooplijsten
  • Het behandelen van informatieverzoeken waaronder product specificaties

Support

Binnen de Customer Support functie ben je verantwoordelijk voor een divers takenpakket. Je start je dag met een kop koffie en een praatje met je collega’s. Vervolgens beantwoord je binnengekomen mails en verwerk je klantorders en stel je offertes op. Gedurende de dag biedt je technische ondersteuning (zowel telefonisch als per mail) aan klanten, eindgebruikers en collega’s. Andere taken die onder jouw verantwoordelijk vallen zijn:

 

  • Klantorders aanvragen en verwerken in Exact en SAP;
  • Beheren van data over digitale projecten en de verwerking hiervan in het CRM systeem;
  • Werkvoorbereiding van verkochte producten;
  • Magazijnbeheer van Electronics, inboeken en tellingen.

Financieel Medewerker

In deze rol ga je aan de slag als Financieel Medewerker, waarbij je verantwoordelijk bent voor de boekhouding en administratieve processen. Je gaat onder andere:

  • Zorg dragen voor de boekhouding, inclusief debiteurenbeheer, facturatie en het voorbereiden van jaarrekeningen.
  • BTW-aangiftes en het verwerken van bonnetjes correct in de boekhouding.
  • Werken met Exact (bij voorkeur de Handelmodule) of Unit 4.
  • Je kan mogelijk betrokken worden bij financiële processen voor hun andere activiteiten, zoals hun financieringsmaatschappij en restaurant.

Je krijgt veel vrijheid in hoe je je werk uitvoert en er is ruimte om jezelf te ontwikkelen. Wil je meer afwisseling? Dan kun je bijvoorbeeld een dag in de week helpen met het leveren van wijn aan restaurants.


Talent Specialist Den Haag

Als Talent Specialist stap je in een uitdagende en veelzijdige rol waarin geen dag hetzelfde is. Je begint met een intensief trainings- en ontwikkeltraject, waarbij je de kneepjes van het vak leert door middel van diverse interne en externe trainingen. In deze functie krijg je veel verantwoordelijkheid en de vrijheid om jouw carrière pad zelf vorm te geven.

Wat ga je doen?

  • Je werft, selecteert, en interviewt de beste kandidaten om hen vervolgens te begeleiden naar hun droombaan.
  • Je bouwt langdurige relaties op met klanten door middel van koude en warme acquisitie en onderhoudt deze relaties met als doel strategische samenwerkingen te bevorderen.
  • Jij bepaalt grotendeels jouw eigen agenda en bent verantwoordelijk voor het succes van jouw klantenportefeuille.
  • Naast recruitment ben je ook betrokken bij business development en denk je mee over strategische keuzes voor jouw klanten.
  • Het bezoeken van klanten, netwerken en relatiebeheer zijn een belangrijk onderdeel van jouw werk, waarbij je ook vaak buiten de deur bent voor afspraken.

Accountmanager Den Haag

Als Accountmanager ben je altijd druk, want je krijgt al snel veel verantwoordelijkheid. Je begint met een goed uitgedacht inwerktraject waarin we je de basis van het vak gaan leren. Dit gaat gepaard met interne- en externe trainingen. Hierdoor heb je de mogelijkheid jezelf te ontwikkelen, veel te leren over communicatie en zelf een dag vol afwisseling te creëren. Zit de basis er lekker in? Dan gaan we dat steeds verder uitbouwen. Dit proces heeft tijd nodig, maar gaat op jouw tempo. Het hele team staat altijd klaar om je hierin te begeleiden!

Binnen deze rol ga je je onder andere verdiepen in de volgende werkzaamheden:

  • Verantwoordelijk voor recruitment via verschillende kanalen;
  • Allround proces omtrent kandidaten, zoals evaluaties op locatie;
  • Internal accountmanagement;
  • External accountmanagement;
  • Relaties met klanten (opbouwen en) uitbouwen;
  • Ook buiten de deur naar afspraken met klanten en kandidaten;
  • Nauw samenwerken binnen een hecht team;
  • Meedenken in de marketing, projecten of andere zaken die aansluiten op jouw interesses;
  • Dagelijks meewerken aan de groei van deze geweldige organisatie!

Stage Accountmanager Den Haag

Wij zijn op zoek naar een commercieel georiënteerde stagiair. Jouw focus zal liggen op recruitment, waarbij je volwaardig lid bent van het team en de overige adviseurs ondersteunt waar nodig. Je bent echt een teamgenoot, dus er komen veel verantwoordelijkheden voorbij. Stomme klusjes doen wij niet aan - behalve af en toe de biervoorraad op vrijdag op peil houden! De volgende taken zullen wel voorbij komen: 

Het werven van werkzoekenden middels diverse kanalen; 

Het voeren van telefonische screenings; 

Het voeren van persoonlijke (of digitale) intakegesprekken; 

CV's omzetten in ons format; 

Jouw kandidaten promoten bij de adviseurs; 

Meewerken aan het realiseren van matches tussen bedrijf en kandidaat; 

Trainingen - intern en extern - bijwonen; 

Nieuwe ideeën bedenken met het team. 


Commercieel Traineeship

Tijdens deze traineeship ga jij je volledig ontwikkelen in de wereld van commercie. Zo krijg je de mogelijkheid om mee te kijken op de marketing-, inkoop-, binnendienst- en buitendienstafdelingen. Hierdoor kan jij goed vergelijken wat het beste bij jou past. Is dat nou contact onderhouden met leveranciers en onderhandelen over tarieven, acquisitie doen naar nieuwe klanten en deze binnenhalen of toch liever werken op de relatiebeheer en de relaties uitbreiden? Na de traineeship krijg je de mogelijkheid om jezelf te specialiseren in één van deze richtingen.


Accountmanager Vastgoed

Je gaat aan de slag als Accountmanager Vastgoed en zal verantwoordelijk zijn voor het binnen halen en begeleiden van projecten in het vastgoed. Daarnaast word jij begeleid en opgeleid door ervaringsdeskundigen die al jaren actief zijn in de vastgoedsector, waardoor jij je kan ontwikkelen tot een vastgoedmagnaat! Je zal hierin bezig zijn met:

  • Het benaderen van potentiële nieuwe klanten via verschillende kanalen;
  • Relaties met deze klanten zelfstandig managen;
  • Projectmanagement (gedeeltelijk);
  • Het coördineren van trajecten rondom de aankoop en verkoop van de panden.