Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten via telefoon, e-mail en chat: je bouwt relaties op, adviseert en genereert verkoopkansen.
Je verwerkt offertes, orders en contracten nauwkeurig en ondersteunt de accountmanagers in de buitendienst.
Je monitort de voortgang, signaleert knelpunten in het proces en denkt actief mee over verbetering en efficiency.
Je draagt zorg voor up-to-date klantgegevens in het CRM-systeem, verwerkt mutaties en volgt vervolgacties op.
Je werkt nauw samen met de sales-, marketing- en logistieke afdelingen om een naadloze klantbeleving te garanderen.
Minimaal MBO 4 niveau, bijvoorbeeld in commerciële of administratieve richting.
Ervaring in een commerciële binnendienstfunctie of customer-serviceomgeving is een pré.
Communicatief sterk in Nederlands en Engels; graag ook gevoel voor cijfers en proces.
Een klantgerichte houding, accuraat werken en een proactieve instelling.
Woonachtig in (de omgeving van) Tholen of bereid om circa 30–45 minuten te reizen.
Wij zijn een toonaangevend, groeiend handelsbedrijf in Tholen waar klantbeleving, service en samenwerking centraal staan. In een gedreven team werken we dagelijks aan het versterken van onze relaties, de optimalisatie van onze processen en het behalen van commerciële doelstellingen. Een plek waar je écht impact kunt maken, jezelf kunt ontwikkelen en samen met collega’s succes boekt.
Een marktconform salaris van circa € 3.500 bruto per maand (fulltime) met bonusmogelijkheden.
Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en ontwikkelmogelijkheden.
Een informele en ondernemende werkomgeving met korte lijnen en ruimte voor eigen initiatief.
Moderne werkplek in Breda, goed bereikbaar en met mogelijkheden tot hybride werk.