Personal assistent

Als Personal Assistent van de eigenaar speel je een cruciale rol in het efficiënt beheren van diens dagelijkse agenda en activiteiten. Je bent verantwoordelijk voor:

  • Het beheren en plannen van de agenda van de eigenaar;
  • Organiseren van vergaderingen en het voorbereiden van vergaderstukken;
  • Onderhouden van contact met interne en externe stakeholders;
  • Het opstellen en beheren van correspondentie;

Secretaresse

Als secretaresse binnen dit accountantskantoor ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse gang van zaken op kantoor en het bieden van ondersteuning aan verschillende afdelingen. Er is veel ruimte voor initiatief, waardoor je jouw functie buiten gestelde kaders vorm kan geven.

Jouw functie zal er iedere dag anders uit zien, maar een aantal zaken die zeker voorbij komen zijn:

  • Front desk werkzaamheden: beantwoorden van inkomende gesprekken, ontvangen van klanten en bezoekers en zorgen dat het kantoor er optimaal uit ziet;
  • Je bent het visitekaartje van kantoor. Samen met jouw collega’s zorg jij voor een goede eerste indruk;
  • Het uitwerken van jaarcijfers, brieven, overeenkomsten etc.;
  • Elke klant weet je op de juiste manier te benaderen, zowel telefonisch, per e-mail als in persoon;
  • Je bent verantwoordelijk voor de voortgang, je bewaakt termijnen, houdt lopende zaken in de gaten en grijpt tijdig in waar nodig;

Office Manager

Als officemanager binnen dit accountantskantoor ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse gang van zaken op kantoor en het bieden van ondersteuning aan verschillende afdelingen.

  • Front desk werkzaamheden: beantwoorden van inkomende gesprekken, ontvangen van klanten en bezoekers en zorgen dat het kantoor er optimaal uit ziet;
  • Ondersteunen bij diverse administratieve werkzaamheden, van facturatie en projectinrichting tot pre en offboarding van medewerkers;
  • Voorbereiden en opvolgen van klantaanvragen in Auditcase;