Internationaal Inside sales

De Internationale Inside sales medewerker wordt verantwoordelijk voor het genereren van nieuwe business binnen een specifiek marktsegment. De rol omvat het opbouwen en onderhouden van klantrelaties, het sluiten van nieuwe contracten en het identificeren van mogelijkheden voor up-/cross-sell. Daarnaast houdt de manager zich bezig met:

  • Het proactief benaderen van prospects en opvolgen van leads.
  • Het opstellen van offertes en contracten en het afronden van deals.
  • Het onboarden van nieuwe klanten en beheren van verlengingen.
  • Het monitoren van klanttevredenheid en signaleren van nieuwe kansen of risico’s.
  • Het onderhouden van een goed gevulde sales pijplijn in het CRM-systeem.
  • Het leveren van input aan marketing- en productontwikkelingsteams.

International Accountmanager Frans/Duits

As an international account manager, you will be the driving force behind building and maintaining strong relationships with clients and suppliers worldwide. You will be given significant responsibility and will work independently on exciting projects such as:

  • Conducting negotiations and closing deals autonomously while ensuring customer satisfaction and timely delivery;
  • Frequently traveling internationally to participate in events and meetings, strengthening your network;
  • Preparing quotes and stock lists;
  • Analyzing market trends and contributing ideas for process and strategy improvements;
  • Collaborating with a team of passionate colleagues to support the growth and development of the organization.

Sales support medewerker

Als Sales Support Medewerker ben je een belangrijke schakel binnen het Benelux salesteam en het eerste aanspreekpunt voor onze retailklanten in de Benelux. Jij staat garant voor uitstekende dienstverlening en bent verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van het gehele proces, van klachtenafhandeling tot orderverwerking. Met jouw klantgerichte aanpak zorg je ervoor dat onze klanten zich gehoord voelen en met een glimlach verder kunnen.

In deze rol ben je niet alleen de verbinding tussen logistiek, accountmanagers en klanten, maar adviseer je ook over collecties, stel je offertes op en zorg je voor de verwerking en opvolging van orders. Bij complexe situaties analyseer je problemen en zoek je naar de beste oplossing. Bovendien werk je nauw samen met je collega’s om klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen.

Jouw takenpakket:

  • Internationale klachtenafhandeling (ongeveer 60% van je tijd).
  • Up-to-date houden van dataplatforms zoals GS1 en Markant.
  • Ondersteunen bij het beheer van ons B2B-portal (Magento).
  • Orders en leveringen verwerken en opvolgen van A tot Z.
  • Analyseren en terugkoppelen van orders en backorders naar klanten en het salesteam.
  • Voorbereiden en ondersteunen bij meetings met het Benelux team.
  • Opstellen van offertes en adviseren over collecties en artikelbeschikbaarheid.
  • Communicatie met klanten en het salesteam.
  • Oplossen en administratief verwerken van leverproblemen, zoals manco’s, overleveringen en retouren.

Met deze veelzijdige functie krijg je alle ruimte voor eigen inbreng en groei. Ben jij servicegericht, oplossingsgericht en werk je graag in een dynamische omgeving? Dan past deze rol perfect bij jou!


Accountmanager

Als (Senior) Key Account Manager ben jij de strategische partner voor grote supermarkten en tuincentra (FMCG) in Nederland en België. Jouw missie is om klanten te ontzorgen en hen te adviseren over de beste producten en concepten. Door in te spelen op de specifieke behoeften van klanten, weet jij onze producten op een unieke en overtuigende manier te presenteren. Of dit nu in een direct gesprek, een uitgebreide presentatie, of een protestdemonstratie is: jij levert creatief advies met een hands-on mentaliteit. Snel schakelen is voor jou geen probleem en je voelt je thuis in een omgeving waar commercieel denken en precisie hand in hand gaan. Met jouw proactieve aanpak zorg je ervoor dat klanten altijd een stap verder geholpen worden.

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Analyseren van de markt, het volgen van ontwikkelingen in de markt en tijdig anticiperen;
  • Inventariseren van accounts en opstellen van een strategisch accountplan van de topklanten;
  • Continue zicht houden op persoonlijke- en bedrijfsdoelstellingen waaronder het behalen en bewaken van de omzetten en marge targets;
  • Het opstellen van offertes en het volgen van betalingsgedrag;
  • Het opvolgen van lopende projecten zowel maatwerk (private label) als onze eigen merken;
  • Onderhouden van de relaties met bestaande klanten, mede door het tijdig en uitgebreid informeren over producten;
  • Het doen van creatieve voorstellen omtrent nieuwe mogelijkheden en het meedenken met hun voorraadbeschikbaarheid;
  • Signaleren van behoeftes van de klant en verzorgen van advies hierover.

Accountmanager Bergen op Zoom

Werken bij ons

Wij bieden net dat beetje extra! Dit zie je niet alleen terug in je salaris, maar ook in de betrokkenheid die we tonen als werkgever. We hebben een duidelijke visie: wij willen de markt leiden door het zijn van de beste werkgever. Door net even anders en beter te doen, behalen we onze doelen. Ons team bestaat uit meer dan 400 collega's die werken in diverse technische sectoren. We zijn landelijk actief en zorgen ervoor dat we onze klanten en medewerkers optimaal ondersteunen. We stoppen niet voordat we winnen, en we doen het gewoon. Zo halen we het maximale uit onszelf.