Accountmanager
Als accountmanager ben jij verantwoordelijk voor het uitbreiden van het klantenbestand en het opbouwen van langdurige klantrelaties. Je werkt nauw samen met de binnendienst en projectteams en rapporteert direct aan het managementteam.
- Uitbreiden en onderhouden van klantrelaties binnen verschillende vestigingen.
- Adviseren van klanten door inzicht te krijgen in logistieke processen.
- Proactief meedenken en strategische kansen signaleren.
- Fungeren als spil tussen klant en organisatie met focus op commerciële groei.
- Beheren, verbeteren en naleven van contracten.
Technisch Commercieel Adviseur (Accountmanager)
Als Technisch Commercieel Adviseur ben je veel onderweg en bouw je actief aan relaties met zowel bestaande als nieuwe klanten binnen de regio noord - oost Nederland. Je bezoekt klanten op locatie, denkt mee over passende oplossingen en adviseert hen over de producten. Daarnaast zorg je ervoor dat offertes worden opgevolgd en houd je de omzetontwikkeling goed in de gaten. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat projecten soepel verlopen en doelen worden behaald. Deze functie biedt volop vrijheid, ruimte voor eigen initiatief en de mogelijkheid om écht impact te maken binnen een dynamische markt.
Binnen deze rol ga je je onder andere bezighouden met:
- Opbouwen en onderhouden van klantrelaties;
- Geven van technisch en commercieel advies op maat;
- Behalen van salesdoelen en bijdragen aan de groei van de organisatie;
- Zelfstandig beheren van je klantenportefeuille en het signaleren van kansen;
- Samenwerken met interne teams om projecten te coördineren en de beste resultaten te behalen.
Sales support medewerker
Als Sales Support Medewerker ben je een belangrijke schakel binnen het Benelux salesteam en het eerste aanspreekpunt voor onze retailklanten in de Benelux. Jij staat garant voor uitstekende dienstverlening en bent verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van het gehele proces, van klachtenafhandeling tot orderverwerking. Met jouw klantgerichte aanpak zorg je ervoor dat onze klanten zich gehoord voelen en met een glimlach verder kunnen.
In deze rol ben je niet alleen de verbinding tussen logistiek, accountmanagers en klanten, maar adviseer je ook over collecties, stel je offertes op en zorg je voor de verwerking en opvolging van orders. Bij complexe situaties analyseer je problemen en zoek je naar de beste oplossing. Bovendien werk je nauw samen met je collega’s om klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen.
Jouw takenpakket:
- Internationale klachtenafhandeling (ongeveer 60% van je tijd).
- Up-to-date houden van dataplatforms zoals GS1 en Markant.
- Ondersteunen bij het beheer van ons B2B-portal (Magento).
- Orders en leveringen verwerken en opvolgen van A tot Z.
- Analyseren en terugkoppelen van orders en backorders naar klanten en het salesteam.
- Voorbereiden en ondersteunen bij meetings met het Benelux team.
- Opstellen van offertes en adviseren over collecties en artikelbeschikbaarheid.
- Communicatie met klanten en het salesteam.
- Oplossen en administratief verwerken van leverproblemen, zoals manco’s, overleveringen en retouren.
Met deze veelzijdige functie krijg je alle ruimte voor eigen inbreng en groei. Ben jij servicegericht, oplossingsgericht en werk je graag in een dynamische omgeving? Dan past deze rol perfect bij jou!
Accountmanager Bergen op Zoom
Werken bij ons
Wij bieden net dat beetje extra! Dit zie je niet alleen terug in je salaris, maar ook in de betrokkenheid die we tonen als werkgever. We hebben een duidelijke visie: wij willen de markt leiden door het zijn van de beste werkgever. Door net even anders en beter te doen, behalen we onze doelen. Ons team bestaat uit meer dan 400 collega's die werken in diverse technische sectoren. We zijn landelijk actief en zorgen ervoor dat we onze klanten en medewerkers optimaal ondersteunen. We stoppen niet voordat we winnen, en we doen het gewoon. Zo halen we het maximale uit onszelf.