Marketing & Communicatie

Jij bent samen met het team waarin je werkt degene die de huisstijl van de organisatie goed naar buiten brengt. Dit doe je onder andere door het maken van content en het bedenken van leuke campagnes. Je zal naast het maken van content ook bezig zijn op het aspect van schrijven, denk hierbij aan nieuwsbrieven. Dit zijn natuurlijk niet de enige taken, er komt namelijk nog veel meer bij kijken!

  • Het onderhouden van de sociale media;
  • Samenwerken met bureau’s voor campagnes;
  • Het analyseren van de resultaten van de campagnes en hierbij rapportages opstellen;
  • Het organiseren van evenementen;
  • Klanttevredenheidsonderzoeken;
  • Diverse leuke projecten!

Online marketeer – Advertising specialist

  • Beheer en optimalisatie van online marketingcampagnes op platforms zoals Amazon, Bol, Kaufland, en via betaalde kanalen zoals Google Ads, Microsoft Advertising, en affiliate programma's;
  • Je analyseert data om nieuwe kansen te ontdekken en verbeteringen door te voeren, en presenteert je bevindingen aan het team;
  • Optimalisatie van ROI en budgetbeheer;
  • Je verbetert de landingspagina’s van webshops via het Content Management Systeem (CMS) voor betere prestaties;
  • Samenwerking en kennisontwikkeling: Je werkt nauw samen met collega’s binnen marketing en houdt je vakkennis up-to-date door trainingen en workshops, om gezamenlijke en persoonlijke doelen te behalen.

Content Marketeer

Als content marketeer ben je verantwoordelijk voor de diverse bedrijven binnen de groep. Eigenlijk ben je het virtuele gezicht van het merk. Tot je werkzaamheden behoren:

  • Beheren van de content kalender en het maken van content strategie;
  • je beheert de diverse social media kanalen
  • je schrijft relevante en boeiende teksten
  • creëren van diverse content
  • verzorgen van communicatie rondom diverse events

Marketing manager

Als creatieve marketingmedewerker werk je nauw samen met de Sales & Marketingmanager en een externe marketingbureau om de marketingstrategie op te stellen en te onderhouden. Je neemt de verantwoordelijkheid voor het creëren van content voor de websites en het actueel houden van diverse social media-kanalen. Ook speel je een cruciale rol bij het coördineren van de productie van advertentie- en promotiemateriaal. In samenwerking met collega's en externe partners ontwikkel je boeiende content voor alle websites, zowel gericht op de B2C- als de B2B-markt.

Daarnaast:

• Zet je je kennis van SEO, SEA en social media in om ervoor te zorgen dat onze content goed zichtbaar is.

• Ben je verantwoordelijk voor nieuwsbrieven, FAQ's en organiseer je het jaarlijkse franchise event.

• Onderhoud je zelfstandig de communicatie met externe partijen waarmee we samenwerken en zorg je voor terugkoppeling naar de manager.

• Weet je boeiende content te creëren, zowel in tekst als visueel.

• Heb je oog voor design en vormgeving, en draag je bij aan de ontwikkeling van onze branding.