Customer Service Digital

Ongeveer 30% van je tijd werk je binnen het Regulier Customer Service rayon NL/EN Account Management team. Je maakt deel uit van een subteam van vier collega’s binnen het AM/Core team en ondersteunt een viertal accountmanagers in een specifieke regio binnen Nederland. Samen beheren jullie alle B2B-dealers in dit gebied. Jij bent het centrale aanspreekpunt voor het volledige Order-to-Cash-proces en werkt nauw samen met andere afdelingen om leveringen, bestellingen en klantvragen soepel te laten verlopen.

De overige 70% van je tijd richt je je op het Digital-gedeelte. Hierbij ga je proactief op zoek naar mogelijkheden om processen verder te digitaliseren en te optimaliseren. Terwijl het reactieve en administratieve werk al goed is ingericht binnen het team, ligt jouw focus op het ontdekken en benutten van kansen in de markt door de hele Benelux. Je weet de juiste stakeholders te betrekken en samen met Sales, Customer Service en andere afdelingen neem je klanten mee in een efficiëntere, meer digitale klantreis.


Commercieel medewerker binnendienst

Als Commercieel medewerker binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor nieuwe klanten en zorg je ervoor dat zij op een positieve manier kennismaken met de producten en diensten. Je weet klanten enthousiast te maken en zorgt ervoor dat ze goed geïnformeerd zijn. Daarnaast werk je nauw samen met vertegenwoordigers om afspraken in te plannen en verkoopkansen te benutten. In deze functie speel je een belangrijke rol in het commerciële succes van het team.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Het telefonisch benaderen van potentiële klanten en het plannen van afspraken.
  • Het opbouwen van een vertrouwensrelatie met klanten door persoonlijk contact.
  • Het informeren van klanten over producten en diensten op een overtuigende manier.
  • Het beheren van de agenda’s van buitendienstmedewerkers.
  • Het nauw samenwerken met collega’s om verkoopdoelen te behalen.
  • Het registreren en bijhouden van klantinformatie in het systeem.
  • Het bijdragen aan een positieve en professionele uitstraling van het bedrijf.

Inside sales medewerker

Als Inside sales medewerker medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor nieuwe klanten en zorg je ervoor dat zij op een positieve manier kennismaken met de producten en diensten. Je weet klanten enthousiast te maken en zorgt ervoor dat ze goed geïnformeerd zijn. Daarnaast werk je nauw samen met vertegenwoordigers om afspraken in te plannen en verkoopkansen te benutten. In deze functie speel je een belangrijke rol in het commerciële succes van het team.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Het telefonisch benaderen van potentiële klanten en het plannen van afspraken.
  • Het opbouwen van een vertrouwensrelatie met klanten door persoonlijk contact.
  • Het informeren van klanten over producten en diensten op een overtuigende manier.
  • Het beheren van de agenda’s van buitendienstmedewerkers.
  • Het nauw samenwerken met collega’s om verkoopdoelen te behalen.
  • Het registreren en bijhouden van klantinformatie in het systeem.
  • Het bijdragen aan een positieve en professionele uitstraling van het bedrijf.

Sales agent

Als Sales agent medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor nieuwe klanten en zorg je ervoor dat zij op een positieve manier kennismaken met de producten en diensten. Je weet klanten enthousiast te maken en zorgt ervoor dat ze goed geïnformeerd zijn. Daarnaast werk je nauw samen met vertegenwoordigers om afspraken in te plannen en verkoopkansen te benutten. In deze functie speel je een belangrijke rol in het commerciële succes van het team.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Het telefonisch benaderen van potentiële klanten en het plannen van afspraken.
  • Het opbouwen van een vertrouwensrelatie met klanten door persoonlijk contact.
  • Het informeren van klanten over producten en diensten op een overtuigende manier.
  • Het beheren van de agenda’s van buitendienstmedewerkers.
  • Het nauw samenwerken met collega’s om verkoopdoelen te behalen.
  • Het registreren en bijhouden van klantinformatie in het systeem.
  • Het bijdragen aan een positieve en professionele uitstraling van het bedrijf.

Callcenter medewerker

Als Callcenter medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor nieuwe klanten en zorg je ervoor dat zij op een positieve manier kennismaken met de producten en diensten. Je weet klanten enthousiast te maken en zorgt ervoor dat ze goed geïnformeerd zijn. Daarnaast werk je nauw samen met vertegenwoordigers om afspraken in te plannen en verkoopkansen te benutten. In deze functie speel je een belangrijke rol in het commerciële succes van het team.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Het telefonisch benaderen van potentiële klanten en het plannen van afspraken.
  • Het opbouwen van een vertrouwensrelatie met klanten door persoonlijk contact.
  • Het informeren van klanten over producten en diensten op een overtuigende manier.
  • Het beheren van de agenda’s van buitendienstmedewerkers.
  • Het nauw samenwerken met collega’s om verkoopdoelen te behalen.
  • Het registreren en bijhouden van klantinformatie in het systeem.
  • Het bijdragen aan een positieve en professionele uitstraling van het bedrijf.

Commercieel administratief medewerker

Als Commercieel Administratief Medewerker ben jij de spil van de binnendienst en ondersteun je de Commercieel Adviseur Plaagdierbeheersing. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van offertes en calculaties, het beheren van klantgegevens en het coördineren van klantaanvragen van begin tot eind. Je hebt dagelijks contact met klanten, volgt offertes op, verlengt servicecontracten en draagt bij aan de klanttevredenheid. Daarnaast verzorg je de communicatie op de socialmediakanalen en ondersteun je collega’s met administratieve werkzaamheden in het CRM-systeem (PestScan). Je werkt zelfstandig, schakelt snel tussen verschillende taken en geniet van de afwisseling die deze rol biedt.


Commercieel medewerker binnendienst (Duits)

In de rol van Accountmanager Binnendienst ben jij het aanspreekpunt voor klanten en zorg je ervoor dat zij de beste service en ondersteuning krijgen. Je houdt overzicht, schakelt snel en weet commerciële kansen om te zetten in concrete resultaten.

  • Je onderhoudt en versterkt bestaande klantrelaties en weet ook nieuwe klanten aan de organisatie te binden.
  • Je stelt offertes op, voert verkoopgesprekken en zorgt dat het hele proces – van aanvraag tot levering – soepel verloopt.
  • Met jouw commerciële inzicht denk je mee over passende oplossingen en weet je klanten enthousiast te maken.
  • Je verwerkt orders accuraat in het systeem en houdt contact met collega’s van verschillende afdelingen om alles in goede banen te leiden.
  • Dankzij jouw zelfstandige, proactieve houding weet je precies waar kansen liggen en speel je daar direct op in.

Accountmanager

  • Jij bent het vaste aanspreekpunt voor jouw klanten en bewaakt de voortgang van meerdere grote projecten tegelijk; van het eerste gesprek tot en met de oplevering.
  • Je bouwt actief aan je netwerk, spot kansen en zet leads om in duurzame samenwerkingen.
  • Je werkt nauw samen met interieurarchitecten, projectmanagers en collega’s van sales support om elk detail te laten kloppen; jij houdt de regie.
  • Je stelt een eigen salesplan op, bezoekt netwerkbijeenkomsten en bent regelmatig onderweg naar klanten en projectlocaties.
  • Op kantoor spar je met je team, werk je offertes uit en houd je klanten proactief op de hoogte.

Administratief medewerker Sales Support Pools

Als Sales Support medewerker maak je onderdeel uit van het sales support team. Je bent verantwoordelijk voor het invoeren en verwerken van orders en offertes in het ERP-systeem en onderhoudt klantcontact, voornamelijk via e-mail. Een belangrijk onderdeel van je rol is het bewaken van het verkoopproces: “hebben we waargemaakt wat we onze klant hebben beloofd?”

Daarnaast houd je je bezig met het controleren van voorraadniveaus, prijzen en levertijden. Hiervoor werk je nauw samen met de Supply Chain afdeling. Ook heb je regelmatig contact met collega’s van andere afdelingen, zowel in Nederland als bij onze vestigingen in Finland en Duitsland.

 


Medewerker commerciële binnendienst

Als medewerker commerciële binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor ondernemers die via de website of app een aanvraag voor factuurfinanciering doen. Je begeleidt deze ondernemers door het aanmeldproces: je beantwoordt vragen, achterhaalt ontbrekende informatie en licht besluiten toe. Daarbij heb je contact met een breed scala aan klanten — van zzp’ers tot MKB-bedrijven, uit sectoren als de bouw, marketing en IT.

Je behandelt aanvragen die onvolledig zijn en zorgt ervoor dat de juiste informatie alsnog wordt aangeleverd. Ook stem je af met collega’s van andere afdelingen, bijvoorbeeld wanneer de beoordelaar aanvullende gegevens nodig heeft over een klant of diens situatie. Jij zorgt voor een helder verhaal richting de interne beoordelaar, en communiceert professioneel en empathisch met de klant, ook als de uitkomst een afwijzing is. Is een aanvraag goedgekeurd? Dan bel jij met het goede nieuws en begeleid je de klant tot de overdracht naar het operations team.

In deze rol heb je veel contact met collega’s en klanten en draag je bij aan een soepel en mensgericht aanmeldproces. Je ondersteunt daarnaast accountmanagers met verschillende commerciële taken. Samen met het team werk je aan een hoge klanttevredenheid en commerciële groei.