HR Officer
Als HR Officer werk je in een zelfstandige functie op locatie, maar maak je wel deel uit van het bredere HR-team in Nederland. In deze veelzijdige rol draag je veel verantwoordelijkheid en zorg je dat het gehele administratieve proces soepel en nauwkeurig verloopt. Je houdt je bezig met werving en selectie, rekruteert nieuw talent en begeleidt een succesvolle onboarding van nieuwe collega’s. Daarnaast verwerk je contract- en personeelsmutaties en beheer je het payrollsysteem (AFAS). Voor medewerkers en leidinggevenden ben je het eerste aanspreekpunt bij HR-gerelateerde vragen, arbeidsvoorwaarden en arbeidsverhoudingen. Ook voer je het arbo- en verzuimprotocol uit en onderhoud je het contact met de Arbodienst. Het personeelsreglement houd je actueel en up-to-date. Je zoekt actief de samenwerking op om gezamenlijke doelen te bereiken, beschikt over analytisch denkvermogen en hebt cijfermatig inzicht. Verder maak je periodieke rapportages, zowel maandelijks als jaarlijks, met betrekking tot headcounts, FTE en ziekteverzuim.
Binnendienst Adviseur Zakelijke Verzekeringen
Als Binnendienst Adviseur onderhoud je contact met zakelijke relaties en verzekeraars, en bent hun eerste aanspreekpunt. Je brengt risico's in kaart en adviseert klanten over diverse verzekeringsvraagstukken en bent daarnaast verantwoordelijk voor het offertetraject en zorgt voor een zorgvuldige administratieve afhandeling. Daarnaast werk je nauw samen met diverse andere afdeling om de regie te nemen over de interne processen.
Medewerker commerciële binnendienst
Als medewerker commerciële binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor ondernemers die via de website of app een aanvraag voor factuurfinanciering doen. Je begeleidt deze ondernemers door het aanmeldproces: je beantwoordt vragen, achterhaalt ontbrekende informatie en licht besluiten toe. Daarbij heb je contact met een breed scala aan klanten — van zzp’ers tot MKB-bedrijven, uit sectoren als de bouw, marketing en IT.
Je behandelt aanvragen die onvolledig zijn en zorgt ervoor dat de juiste informatie alsnog wordt aangeleverd. Ook stem je af met collega’s van andere afdelingen, bijvoorbeeld wanneer de beoordelaar aanvullende gegevens nodig heeft over een klant of diens situatie. Jij zorgt voor een helder verhaal richting de interne beoordelaar, en communiceert professioneel en empathisch met de klant, ook als de uitkomst een afwijzing is. Is een aanvraag goedgekeurd? Dan bel jij met het goede nieuws en begeleid je de klant tot de overdracht naar het operations team.
In deze rol heb je veel contact met collega’s en klanten en draag je bij aan een soepel en mensgericht aanmeldproces. Je ondersteunt daarnaast accountmanagers met verschillende commerciële taken. Samen met het team werk je aan een hoge klanttevredenheid en commerciële groei.
Sales Support Benelux + export
In deze functie ben jij een belangrijke ondersteuning voor de accountmanagers en area manager, binnen een snelgroeiende en internationale organisatie. Je helpt bij het onderhouden van klantrelaties en het verkrijgen van nieuwe leads, waarbij je de interne samenwerking coördineert. Jouw werk draagt direct bij aan het succes van het bedrijf op de lange termijn.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:
- Het ondersteunen van de accountmanagers en area manager bij dagelijkse activiteiten.
- Het beheren van klantrelaties in de Benelux, het Midden-Oosten en Azië.
- Het voorbereiden van offertes en rapportages.
- Het monitoren van marktontwikkelingen, klantbehoeften en voorraden.
- Het signaleren van verkoopkansen en het bevorderen van upselling en cross-selling.
- Het doorgeven van klantfeedback en verkoopinformatie aan interne afdelingen.
- Het coördineren van product leveringen om tijdige leveringen te waarborgen.
HR medewerker
In deze parttime functie (16–24 uur per week) maak je deel uit van een klein, betrokken HR-team. Samen zorgen jullie voor een prettige en professionele werkomgeving binnen de organisatie. Je denkt actief mee over het personeelsbeleid en zorgt ervoor dat het personeelshandboek altijd up-to-date is. Je verwerkt personeelsmutaties en verlofaanvragen in het HR-systeem en houdt toezicht op het naleven van interne kwaliteitsrichtlijnen en relevante wet- en regelgeving.
Daarnaast:
- Ondersteun je het team bij het aantrekken van nieuwe collega’s (werving & selectie).
- Zorg je voor een vlotte start en afronding van dienstverbanden.
- Draag je bij aan een veilige en plezierige werkomgeving, bijvoorbeeld door het organiseren van een maandelijkse lunch of het regelen van kerstpakketten.
- Help je mee aan de verbetering van het functioneren- en beoordelingsproces.
- Coördineer je opleidings- en trainingsactiviteiten.
- Sta je collega’s bij met HR-gerelateerde vragen en ben je een laagdrempelig aanspreekpunt.
Financieel medewerker
In deze veelzijdige rol als financieel medewerker krijg je te maken met verschillende financiële taken en ondersteun je verschillende afdelingen binnen het bedrijf. Je zal verantwoordelijk zijn voor zowel administratieve als operationele financiële processen.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:
- Het tijdig en correct verwerken van betalingen en opvolgen van openstaande vorderingen.
- Het verwerken van inkomende facturen en bewaken van betalingstermijnen.
- Het ondersteunen bij het verwerken van voorraadmutaties en het bijhouden van de voorraadadministratie.
- Het helpen bij de opstelling van provisieafrekeningen.
- Het uitvoeren van administratieve taken op het gebied van personeelszaken.
- Het onderhouden van klantcontacten en het afstemmen van betalings- en leveringsvoorwaarden.
- Het bijdragen aan procesverbeteringen en het proactief aandragen van ideeën voor efficiëntie.
Software Engineer
- Je wordt onderdeel van een R&D team dat werkt met de nieuwste technieken op het gebied van AI en Machine Learning;
- Je zorgt ervoor dat software en systemen optimaal draaien in zowel test- als productieomgevingen;
- Je houdt je bezig met monitoring, profilering en het ontwikkelen van schaalbare en robuuste oplossingen;
- Je werkt met moderne tools zoals Airflow, Grafana, Prometheus, Docker, MongoDB en MySQL;
- Je programmeert voornamelijk in Python en Bash en denkt actief mee over verbeteringen en nieuwe technologieën.
Sales Administration
In deze functie binnen de afdeling inside sales ben je verantwoordelijk voor het verwerken van de sales administratie. Je zorgt ervoor dat klantaanvragen, orders en klachten soepel en zelfstandig worden afgehandeld, waarbij je altijd zorgt voor een hoge mate van klanttevredenheid. Je hebt veel contact met zowel klanten als collega's en je werk is gestructureerd en nauwkeurig.
- Administratieve afhandeling van offertes, contracten, verkooporders en retouren in het ERP/CRM-systeem
- Zorgvuldig vastleggen van afspraken met klanten in het ERP-systeem/frontofficepakket
- Communiceren van bijzonderheden met klantencontactpersonen of de Inside Sales
- Prioriteiten stellen in je eigen werkplanning en zelfstandig werken
- Actief controleren van je werk en proactief bijdragen aan procesverbeteringen
- Regelmatig communiceren met klanten en collega's om de processen zo efficiënt mogelijk te laten verlopen