Internationaal Bedrijfsjurist

Als internationaal Bedrijfsjurist ben je het aanspreekpunt voor leden bij complexe juridische vraagstukken rondom internationaal zakendoen:

  • Je volgt relevante wet- en regelgeving op de voet en vertaalt ontwikkelingen naar praktische adviezen;
  • Je helpt leden bij thema’s zoals handelscontracten, sanctiewetgeving, mededinging, intellectueel eigendom en algemene voorwaarden;
  • Adviseren over juridische vraagstukken binnen internationaal ondernemen;
  • Signaleren en vertalen van juridische ontwikkelingen naar de praktijk;
  • Kennisdeling via artikelen, presentaties en webinars;
  • Samenwerken met collega’s en externe juridische experts;

salarisadministrateur

In deze functie verzorg je de salarisadministratie voor cliënten en zet je je kennis op het gebied van arbeidsrecht, pensioenen en sociale verzekeringen in om cliënten te adviseren en te ondersteunen. Je vindt het een uitdaging om het (geautomatiseerde) salarisverwerkingsproces verder te optimaliseren en de dienstverlening aan cliënten te verbreden.


Ordermanager

Als Procesmanager ben jij de spin in het web en zorg je ervoor dat de klanten tevreden zijn en blijven. Jij bent elke dag bezig met het contact met klanten, accountmanagers en collega’s van andere afdelingen. Ook behoren de aftersales en het overzicht houden over de orders tot jouw werkzaamheden. Dit zijn natuurlijk niet de enige werkzaamheden! Naast deze werkzaamheden komen er nog meer uitdagende taken op je pad.

  • Beheren van bestaande relaties en coördineren van orderstroom;
  • Veel klantcontact en afhandelen van klachten;
  • Voorbereiden en maken van calculaties en offertes.

Sales Assistent

Als sales assistent vervul je een zelfstandige en verantwoordelijke rol waarin je de schakel bent tussen klanten en leveranciers. Jij zorgt ervoor dat dit hele proces soepel verloopt. Dit betekent dat je een belangrijke rol speelt in de communicatie en coördinatie tussen de verschillende stakeholders. Hierbij komen de volgende verantwoordelijkheden kijken; 

  • Het verwerken van offertes en facturen; 
  • Het beheren van het volledige verkoopproces; 
  • Bijdragen aan commerciële en marketing gerelateerde activiteiten; 
  • Up-to-date houden van het klantenbestand. 

Accountmanager Binnendienst

Op de binnendienstfunctie vervul je een belangrijke rol in het werven van nieuwe leden en het binden van bestaande klanten. Dagelijks adviseer je bedrijven en achterhaal je behoeften en knelpunten waarop je diensten en ondersteuning effectief kan inzetten. Op deze manier overtuig je potentiële nieuwe leden om zich aan te sluiten bij de vereniging en adviseer je hen vanuit jouw eigen accounts over onze diensten, kennis en oplossingen. Naast relatiebeheer en ledenwerving beheer jij binnen deze functie ook nog een eigen portfolio met opleidingen en producten.

  • Aanspreekpunt en inhoudelijk expert voor leden, partners en collega’s;
  • Analyseert kansen en handelt leads af;
  • Ervaring en expertise delen met verschillende afdelingen.