Financieel Administratief Medewerker

Als Financieel Administratief Medewerker ben jij verantwoordelijk voor het ondersteunen van de financiële processen binnen het bedrijf. Je houdt je bezig met het verwerken van facturen, het beheren van betalingen en het verzorgen van administratieve taken die bijdragen aan een vlotte maand- en jaaarafsluiting. Jouw werk is cruciaal voor het financiële overzicht en de rapportages die de bedrijfsvoering ondersteunen. Daarnaast draag je bij aan het optimaliseren van administratieve processen.

Jouw taken omvatten onder andere:

  • Het verwerken van in- en verkoopfacturen en het afstemmen van betalingen.
  • Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden met betrekking tot de maand- en jaarafsluitingen.
  • Het ondersteunen bij de opstelling van financiële rapportages en het beheren van financiële documenten.
  • Het controleren van financiële gegevens op juistheid en volledigheid.
  • Het onderhouden van contact met leveranciers en klanten over administratieve en financiële zaken.
  • Het bijdragen aan het verbeteren van administratieve processen en het optimaliseren van de financiële workflows.

Junior accountmanager

Als new business accountmanager ben je verantwoordelijk voor het binnenhalen van nieuwe klanten. Je ziet elk bedrijf als een potentiële klant en benadert hen telefonisch. Na je inwerkperiode ga je ook op locatie klanten werven. Ze leren je alles over de functie en het bedrijf. Of je nu net van school komt of al ervaring hebt, zolang je gemotiveerd bent en zin hebt in gezellige personeelsuitjes, pas je perfect bij ons.

Taken en verantwoordelijkheden:

·       Telefonisch benaderen van klanten

·       Onderhouden van klantrelaties

·       Koude acquisitie zonder problemen uitvoeren


Financieel administratief medewerker

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie en ondersteun je het team bij verschillende administratieve taken. Je zorgt ervoor dat alles soepel verloopt en de administratie op orde is, zowel voor Nederland als België. Je hebt een hands-on mentaliteit en schakelt snel tussen diverse werkzaamheden.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Het zelfstandig beheren van de financiële huuradministratie voor zowel Nederland als België.
  • Het controleren en verwerken van inkomende en uitgaande facturen.
  • Het voorbereiden van betalingen en het opstellen van incassobatches.
  • Het bewaken van debiteuren en het onderhouden van contact met klanten over achterstallige betalingen.
  • Het beheren van orderblokkades en zorgen voor een tijdige verwerking.
  • Het archiveren van bankmutaties en het verwerken van administratieve gegevens.
  • Het ondersteunen bij aanvullende financiële werkzaamheden, zoals de voorbereiding voor de accountantscontrole.

Inside Sales Engineer

Als Inside Sales Engineer ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de verkoopafdeling, met een specifieke focus op het calculeren, uitwerken en opvolgen van offertes. Je werkt samen met andere (Sales) Engineers en Accountmanagers om de beste oplossingen te vinden voor het transportprobleem van de klant. Na het bepalen van de juiste oplossing, stel je een gedetailleerde calculatie op en werk je de offerte uit in het ERP-systeem. Aangezien de producten vaak op maat worden gemaakt, is elke aanvraag uniek. Na het verkrijgen van een order ben jij verantwoordelijk voor het verwerken ervan en het volledige beheer van het orderproces. Je zorgt ervoor dat de klant gedurende het hele proces ontzorgd wordt.