Werkstudent Accountancy Tilburg

Als werkstudent in de samenstelprakijk werk je vanaf dag één mee. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het verzorgen van de financiële administratie;
  • Prognoses, begrotingen, tussentijdse cijfers en managementinformatie opstellen;
  • Samenstellen van jaarrekeningen.

Assistent Salarisprofessional

Als assistent salarisprofessional ondersteun je onze loonadministratie in de breedste zin van het woord. Je bent verantwoordelijk voor de juiste en tijdige verwerking van de salarisgegevens en zorgt ervoor dat alle medewerkers correct en op tijd hun salaris ontvangen.

  • Verzorgen van pensioenaangifte;
  • Correspondentie met de Belastingdienst;
  • Aangifte loonheffingen verzorgen;
  • Controles uitvoeren in de salarissoftware systemen;

Assistent Accountant Tilburg

  • Opstellen van periodieke financiële rapportages;
  • Signaleren van risico's binnen de administraties van de klant;
  • Belastingaangiften voorbereiden;
  • Klanten adviseren waar nodig.
  • Je krijgt de kans om je kennis uit te breiden door samen te werken met jouw eigen collega's in het samenstelteam, maar ook met fiscalisten, loonadviseurs, vastgoedadviseur en financieel planners.

Sales Support

Ben jij een geboren organisator die het graag anderen makkelijk maakt? Ben je assertief en goed in het presenteren van ideeën? Gebruik jouw talenten binnen deze organisatie en ervaar de kracht van samenwerking in een dynamische werkomgeving!

Wat ga je doen?

Ter ondersteuning van het verkoopproces en de accountmanagers voer je 24 a 28 uur per week afwisselend en divers taken uit. Een greep uit de werkzaamheden die je beëindigd, om hen te ondersteunen, zijn:

  • Het verwerken van offertes en bestellingen;
  • (nieuwe) Processen documenteren en borgen;
  • Het verwerken van informatie over ontwikkelingen bij de klant;
  • Typisch van de voortang klachtenafhandeling richting klanten;
  • Opstellen van rapportages;
  • Communicatie voor klanten voorbereiden en uitwerken;
  • Faciliteren van klantbijeenkomsten;
  • Afspraken/onduidelijkheden/klachten van klanten falen;
  • Bewaken van klantafspraken en -contracten;
  • Een correcte registratie van gegevens in D365 en dit verder doorgaan;
  • Optimaliseren van het CRM-systeem;
  • Het faciliteren van zakenreizen.

Senior HR Business Partner

In de rol van Senior HR Business Partner binnen deze organisatie is geen dag hetzelfde en heb je te maken met een breed scala aan verantwoordelijkheden. Je draagt zorg voor het ontwikkelen, aanpassen en implementeren van het HR-beleid op de locatie in Tilburg. Je werkt nauw samen met de directie en het management, en biedt zowel proactief als op verzoek advies over uiteenlopende personeelskwesties.

Je focus ligt op thema’s zoals organisatieverandering, terugkeer naar werk, werving en uitstroom, en het behouden van medewerkers. Bovendien ben je dagelijks het aanspreekpunt voor medewerkers en bied je ondersteuning bij allerlei HR-gerelateerde vraagstukken en uitdagingen.

  • Het onderhouden van contacten met externe leveranciers van HR-diensten; oa bedrijfsarts, arbodienst, jurist, pensioenadviseur, werving- en selectie en payrollpartners, branchevereniging, werknemersverenigingen, vertrouwenspersoon.
  • Je bent medeverantwoordelijk voor een groot deel van onze interne communicatie.
  • Coördinatie en sparringpartner voor CEO voor overleg met de ondernemingsraad.
  • Invulling geven aan uitvoering arbeidsvoorwaarden waaronder salarisadministratie, tijdsregistratie, wagenpark.

Financieel Administratief Medewerker

  • Verwerken van gegevens van nieuwe klanten en bijhouden van klantdossiers;
  • Opvolgen van openstaande facturen en beheren van debiteuren en crediteuren;
  • Uitvoeren van boekhoudkundige taken en doen van Btw-aangiftes;
  • Signaleren van knelpunten, aandragen van oplossingen en voorstellen van verbeterpunten;
  • Werken in een klein team waarbij zelfstandigheid, nauwkeurigheid en proactief handelen vereist zijn.