HR Business Partner

Als HR Business Partner ben je een strategische sparringpartner en een operationele ondersteuner voor het management en de medewerkers. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, bijsturen en implementeren van het HR-beleid. Daarbij speel je een cruciale rol in personeelsvraagstukken, organisatieontwikkeling en veranderingsprocessen. Je werkt nauw samen met de CEO, leidinggevenden en je HR-collega’s.

  • Ontwikkelen en beheren van personeelsprocessen om medewerkers optimaal te ondersteunen in hun werkzaamheden.
  • Advies geven over personeelsplanning en organisatieontwikkeling, en signaleren van mogelijke verbeteringen.
  • Begeleiden van veranderingsprocessen en zorgen voor een optimale personeelsstructuur.
  • Onderhouden en verbeteren van interne communicatieprocessen.
  • Coördineren van arbeidsvoorwaarden, zoals salarisadministratie en tijdsregistratie.
  • Samenwerken met externe partijen, zoals arbodiensten, juristen en payrollpartners.

Customer service frans

Wil jij:

  • Een dynamische en internationale werkomgeving ervaren bij een toonaangevend bedrijf;
  • Een aanspreekpunt zijn voor Franstalige klanten en zorgen voor foutloze orderverwerking;
  • Werken in een gezellige en ontwikkelingsgerichte omgeving met ruimte om je talenten te benutten?

Als Medewerker Customer Service speel je een cruciale rol in het bieden van uitstekende service aan Franstalige klanten. Je houdt je bezig met orderverwerking en het benutten van verkoopkansen.

Daarnaast omvatten jouw taken onder andere:

  • Beantwoorden van vragen en afhandelen van inkomende e-mails;
  • Initiëren en opvolgen van offertes;
  • Zorgen voor snelle en nauwkeurige orderverwerking;
  • Klantvragen en e-mails professioneel afhandelen;
  • Actief signaleren en benutten van mogelijkheden voor verkoop;
  • Opstellen en opvolgen van offertes;
  • Bieden van hoogwaardige klantenservice en bijdragen aan de beste klantervaring.

Customer service Duitstalig

Als Medewerker Customer Service speel je een cruciale rol in het bieden van uitstekende service aan Duitstalige klanten. Je houdt je bezig met orderverwerking en het benutten van verkoopkansen. Daarnaast omvatten jouw taken onder andere:

  • Beantwoorden van vragen en afhandelen van inkomende e-mails;
  • Initiëren en opvolgen van offertes;
  • Zorgen voor snelle en nauwkeurige orderverwerking
  • Klantvragen en e-mails professioneel afhandelen;
  • Actief signaleren en benutten van mogelijkheden voor verkoop;
  • Opstellen en opvolgen van offertes;
  • Bieden van hoogwaardige klantenservice en bijdragen aan de beste klantervaring