Financial Controller
Als Financieel Controller ben je een onmisbare schakel in het financiële team. Je werkt nauw samen met de Group Controller, Directie en projectteams, beheert je eigen projecten en zorgt voor realtime inzicht in de cijfers. Dankzij jouw scherpe analyses help je de organisatie verder en draag je bij aan slimmere processen en vernieuwing. Je komt terecht in een professioneel en vooruitstrevend team waar de lijnen kort zijn en jouw input écht telt. Er wordt gewerkt met digitale tools zoals BI dashboarding, waar jij mede invloed op hebt.
Jouw werkzaamheden:
- Verzorgen van de volledige projectadministratie (begrotingen, kredietchecks, facturatie, meer- en minderwerk).
- Voorbereiden en begeleiden van accountantscontroles.
- Bewaken van de financiële gezondheid van projecten.
- Opstellen van winst- en verliesrekening, jaarrekening, jaarbegrotingen en liquiditeitsprognoses.
- Voorbereiden van overleggen met heldere rapportages en analyses.
- Trainen van projectteams in het gebruik van het ERP-systeem.
- Aansturen van één collega binnen de vestiging en samenwerken met het administratieteam.
- Meedenken in verbeteringen van AO/IC en verzorgen van algemene administratie (bijv. loonjournaalposten, banken, belastingen).
Hypotheek adviseur
Als hypotheekadviseur ben jij het vertrouwde aanspreekpunt voor de klanten. Je begeleidt hen nauwkeurig door het volledige hypotheektraject: vanaf het eerste adviesgesprek tot en met het passeren van de akte bij de notaris en vaak blijf je ook daarna een betrokken contactpersoon. Je voert adviesgesprekken met diverse klanten. Je stelt hypotheekberekeningen, maatwerkconstructies en heldere adviesrapportages op. Je onderhoudt contact met geldverstrekkers, notarissen en makelaars. Je signaleert aanvullende adviesbehoeften op het gebied van verzekeringen en vermogensopbouw.
Recruitment Consultant
Als Recruitment Consultant bij dit bedrijf ben je een echte netwerker die commerciële kansen weet te benutten. Je werkt samen met je team om nieuwe mogelijkheden te ontdekken en zorgt voor een goede match tussen kandidaten en opdrachtgevers. Je blijft op de hoogte van de laatste marktontwikkelingen en gebruikt verschillende tools om geschikte kandidaten te vinden. Daarnaast aarzel je niet om de telefoon te pakken om kandidaten enthousiast te maken en hen uit te nodigen voor een gesprek. Je speelt een cruciale rol in het verbinden van mensen en bedrijven binnen deze sector.
Business Consultant Finance
Als Business Consultant Finance ben jij een sleutelpersoon in het ondersteunen van MKB-bedrijven en maatschappelijke organisaties. Jij draait mee in het hart van de adviespraktijk en zorgt ervoor dat jaarrekeningen van topkwaliteit worden samengesteld voor grotere MKB-klanten en instellingen. Je analyseert cijfers, signaleert kansen en denkt actief mee over hoe de verdienmodellen geoptimaliseerd kunnen worden. Daarnaast begeleid je klanten bij digitalisering en automatisering, met tools zoals Exact Online. Je fungeert als sparringpartner voor ondernemers en bestuurders, en helpt jonge collega’s met hun ontwikkeling.
In deze rol ga je onder andere de volgende taken uitvoeren:
- Samenstellen van jaarrekeningen voor grotere MKB-klanten en maatschappelijke instellingen;
- Actief meedenken over procesverbeteringen en optimalisatie van verdienmodellen;
- Begeleiden van klanten bij de digitalisering van hun administratieve processen;
- Sparringpartner zijn voor zowel klanten als collega’s;
- Bijdragen aan de groei van de klantportefeuille door warme acquisitie;
- Functie van coach en vraagbaak voor minder ervaren collega’s.
Specialist Financiële Administratie
Als Specialist Financiële Administratie & Automatisering speel jij een sleutelrol in het ondersteunen van ondernemers bij het verbeteren en beheren van hun financiële administratie. Je verwerkt, controleert en analyseert financiële gegevens en zorgt ervoor dat administraties altijd kloppen en voldoen aan de wet- en regelgeving. Je helpt klanten bij het automatiseren van hun boekhouding met tools zoals Exact Online en denkt actief mee over procesverbeteringen en innovaties. Ook begeleid je de implementatie van systemen bij klanten en coach je minder ervaren collega’s. Jouw werk legt de stevige financiële basis voor klanten, zodat zij zich kunnen focussen op het ondernemen.
Expert Personenschade
Als Personenschade Expert ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig behandelen van dossiers met letsel- en overlijdensschade. Je voert toedrachtonderzoeken bij bedrijfsongevallen en andere ongevallen en bezoekt particulieren die letsel hebben opgelopen door een ongeval. Daarnaast manage je de verwachtingen van betrokkenen en zorg je voor de rapportage aan alle relevante partijen. Het regelen van complexe schaden maakt ook deel uit van je taken.
Commercieel medewerker
Als Medewerker Commerciële Binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorg je dat alles op rolletjes loopt. Je start je dag om 07:00 uur en werkt samen met vijf collega’s om klanten snel en professioneel te helpen.
Binnen deze rol ga je je onder andere bezig houden met:
- Beantwoorden van binnenkomende bestellingen via telefoon en e-mail;
- Opstellen van offertes en het verwerken van naleveringen;
- Onderhouden en uitbouwen van klantrelaties, zowel bestaande als nieuwe;
- Controleren van de voortgang van orders en het oplossen van problemen in overleg met de klant;
- Actief informeren van klanten over product- en bestelstatus;
- Geven van deskundig advies over verf- en non-paint assortiment;
- Schakelen tussen systemen zoals Exact Globe Next en Dynamics CRM.
Financial Controller
Voor deze functie ben je verantwoordelijk voor het beheren van nauwkeurige financiële rapportages en het bieden van inzicht in de financiële prestaties van de organisatie. Je werkt nauw samen met de afdelingen Verkoop, Bedrijfsbureau en Operations.
Jouw takenpakket:
- Ontwikkelen en optimaliseren van finance & control processen.
- Opstellen van nacalculaties en verschillenanalyses.
- Analyseren van bedrijfscijfers ter verbetering van de efficiëntie.
- Opstellen van analyses, periodieke rapportages en verslagen.
- Kostenplanning, budgettering en monitoring.
- Zorgdragen voor de maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen.
- Adviseren van het management.
- Fungeren als aanspreekpunt voor belastingadviseurs en accountants.
Hire Desk Controller (Deutschland)
Als Hire Desk Controller spielst du eine zentrale Rolle im Management der Kundenbeziehungen und der Sicherstellung einer erstklassigen Serviceleistung aus der internen Abteilung. Zu deinen Aufgaben gehört die administrative und kommerzielle Bearbeitung von Kundenanfragen – vom ersten Kontakt bis zur finalen Lieferung. Du wirst den Kunden fachkundige Beratung bieten, um sicherzustellen, dass die richtige Ausrüstung verfügbar und pünktlich geliefert wird. In enger Zusammenarbeit mit verschiedenen Abteilungen wie dem Vertrieb, den Werkstätten und Transportdiensten bietet diese Position die Möglichkeit, dein technisches Wissen zu erweitern und deine Verkaufskompetenzen weiterzuentwickeln.
Zu deinen Hauptaufgaben gehören:
- Aufbau und Pflege starker Kundenbeziehungen durch präzises Ermitteln der Kundenbedürfnisse und Bereitstellung maßgeschneiderter Produktempfehlungen
- Sicherstellung der Verfügbarkeit der Ausrüstung und Koordination mit internen Abteilungen, um die Kundennachfrage zu erfüllen
- Aktives Erkennen von kommerziellen Chancen, Erstellung von Angeboten und Nachverfolgung potenzieller Kunden
- Verwaltung der Auftragsabwicklung, einschließlich der Organisation des Transports mit internen und externen Transporteuren
- Sorgfältige Bearbeitung administrativer Aufgaben im Zusammenhang mit Aufträgen und Rechnungsstellung
- Gewährleistung der obersten Priorität der Sicherheit durch Einhaltung der Unternehmensprozesse und Meldung von Sicherheitsvorfällen
- Erweiterung deines technischen Wissens durch interne und externe Schulungen
Hire Desk Controller (German)
As a Hire Desk Controller, you will play a key role in managing customer relationships and ensuring the best service delivery from the internal desk. Your responsibilities will involve administrative and commercial handling of customer requests, from the initial contact to final delivery. You will provide expert advice to customers, ensuring the right equipment is available and delivered on time. Working closely with teams across various departments such as sales, workshops, and transport, this position will allow you to enhance your technical knowledge and develop your sales skills.
Your key responsibilities will include:
- Building and maintaining strong customer relationships by accurately identifying customer needs and providing tailored product advice
- Ensuring equipment availability and coordinating with internal departments to meet customer demands
- Actively seeking commercial opportunities by providing quotes and following up with potential clients
- Managing the order processing, including organizing transport with internal and external carriers
- Handling accurate administrative tasks related to orders and invoicing
- Ensuring safety is a top priority by following company processes and reporting any safety incidents
- Expanding your technical knowledge through internal and external training sessions