Customer Service Medewerker
Ben jij iemand die structuur aanbrengt, snel schakelt en energie krijgt van het ondersteunen van anderen? Dan is deze rol echt iets voor jou.
Als Customer Service Representative ben jij de spil in het dagelijks reilen en zeilen van de organisatie. Jij zorgt ervoor dat bestellingen kloppen, klanten happy zijn en collega’s op je kunnen bouwen. Van het verwerken van orders tot het ontvangen van bezoekers – je doet het allemaal. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en alle ruimte om initiatief te nemen.
Wat je zoal gaat doen?
- Bestellingen verwerken, inkopen en het verzendproces coördineren
- Retourzendingen en bijbehorende administratie regelen
- In contact staan met logistieke partners en klanten op de hoogte houden van levertijden
- Orders controleren en verwerken in het systeem
- Vragen van klanten oplossen in samenwerking met collega’s
- Bezoekers ontvangen en zorgen voor een nette, gastvrije ontvangst
- Voorraad bijhouden van kantoorartikelen en snacks (yes, jij weet altijd waar de koekjes zijn)
- E-mails en telefoontjes beantwoorden en documenten beheren
- Het management ondersteunen met projecten en losse taken
Management Assistent
In deze functie ben jij de spil van het kantoor. Jij bent diegene die alles regelt en organiseert en zorgt dat alles op kantoor goed verloopt. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, zorgt dat de kantoorspullen op voorraad zijn, maar zorgt ook dat het jaarlijkse event, van ongeveer 250 man, top geregeld is. Of het nu gaat om een intern uitje naar Madrid, een MT vergadering op een mooie locatie of zorgen voor een goed gepland inwerktraject voor een nieuwe medewerker: jij bent onze topper.
Daarnaast ben je o.a. verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
- Agendabeheer;
- E-mails en telefoongesprekken verwerken en oppakken;
- Inkopen van relatie geschenken;
- Ad hoc ondersteuning bieden aan de verschillende afdelingen en het management;
- Administratieve werkzaamheden;
- Ziekmeldingen van medewerker en kandidaten verwerken;
- Evaluaties houden met onze uitzendkrachten;
- Interne verjaardagen en in dienst jubileums verzorgen.
Stage Sales Rotterdam
Heb je interesse om in de commerciële sector te werken? Wil je je communicatieve vaardigheden ontwikkelen en veel verantwoordelijkheden dragen? Tijdens je sales stage bij HYP leren we je alle fijne kneepjes van het vak, zoals telefonische- en fysieke kennismakingen met potentiële kandidaten. Daarnaast ga je externe trainingen volgen en je wordt begeleid door een collega met een hbo-diploma en jarenlange ervaring!
Stage Managementassistent
Als stagiaire Managementassistent ben je écht onderdeel van het team. Samen stemmen we je taken af op jouw ambities en talenten:
· Agendabeheer & Ondersteuning management
· Organiseren van interne en externe meetings
· Gasten ontvangen en verzorgen op kantoor
· Ondersteunen bij events en teamuitjes
· Secretariële en administratieve taken
· Beheer van voorraad en bestellingen
· E-mail en telefoon afhandeling
· Postverwerking
Kortom geen dag is hetzelfde, en er is volop ruimte om te leren en jezelf te ontwikkelen!
Assistent Productmanager
Als Medewerker Productmanagement duik je vol in het productaanbod van de organisatie. Je werkt nauw samen met de Productmanagers van de afdelingen Maatwerkbladen, Accessoires en Badkamer. Jij zorgt ervoor dat alle productdata klopt, dat de presentatie op de website strak in orde is en dat de marktontwikkelingen scherp in de gaten worden gehouden.
- Je ondersteunt de Productmanagers bij het beheer van hun assortimenten en houdt de data in de systemen netjes op orde.
- Je helpt bij het verbeteren van de productweergave op de website – alles om de klant zo goed mogelijk te informeren.
- Je volgt de laatste trends en ontwikkelingen binnen interieur en design, inclusief het bijhouden van internationale beurzen en onderzoeksdata.
- Je denkt mee over marketing- en promotieacties en helpt bij de uitvoering hiervan binnen de gestelde budgetten.
- Je zorgt dat alle belangrijke informatie – van prijzen tot defectoverzichten – up-to-date is en levert input om processen te verbeteren.
- Je werkt aan goede relaties met zowel interne collega’s als externe stakeholders.
Schadebehandelaar Property
Als Claims Handler Property ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van schadeclaims binnen het Property-team. Je werkt met schades die zijn veroorzaakt door brand, storm, of overtollig water, wat vaak leidt tot verstoringen in de dagelijkse bedrijfsvoering van getroffen bedrijven. Je begint je werkdag met het controleren van schadedossiers om ervoor te zorgen dat betalingen zijn uitgevoerd en toezeggingen zijn nagekomen. Vervolgens controleer je de terugkoppeling van experts over schadegevallen, bijvoorbeeld bij grote brandschades, waarbij je bepaalt of de inventaris gerepareerd kan worden of verloren is gegaan.
Daarnaast heb je regelmatig contact met makelaars om schadegevallen te bespreken en leg je de uitsluitingen uit die van toepassing zijn op de schadeclaim. Dit vraagt om een zorgvuldige afweging en communicatie, waarbij je klanten helpt begrijpen waarom bepaalde schades wel of niet gedekt zijn.
In de middag overleg je met collega’s van underwriting en risk consulting over terugkerende schades, zoals schade aan zonnepanelen. Samen werk je aan oplossingen om risico’s verzekerbaar te houden. Je denkt mee over toekomstige verbeteringen, zodat verzekerden ongestoord kunnen blijven ondernemen. Aan het einde van de dag ontvang je nieuwe informatie over complexe schadegevallen, waarbij je de juiste aanpak kiest en regelmatig je besluitvorming aanpast op basis van nieuwe ontwikkelingen.
Je speelt een belangrijke rol in het minimaliseren van vervolgschade en zorgt ervoor dat bedrijven snel hun werkzaamheden kunnen hervatten, wat je werk zowel uitdagend als impactvol maakt.
SDS Employee
Binnen deze rol ben jij verantwoordelijke voor het gehele proces vanaf het moment dat de klant binnen is. Je zal offertes opstellen, hier opvolging aangeven, financiële gegevens verwerken, onderhandelingen doen over de offertes, planningen opstellen en inplannen, diverse projecten opzetten en veel in contact zijn met de betreffende klant. Belangrijk is dat je het leuk vindt om divers bezig te zijn, niet weten wat je dag te wachten staat en vooral werken binnen een team waarin je jezelf goed kan ontwikkelen.
Business Controller
Als Business Controller ben je verantwoordelijk voor het analyseren en consolideren van de financiële administraties. Je zorgt voor nauwkeurige verslaglegging en stelt bijbehorende rapportages op. In deze dynamische werkomgeving binnen de groenten- en fruitsector is geen dag hetzelfde. Je fungeert als een volwaardige business-partner voor het management en de directie, waarbij je de planning & control cyclus, investeringsanalyse en interne kostenverrekeningen beheert. Je ontwikkelt periodieke managementrapportages, biedt transparantie door tijdige en relevante rapportages te maken en geeft presentaties over financiële KPI's. Daarnaast ontwerp en beheer je managementinformatiesystemen en signaleer je mogelijkheden voor procesverbeteringen. Je coördineert de maandafsluiting en werkt aan diverse accounting- en controlvraagstukken.
Medewerker Accounting & Reporting
Ben jij nauwkeurig, analytisch en heb je een passie voor cijfers? Dan is deze functie als Medewerker Accounting & Reporting iets voor jou! In deze rol ben jij samen met je collega’s verantwoordelijk voor een vlekkeloze financiële administratie en het opstellen van heldere managementrapportages. Je bent de schakel tussen verschillende afdelingen en draagt actief bij aan procesoptimalisatie.
Wat ga je doen?
- Aansluiten en controleren van grootboekadministraties en financiële gegevens;
- Opstellen en analyseren van financiële rapportages en managementinformatie;
- Bewaken van budgetten, planningen en het opstellen van begrotingen;
- Uitvoeren van kostprijscalculaties en margebewaking;
- Ondersteunen bij audits en contact onderhouden met accountants en banken;
- Samenwerken met IT om processen verder te optimaliseren;
- Begeleiden en implementeren van verbeterprojecten en automatiseringen;
- Opstellen van investeringsanalyses en rapportages over groot onderhoud.
Customer relations medewerker
Als Customer Relations Medewerker ben jij de onmisbare schakel die zorgt voor een soepele verbinding tussen de klant en de interne organisatie. Je hebt als doel om klanten niet alleen de juiste oplossingen te bieden, maar hen ook het gevoel te geven dat ze echt gehoord en begrepen worden. Of het nu gaat om bestellingen, klachten, facturatie, leveringen, opzeggingen of andere operationele vraagstukken, jij zorgt voor een vlotte en efficiënte afhandeling. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor diverse projectmatige taken, zoals contractinvoer en het onderhouden van waardevolle klantrelaties via de telefoon. In deze veelzijdige en dynamische rol werk je nauw samen met verschillende interne afdelingen, zoals sales, productie, distributie en magazijn, zodat de klant altijd een optimale ervaring heeft.