General Ledger Accountant

Als General Ledger Accountant ben je verantwoordelijk voor het tijdig en correct verwerken van financiële gegevens in het grootboek. Je zorgt ervoor dat de administratie in goede staat is, ondersteunt bij de maand- en jaarafsluitingen, en levert financiële rapportages aan. Je werkt samen met andere afdelingen binnen de financiële organisatie om de processen te stroomlijnen en de financiële rapportage te verbeteren.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

·      Het verwerken en controleren van boekingen in het grootboek (GL).

·      Het uitvoeren van reconciliaties van balansrekeningen en tussenrekeningen.

·      Het voorbereiden en uitvoeren van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen.

·      Het ondersteunen bij interne en externe audits door het aanleveren van onderbouwingen.

·      Het onderhouden van de vaste activa administratie.

·      Het verwerken van debt schedule transacties en intercompany transacties, inclusief de afstemming tussen entiteiten.

·      Het controleren en corrigeren van kostenallocaties, accruals en provisies.

·      Het bijdragen aan de optimalisatie van financiële processen en systemen.

·      Het helpen bij het opstellen van financiële rapportages voor het management.


Accounts Receivables Medewerker

Als Accounts Receivables Medewerker ben jij verantwoordelijk voor het efficiënt beheren van debiteurenprocessen binnen de logistieke sector. Je zorgt ervoor dat betalingen op tijd worden ontvangen, onderhoudt goede relaties met klanten, en speelt een belangrijke rol in het bewaken van de cashflow. Je werkt nauw samen met andere afdelingen om ervoor te zorgen dat facturen correct worden verwerkt en betalingen tijdig binnenkomen.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

·      Het actief monitoren van openstaande klantfacturen, met focus op opslag-, transport- en handlingdiensten.

·      Het controleren en aanpassen van facturen op basis van goedkeuringsstroom en opmerkingen.

·      Het versturen van betalingsherinneringen en opvolgen van achterstallige betalingen.

·      Het onderhouden van contact met klanten over facturen, leveringen of eventuele geschillen.

·      Het registreren en verwerken van betalingen in het financiële systeem.

·      Het verwerken van creditnota’s en het corrigeren van facturatiefouten samen met de operationele afdelingen.

·      Het signaleren van afwijkende betaalpatronen en het escaleren van betalingsrisico’s.


Marketing & Communicatie Specialist

Deze marketing rol bevat zowel een operationeel als een strategisch doel. De organisatie is hard groeiend in zowel Nederland als ook op wereldniveau. Hier sluit marketing op aan. Het is een stand-alone functie waar een hoop zaken gaan gelden als:

  • operationele marketing: bijhouden van website / maken van content etc.
  • contact met Business Units om strategie te bespreken, Business Units zijn zowel nationaal als internationaal
  • strategie bepalen en uitrollen
  • acteren op diverse vragen vanuit de business op het gebied van marketing