Functioneel Beheerder

Als Functioneel Beheerder zorg jij ervoor dat klanten optimaal gebruikmaken van AFAS Profit, InSite en OutSite. Geen dag is hetzelfde: elke wijzigingsaanvraag en ieder beheerverzoek brengt een nieuwe uitdaging met zich mee. Samen met collega’s help je klanten vooruit en zorg je dat alles soepel blijft draaien.
Wat ga je doen?

  • Je ontvangt wijzigingsverzoeken en incidenten via een tickettool, bepaalt prioriteiten en pakt deze snel en zorgvuldig op.
  • Je voert het functioneel beheer uit van AFAS-software en denkt actief mee over verbeteringen.
  • Je houdt applicaties actueel en optimaal werkend, zodat klanten zonder problemen verder kunnen.
  • Je werkt vanuit een modern kantoor in de Randstad of deels vanuit huis, samen met een betrokken team van functioneel beheerders en consultants.
  • Dankzij de brede variatie aan vragen en regelingen blijft je werk dynamisch en uitdagend.

Salarisadministrateur

In deze rol ben je verantwoordelijk voor een nauwkeurige en tijdige salarisverwerking én fungeer je als sparringpartner voor jouw klanten (4 à 5 in jouw portefeuille). Je geeft proactief advies en zorgt ervoor dat alle processen soepel verlopen, zodat klanten altijd beschikken over de juiste informatie. De klantenportefeuille bestaat voornamelijk uit organisaties in de grootzakelijke markt, onderwijsinstellingen en non-profitsector. Je maakt deel uit van een professioneel en betrokken team. Je krijgt de kans om trainingen te volgen die voldoen aan de eisen van NIRPA, zodat je je certificering actueel kunt houden en je vakkennis verder kunt ontwikkelen.

  • Controleren en verwerken van de salarisadministratie conform wet- en regelgeving
  • Signaleren van afwijkingen en zorgen voor een correcte en tijdige verwerking
  • Opstellen van rapportages en advisering richting management
  • Fungeren als aanspreekpunt voor complexe HR- en salarisvraagstukken (zoals cao’s en looncomponenten)
  • Initiëren en ondersteunen van verbeterprocessen binnen de salarisadministratie

Salesmedewerker

In deze rol als Salesmedewerker ben jij het aanspreekpunt voor (potentiële) klanten en help je hen aan de perfecte verpakkingsoplossing. Je krijgt veel vrijheid om je eigen netwerk op te bouwen en hebt een actieve rol in het commerciële proces. Hierin benader je vooral klanten die eerder een bestelling hebben gedaan!

  • Je benadert actief nieuwe klanten en onderhoudt contact met bestaande relaties.
  • Je adviseert klanten over de beste verpakkingsoplossingen en vertaalt hun wensen naar concrete voorstellen.
  • Je stelt offertes op, voert prijsberekeningen uit en verwerkt alles netjes in het CRM-systeem.
  • Samen met het productieteam denk je mee over slimme, praktische en creatieve oplossingen.
  • Je werkt binnen een klein, enthousiast team waar samenwerking en initiatief belangrijk zijn.

Customer Support - Utrecht

Als Customer Support Medewerker ben jij de rots in de branding voor onze klanten. Jij beantwoordt hun vragen over onze Cloud software en biedt snelle en effectieve oplossingen bij elk probleem. Geen (cloud)software kennis? Geen zorgen, wij zorgen voor een uitgebreide training! Je taken omvatten het beantwoorden van e-mails, chats, telefoongesprekken en het adviseren over onze nieuwste softwareoplossingen. Jouw inzichten zijn cruciaal om onze producten en processen te verbeteren.


Medewerker Service Binnendienst

Als Medewerker Service Binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor servicemeldingen met betrekking tot maatwerk werkbladen. Je analyseert de meldingen, beoordeelt deze aan de hand van foto’s en beschrijvingen en zorgt ervoor dat er een passende oplossing komt. Dit kan variëren van het geven van instructies aan klanten tot het inschakelen van monteurs of het uitzetten van herstelopdrachten naar de productielocatie. Je werkt nauw samen met verschillende interne afdelingen, zoals verkoop binnendienst, financiën en productmanagement, en onderhoudt contacten met externe partijen zoals monteurs, klanten en leveranciers. Je zorgt ervoor dat alle servicemeldingen nauwkeurig worden verwerkt en bewaakt het serviceproces van begin tot eind.

Binnen deze rol ga je je onder andere bezig houden met:

  • Beoordelen van servicemeldingen en het vinden van passende oplossingen;
  • Communiceren met klanten en interne/externe partijen over de meldingen;
  • Aansturen van monteurs en andere partijen voor herstelwerkzaamheden;
  • Verwerken van administratieve taken en het beheren van het serviceproces;
  • Plannen en coördineren van monteursroutes en het bewaken van de voortgang.

Junior boekhouder (tijdelijk)

Voor de tijdelijke vervulling van de functie van financieel administrateur voor een periode van 5 maanden, ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van de internationale financiële administratieve processen, waaronder het afhandelen van inkoopfacturen, het bijhouden van bankboeken en het opvolgen van rit- en betalingsverzoeken. Je helpt met het bewaken van de debiteurenadministratie en draagt bij aan tijdige incasso’s. Daarnaast ondersteun je bij het beheren van vrachtpapieren en paletadministratie. Je krijgt de kans om je te ontwikkelen in een dynamische, internationale werkomgeving en je draagt bij aan het soepel laten verlopen van de financiële processen.


Boekhouder

Als financieel administrateur ben je verantwoordelijk voor het gehele internationale financiële administratieve processen, waaronder het afhandelen van inkoopfacturen, het bijhouden van bankboeken en het opvolgen van rit- en betalingsverzoeken. Je bewaakt de debiteurenadministratie en zorgt voor een tijdige incasso. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beheren van vrachtpapieren en paletadministratie, en dien je indien nodig incasso's in. Je zorgt ervoor dat alle financiële processen soepel verlopen en tijdig worden uitgevoerd.


Productieplanner

Als productieplanner ben jij een belangrijke schakel binnen het productieproces. Samen met je twee collega’s binnen het bedrijfsbureau zorg jij ervoor dat de werkvoorbereiding voor de fabriek soepel verloopt. Je houdt rekening met de beschikbare materiaalvoorraden en zoekt voortdurend naar manieren om de productie zo efficiënt mogelijk in te plannen. Spoedorders plan jij strategisch in, zonder dat dit stress oplevert. Dankzij jouw sterke communicatieve vaardigheden ben jij in staat snel te schakelen met verschillende afdelingen zoals de binnendienst, inkoop en productie. Jij zorgt ervoor dat alles doorloopt en weet snel knelpunten te vinden en op te lossen.

Wat doe je?

  • Optimaliseren van werktekeningen in verschillende materiaalsoorten voor een efficiënte productieplanning tegen de laagst mogelijke kosten;
  • Verantwoordelijk voor het verdelen van de capaciteit over de week;
  • Spoedorders optimaal inplannen;
  • Overleggen over speciale klantorders en afstemmen met productie en verkoop;
  • Bewaken van de beschikbare voorraad voor geplande productieorders;
  • Afstemmen met de productie over manco’s en deze melden aan de verkoopafdeling;
  • Beheren en verbeteren van automatiseringssystemen voor productieplanning en kraanbaan.

Commercieel Medewerker Binnendienst

Als commercieel medewerker binnendienst ben je het aanspreekpunt voor klanten. Je adviseert deskundig, verstrekt de juiste informatie en lost vraagstukken op met oog voor zowel de klant als de organisatie. Je werkt met diverse klantgroepen en een breed productassortiment, wat vraagt om flexibiliteit en productkennis. Je schakelt snel tussen klantbehoeften, signaleert veelvoorkomende vragen en draagt verbeteringen aan. Administratieve taken, zoals het registreren van reclamaties, opstellen van prijscalculaties en voorbereiden van spoedorders, maken een belangrijk deel uit van je werk. Verder werk je nauw samen met de buitendienst en maakt deel uit van het verkoop binnendienst team. 


Commercieel Administratief Medewerker

Als Commercieel Administratief Medewerker ben je het administratieve aanspreekpunt voor zowel klanten als collega’s. Je bent verantwoordelijk voor facturatie, waarbij je facturen opstelt, controleert en verstuurt. Daarnaast onderhoud je klantencontact over facturen, leveringstermijnen en andere administratieve zaken, waarbij je uitstekende service biedt. Verder ondersteun je de afdeling met diverse administratieve taken, zoals orderverwerking, klantgegevens bijhouden en rapportages opstellen.