Boekhouder
Als financieel administrateur ben je verantwoordelijk voor het gehele internationale financiële administratieve processen, waaronder het afhandelen van inkoopfacturen, het bijhouden van bankboeken en het opvolgen van rit- en betalingsverzoeken. Je bewaakt de debiteurenadministratie en zorgt voor een tijdige incasso. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beheren van vrachtpapieren en paletadministratie, en dien je indien nodig incasso's in. Je zorgt ervoor dat alle financiële processen soepel verlopen en tijdig worden uitgevoerd.
Productieplanner
Als productieplanner ben jij een belangrijke schakel binnen het productieproces. Samen met je twee collega’s binnen het bedrijfsbureau zorg jij ervoor dat de werkvoorbereiding voor de fabriek soepel verloopt. Je houdt rekening met de beschikbare materiaalvoorraden en zoekt voortdurend naar manieren om de productie zo efficiënt mogelijk in te plannen. Spoedorders plan jij strategisch in, zonder dat dit stress oplevert. Dankzij jouw sterke communicatieve vaardigheden ben jij in staat snel te schakelen met verschillende afdelingen zoals de binnendienst, inkoop en productie. Jij zorgt ervoor dat alles doorloopt en weet snel knelpunten te vinden en op te lossen.
Wat doe je?
- Optimaliseren van werktekeningen in verschillende materiaalsoorten voor een efficiënte productieplanning tegen de laagst mogelijke kosten;
- Verantwoordelijk voor het verdelen van de capaciteit over de week;
- Spoedorders optimaal inplannen;
- Overleggen over speciale klantorders en afstemmen met productie en verkoop;
- Bewaken van de beschikbare voorraad voor geplande productieorders;
- Afstemmen met de productie over manco’s en deze melden aan de verkoopafdeling;
- Beheren en verbeteren van automatiseringssystemen voor productieplanning en kraanbaan.
Medewerker Service Binnendienst
Als Medewerker Service Binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor servicemeldingen met betrekking tot maatwerk werkbladen. Je analyseert de meldingen, beoordeelt deze aan de hand van foto’s en beschrijvingen en zorgt ervoor dat er een passende oplossing komt. Dit kan variëren van het geven van instructies aan klanten tot het inschakelen van monteurs of het uitzetten van herstelopdrachten naar de productielocatie. Je werkt nauw samen met verschillende interne afdelingen, zoals verkoop binnendienst, financiën en productmanagement, en onderhoudt contacten met externe partijen zoals monteurs, klanten en leveranciers. Je zorgt ervoor dat alle servicemeldingen nauwkeurig worden verwerkt en bewaakt het serviceproces van begin tot eind.
Binnen deze rol ga je je onder andere bezig houden met:
- Beoordelen van servicemeldingen en het vinden van passende oplossingen;
- Communiceren met klanten en interne/externe partijen over de meldingen;
- Aansturen van monteurs en andere partijen voor herstelwerkzaamheden;
- Verwerken van administratieve taken en het beheren van het serviceproces;
- Plannen en coördineren van monteursroutes en het bewaken van de voortgang.
Inside sales
Als Sales Coördinator stel je offertes op voor klanten en houd je actief contact om te achterhalen of ze interesse hebben in het aanbod. Je werkt daarbij nauw samen met collega’s om tot sterke en passende voorstellen te komen. Alles wat je afspreekt en opstelt, leg je netjes vast in de systemen. Je begeleidt het hele proces rondom bestellingen, waarbij je controleert of orders correct zijn ingevoerd en aan alle voorwaarden voldoen. Je zorgt ervoor dat de juiste producten op het juiste moment geleverd worden en vraagt tijdig de benodigde documenten op, zoals verzendpapieren of bankgaranties. Tijdens het hele traject blijf je in contact met de klant om hen goed te informeren en ondersteunen. Daarnaast onderhoud je actief contact met klanten en vertegenwoordigers wereldwijd en draag je bij aan de promotie van het bedrijf, bijvoorbeeld door betrokken te zijn bij beurzen of reclamecampagnes.
Commercieel Medewerker Binnendienst
Als commercieel medewerker binnendienst ben je het aanspreekpunt voor klanten. Je adviseert deskundig, verstrekt de juiste informatie en lost vraagstukken op met oog voor zowel de klant als de organisatie. Je werkt met diverse klantgroepen en een breed productassortiment, wat vraagt om flexibiliteit en productkennis. Je schakelt snel tussen klantbehoeften, signaleert veelvoorkomende vragen en draagt verbeteringen aan. Administratieve taken, zoals het registreren van reclamaties, opstellen van prijscalculaties en voorbereiden van spoedorders, maken een belangrijk deel uit van je werk. Verder werk je nauw samen met de buitendienst en maakt deel uit van het verkoop binnendienst team.
Commercieel Administratief Medewerker
Als Commercieel Administratief Medewerker ben je het administratieve aanspreekpunt voor zowel klanten als collega’s. Je bent verantwoordelijk voor facturatie, waarbij je facturen opstelt, controleert en verstuurt. Daarnaast onderhoud je klantencontact over facturen, leveringstermijnen en andere administratieve zaken, waarbij je uitstekende service biedt. Verder ondersteun je de afdeling met diverse administratieve taken, zoals orderverwerking, klantgegevens bijhouden en rapportages opstellen.
Administratief Medewerker Planning
De afdeling Service & Montage bestaat uit verschillende professionals. De planners zijn verantwoordelijk voor het effectief en efficiënt inplannen van ongeveer 60 medewerkers, die werken aan uiteenlopende projecten verspreid over het hele land. In deze rol heb je nauw overleg met de teams van verkoop, werkvoorbereiding en productie, en onderhoud je regelmatig contact met zowel de medewerkers op de projecten als de aannemers op de bouwlocaties.