Assistent Accountant

  • Verwerken en controleren van de financiële administratie
  • Verzorgen van de aangifte omzetbelasting
  • Voorbereiden van jaarrekeningen
  • Ontwikkelen tot allround MKB-adviseur
  • Zelf regie nemen over je loopbaan met de benodigde ondersteuning

Office Manager

Als officemanager binnen dit accountantskantoor ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse gang van zaken op kantoor en het bieden van ondersteuning aan verschillende afdelingen.

  • Front desk werkzaamheden: beantwoorden van inkomende gesprekken, ontvangen van klanten en bezoekers en zorgen dat het kantoor er optimaal uit ziet;
  • Ondersteunen bij diverse administratieve werkzaamheden, van facturatie en projectinrichting tot pre en offboarding van medewerkers;
  • Voorbereiden en opvolgen van klantaanvragen in Auditcase;

General Ledger Accountant

  • Beheren en controleren van de financiële administratie en het grootboek;
  • Je werkt nauw samen met de Manager Finance om de financiële doelstellingen van de organisatie te realiseren en ondersteunt bij financiële rapportages;
  • Je denkt actief mee over hoe de huidige administratieve processen efficiënter en effectiever kunnen worden ingericht;
  • Je voert diepgaande analyses uit van de financiële data om trends en afwijkingen te identificeren en hierover te rapporteren;
  • Je bent betrokken bij de voorbereiding en uitvoering van de maand- en jaarafsluitingen, zodat deze tijdig en accuraat worden afgerond.

Accountmanager - Eindhoven

Als Accountmanager krijg je de kans om jezelf te bewijzen in de wereld van sales. Je begint met het opbellen van potentiële klanten – leads die interesse hebben getoond in onze software. Jouw doel is om de behoeften van hun organisaties te begrijpen en hen te overtuigen dat onze software de perfecte oplossing biedt. Dit proces beheer je van het eerste telefoontje tot de uiteindelijke verkoop. Dit alles doe je in samenwerking met een hecht en gezellig salesteam, waar je ook van elkaar leert en successen viert.


Customer Support - Eindhoven

Als Customer Support Medewerker ben jij de rots in de branding voor onze klanten. Jij beantwoordt hun vragen over onze Cloud software en biedt snelle en effectieve oplossingen bij elk probleem. Geen (cloud)software kennis? Geen zorgen, wij zorgen voor een uitgebreide training! Je taken omvatten het beantwoorden van e-mails, chats, telefoongesprekken en het adviseren over onze nieuwste softwareoplossingen. Jouw inzichten zijn cruciaal om onze producten en processen te verbeteren.


Administratief medewerker HartingBank

De functie van administratief medewerker is divers. Denk hierbij aan het invoeren van bestellingen, het verwerken van huuraanvragen voor hulpmiddelen zoals matrassen of rolstoelen, en het voorbereiden van facturaties. Daarnaast heb je veel contact met zorginstellingen die met uiteenlopende vragen bellen. Het is belangrijk dat je goed luistert naar hun behoeften en intern schakelt met de juiste afdelingen om de klant snel te helpen.

Een overzicht van jouw werkzaamheden:

  • Invoeren, verwerken en controleren van orders;
  • Klantcontact via telefoon en e-mail;
  • Uitzetten van bestellingen en afhandelen van nieuwe klanten;
  • Voorbereiden en verwerken van facturaties;
  • Schakelen met interne afdelingen zoals planning, logistiek en de werkplaats.