Sales support medewerker/ commercieel medewerker binnendienst

Je droombaan? Wat ga je doen?

  • Het opstellen van offertes binnen je eigen bevoegdheid, of in samenwerking met de commercieel manager.
  • Dagelijks telefonisch contact met leveranciers en klanten.
  • Het onderhouden van contacten over lopende projecten met interne en externe stakeholders.
  • Het volgen van het gehele ordertraject, van ondertekening tot betaling bij de partner, en het informeren van de accountmanager zodat de klant altijd goed op de hoogte blijft.
  • Het zorgen voor een accurate verwerking van informatie in systemen en actief meedenken over nieuwe concepten en verbeteringen.
  • Het monitoren van de status van informatie waarvoor collega's verantwoordelijk zijn.
  • Klanten bellen jou direct wanneer zij iets nodig hebben, omdat jij het voor hen regelt.

Werkvoorbereider

Taken:

  • Het lezen en interpreteren van CAD-tekeningen en deze vertalen naar de uit te voeren werkzaamheden.
  • Montagewerkzaamheden, waaronder:
    • Het monteren van hang- en sluitwerk.
    • Het maken en plaatsen van wanden en deuren.
    • Zagen, timmeren en schilderen aan en rondom de units.
    • Het aanbrengen van dak- en vloerbedekking.
    • Het aanleggen van stroomvoorziening en verlichting.
    • Het wind- en waterdicht maken van modulaire units.
  • Het beheren van de voorraad bouw- en montagematerialen.

Technisch commercieel medewerker binnendienst

Als Technical Sales Engineer bij deze organisatie word je voortdurend uitgedaagd om je innovatieve denkvermogen in te zetten. Je komt te werken aan vraagstukken die variëren van nieuwe ontwikkelingen tot de uitvoering van grootschalige projecten. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het gehele traject van een opdracht: van aanvraag en calculatie tot voorbereiding, aansturing, voortgangsbewaking en afhandeling. Bovendien fungeer je als de schakel tussen verschillende interne afdelingen.

Gedurende dit traject heb je nauw contact met klanten over de hele wereld. Als Technical Sales Engineer ben je de spil tussen klanten en de diverse interne afdelingen. Het overtreffen van de verwachtingen van onze klanten is een gedeelde verantwoordelijkheid binnen onze organisatie.