Verzekeringsadviseur
Als Verzekeringsadviseur ben je het aanspreekpunt voor klanten en behandel je administratieve taken en klantcontact. Hoewel je niet per se in het bezit hoeft te zijn van een WFT-diploma, wordt wel van je verwacht dat je bereid bent deze te behalen zodra je bij de organisatie aan de slag gaat. Je zult samenwerken met verschillende afdelingen, zoals de buitendienst, die het contact met de klant onderhoudt en de binnendienst die de verdere verwerking doet. Je taken bestaan voornamelijk uit het controleren van polissen en het adviseren van klanten over hun verzekeringen. Hierbij krijg je veel ruimte om jezelf te ontwikkelen en eigen initiatieven te tonen.
Binnen deze rol zul je:
· Administratieve ondersteuning bieden bij verzekeringen en polissen;
· Klanten adviseren over hun verzekeringen;
· Samenwerken met de buitendienst en binnendienst om klantvragen op te lossen;
· Polissen controleren en zorgen dat alles voldoet aan de eisen;
· Actief bijdragen aan het klantcontact op een persoonlijke manier.
Relatiebeheerder accountancy
In deze functie help je MKB-klanten met hun financiële bedrijfsstrategie en geef je hen advies bij uiteenlopende vraagstukken. Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig opstellen en controleren van jaarrekeningen, begrotingen en managementrapportages. Daarnaast draag je actief bij aan de professionele groei van je collega’s door hen te begeleiden bij hun werkzaamheden.
Belangrijkste verantwoordelijkheden:
- Beheren en uitbreiden van je eigen klantenportfolio.
- Signaleren en uitvoeren van advieskansen.
- Samenstellen van complexe jaarrekeningen.
- Periodiek opstellen en bespreken van managementrapportages.
- Reviewen van door collega’s samengestelde jaarrekeningen en het coachen van collega’s.
Support medewerker
Als support medewerker ben jij hét aanspreekpunt voor alles wat met de software te maken heeft. Jij kent het systeem door en door en zorgt ervoor dat zowel klanten als collega’s probleemloos aan de slag kunnen. Je bent servicegericht, houdt van contact met mensen en bent altijd op zoek naar manieren om het platform nóg beter te maken.
Wat ga je precies doen?
- Je ondersteunt klanten bij het gebruik van het platform en helpt hen bij het inrichten van portalen en private labels;
- Je bent verantwoordelijk voor de afhandeling van klantvragen en schakelt moeiteloos met collega’s uit verschillende teams om oplossingen te bieden;
- Je biedt administratieve ondersteuning aan accountmanagers;
- Je denkt actief mee over nieuwe functionaliteiten en verbeteringen voor de software;
- Je houdt nauw contact met het technisch team over wensen van klanten en mogelijke verbeteringen;