Finance Medewerker

  • Jij zorgt ervoor dat de financiële administratie van klanten altijd klopt en up-to-date is;
  • Je houdt je bezig met btw-aangiftes, het voorbereiden van rapportages en jaarrekeningen, en ondersteunt bij fiscale aangiftes;
  • Samen met je collega’s denk je mee over hoe processen slimmer kunnen en krijg je volop ruimte om je systeemkennis verder uit te bouwen.

Junior Assistent Projectleider

Als Junior Assistent Projectleider werk je nauw samen met ervaren projectleiders en ondersteun je hen bij het realiseren van vastgoedprojecten. Je houdt je bezig met het afhandelen van onderhoudsklachten, het aanvragen van offertes en het verstrekken van onderhoudsopdrachten namens onze cliënten. Je zorgt ervoor dat het proces efficiënt verloopt en bent het aanspreekpunt voor zowel klanten als collega’s. In deze rol krijg je de kans om verantwoordelijkheid te nemen voor verschillende taken en je projectmanagementvaardigheden verder te ontwikkelen.

Wat ga je doen?

  • Ondersteunen bij het aannemen en afhandelen van onderhoudsklachten
  • Beoordelen van offertes en aanvragen van verschillende leveranciers
  • Verstrekken van onderhoudsopdrachten namens de cliënten
  • Rapporteren van bijzondere gebeurtenissen aan de eigenaren
  • Archiveren van documenten en bijwonen van afdelingsvergaderingen
  • Beheren van sleutels en het afhandelen van schades
  • Assisteren bij het monitoren van de voortgang van projecten

Front Office & Administratief Medewerker Vastgoed

Als Receptionist(e) / Administratief Medewerker Binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten die bellen, en beantwoord je alle inkomende e-mails. Je plant vergaderingen in en ondersteunt verschillende afdelingen met administratieve taken. Je zorgt ervoor dat alles administratief soepel verloopt, zodat je collega's zich kunnen focussen op hun werkzaamheden.


Assistent Accountant (Deeltijd)

In deze functie krijg je de kans om jezelf verder te ontwikkelen binnen een informele en dynamische werkomgeving, waar je samenwerkt met gezellige collega’s en waar regelmatig leuke uitjes worden georganiseerd. De functie is ideaal voor een HBO starter of iemand die bijna klaar is met de studie, en het kan in deeltijd uitgevoerd worden.

Als Assistent Accountant ben jij de steun en toeverlaat van onze klanten op het gebied van hun financiële administratie. Je zult:

  • Financiële administraties verwerken en controleren met Zenvoices en Exact Online;
  • Aangiftes voorbereiden en opstellen (BTW, IB, VPB);
  • Jaarrekeningen en rapportages voorbereiden;
  • Vragen van klanten beantwoorden en hen adviseren;
  • Verbeterpunten en kansen voor klanten signaleren en vertalen naar praktische oplossingen

Assistent Accountant

Als Junior Boekhouder krijg je de verantwoordelijkheid om zelfstandig jaarrekeningen op te stellen voor kleinere holdings. Dit vereist niet alleen kennis van boekhoudprincipes, maar ook de motivatie en de bereidheid om jezelf te ontwikkelen en veel ervaring op te doen in het vakgebied. Je leert de fijne kneepjes van het vak onder begeleiding van de inhoudelijke specialisten binnen het bedrijf. Dit betekent dat je niet alleen leert hoe je systemen gebruikt, maar dat je begrijpt hoe je zelfstandig een jaarrekening kunt samenstellen.

Binnen deze rol ga je je onder andere verdiepen in de volgende werkzaamheden:

  • Het zelfstandig opstellen van jaarrekeningen voor kleinere holdings.
  • Werken met boekhoudprincipes en deze toepassen in de praktijk.
  • Samenwerken met ervaren specialisten en leren van hun kennis en ervaring.
  • Meedenken over verbeteringen en processen binnen het bedrijf.
  • De mogelijkheid om door te groeien en jezelf verder te ontwikkelen in het vak.

Talent Specialist Den Haag

Als Talent Specialist stap je in een uitdagende en veelzijdige rol waarin geen dag hetzelfde is. Je begint met een intensief trainings- en ontwikkeltraject, waarbij je de kneepjes van het vak leert door middel van diverse interne en externe trainingen. In deze functie krijg je veel verantwoordelijkheid en de vrijheid om jouw carrière pad zelf vorm te geven.

Wat ga je doen?

  • Je werft, selecteert, en interviewt de beste kandidaten om hen vervolgens te begeleiden naar hun droombaan.
  • Je bouwt langdurige relaties op met klanten door middel van koude en warme acquisitie en onderhoudt deze relaties met als doel strategische samenwerkingen te bevorderen.
  • Jij bepaalt grotendeels jouw eigen agenda en bent verantwoordelijk voor het succes van jouw klantenportefeuille.
  • Naast recruitment ben je ook betrokken bij business development en denk je mee over strategische keuzes voor jouw klanten.
  • Het bezoeken van klanten, netwerken en relatiebeheer zijn een belangrijk onderdeel van jouw werk, waarbij je ook vaak buiten de deur bent voor afspraken.

Stage Accountmanager Den Haag

Wij zijn op zoek naar een commercieel georiënteerde stagiair. Jouw focus zal liggen op recruitment, waarbij je volwaardig lid bent van het team en de overige adviseurs ondersteunt waar nodig. Je bent echt een teamgenoot, dus er komen veel verantwoordelijkheden voorbij. Stomme klusjes doen wij niet aan - behalve af en toe de biervoorraad op vrijdag op peil houden! De volgende taken zullen wel voorbij komen: 

Het werven van werkzoekenden middels diverse kanalen; 

Het voeren van telefonische screenings; 

Het voeren van persoonlijke (of digitale) intakegesprekken; 

CV's omzetten in ons format; 

Jouw kandidaten promoten bij de adviseurs; 

Meewerken aan het realiseren van matches tussen bedrijf en kandidaat; 

Trainingen - intern en extern - bijwonen; 

Nieuwe ideeën bedenken met het team. 


Sales Support Medewerker

Als Sales Support medewerker ga je de account- en salesmanagers ondersteunen. Je gebruikt je communicatieve en organisatorische vaardigheden om het sales proces zo goed mogelijk te laten verlopen. Je bent daar in verantwoordelijk voor:

  • Het maken van afspraakverslagen;
  • Opstellen van offertes;
  • Klantcontact en relatiebeheer door klanten na te bellen;
  • Het afhandelen administratief afhandelen.

Commercieel Traineeship

Tijdens deze traineeship ga jij je volledig ontwikkelen in de wereld van commercie. Zo krijg je de mogelijkheid om mee te kijken op de marketing-, inkoop-, binnendienst- en buitendienstafdelingen. Hierdoor kan jij goed vergelijken wat het beste bij jou past. Is dat nou contact onderhouden met leveranciers en onderhandelen over tarieven, acquisitie doen naar nieuwe klanten en deze binnenhalen of toch liever werken op de relatiebeheer en de relaties uitbreiden? Na de traineeship krijg je de mogelijkheid om jezelf te specialiseren in één van deze richtingen.


Backoffice Medewerker

Als Backoffice Medewerker ondersteun je met jouw administratieve kwaliteiten de salesafdeling. Als administratieve duizendpoot beschik je over een divers takenpakket waaronder het registreren van nieuwe klanten, het invoeren van orders in SAP en het vullen van het klantenbestand. Daarnaast ben je als Backoffice Medewerker verantwoordelijk voor:

  • Het rapporteren van incidenten of klachten vanuit de klant;
  • Het ondersteunen bij boekingen;
  • Het opstellen en bijhouden van prijs- en verkooplijsten;
  • Het behandelen van informatieverzoeken waaronder product specificaties.