Backoffice medewerker met klantcontact (Heesch)
Jij bent het visitekaartje van onze organisatie en zorgt voor een goede en tijdige afhandeling van alle correspondentie. Daarnaast ondersteun je de organisatie op secretarieel gebied. Klanten worden door jou op een gastvrije manier benaderd, zowel aan de telefoon, per mail als bij ontvangst.
Werkzaamheden;
- In- en uitgaande post afhandelen
- Het hebben van 1e lijn klantcontact
- Agenda's en emailboxen beheren
- Dagelijkse controles in AFAS uitvoeren
- Documenten aan de Belastingdienst en klanten versturen
- Digitale klantendossiers aanmaken en controleren op volledigheid
- Nieuwe klanten onboarden
- Customer Relationship Management (CRM) up to date houden
- Op orde houden van de balie, vergaderruimte en de kantoorvoorraden
Fiscalist (Heesch)
Met jouw ervaring ben je een betrouwbare adviseur voor relaties. En voor het team ben jij een belangrijke vraagbaak. Jij bent o.a. verantwoordelijk voor;
- Het verzorgen en controleren van belastingaangiftes, inkomstenbelasting, omzetbelasting en vennootschapsbelasting.
- Het adviseren op gebied van financiële planningen, bedrijfsovernames, ondernemers/-familierecht, estate planning en fiscale wet- en regelgeving.
- De nauwkeurige vastlegging van afspraken, adviezen en verwerkingen in het klantendossier.
- Het contact houden met de belastingdienst.
- Belastingaanslagen, bezwaarschriften en beroepsprocedures draai jij je hand niet voor om. Dit is jouw kracht en kun jij zelfstandig mee aan de slag.
- Het volgen van ontwikkelingen in de markt en in de fiscale wet- en regelgeving; deze vertaal je in kansen voor relaties.
Assistent Accountant (Den Bosch)
Met jouw ambities, enthousiasme en leergierige karakter ga je aan de slag met de financiële administratie van onze klanten. Je bent hierbij onder andere verantwoordelijk voor;
- Het verwerken van de financiële administraties van diverse klanten
- Het samenstellen van jaarrekeningen van BV’s, VOF’s en eenmanszaken. Daarvoor vraag je zelfstandig de gegevens bij onze klanten op.
- Het opstellen van de IB/VPB aangiftes en verwerken van de gegevens voor de dividendbelasting
- Je zorgt voor tussentijdse rapportages welke je met de relatiebeheerder bespreekt.
- Je controleert aanslagen en dient eenvoudige bezwaarschriften in.
- In je eigen werkveld ontdek je mogelijkheden om te automatiseren.
- Het verzorgen van publicatiebalansen en notulen.
- Je volgt ontwikkelingen in de markt en in de regel- en wetgeving; die vertaal je in kansen voor relaties
- Door je kwaliteit, netwerk en ondernemende instelling trek je ook nieuw werk aan: zo draag je ook bij aan acquisitie en de groei van ons bedrijf.
Werkstudent Accountancy Den Bosch
Als werkstudent in de samenstelprakijk werk je vanaf dag één mee. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Het verzorgen van de financiële administratie;
- Prognoses, begrotingen, tussentijdse cijfers en managementinformatie opstellen;
- Samenstellen van jaarrekeningen.
Secretaresse
Als secretaresse binnen dit accountantskantoor ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse gang van zaken op kantoor en het bieden van ondersteuning aan verschillende afdelingen. Er is veel ruimte voor initiatief, waardoor je jouw functie buiten gestelde kaders vorm kan geven.
Jouw functie zal er iedere dag anders uit zien, maar een aantal zaken die zeker voorbij komen zijn:
- Front desk werkzaamheden: beantwoorden van inkomende gesprekken, ontvangen van klanten en bezoekers en zorgen dat het kantoor er optimaal uit ziet;
- Je bent het visitekaartje van kantoor. Samen met jouw collega’s zorg jij voor een goede eerste indruk;
- Het uitwerken van jaarcijfers, brieven, overeenkomsten etc.;
- Elke klant weet je op de juiste manier te benaderen, zowel telefonisch, per e-mail als in persoon;
- Je bent verantwoordelijk voor de voortgang, je bewaakt termijnen, houdt lopende zaken in de gaten en grijpt tijdig in waar nodig;
Traineeship Marketing & Sales
Stap in de wereld van uitdaging en mogelijkheden met ons gloednieuwe tweejarige opleidingsprogramma, speciaal ontworpen voor ambitieuze professionals met een hbo-niveau of hoger. In de beginfase van deze boeiende reis ligt de nadruk op praktische betrokkenheid en het intensieve contact met klanten, waarbij je onze producten demonstreert. Maar dat is slechts het begin. Je krijgt de kans om binnen ons bedrijf te groeien en je potentieel volledig te benutten.
Als Demonstrateur speel je een cruciale rol, met verantwoordelijkheden zoals het trainen en demonstreren van onze producten aan zowel nieuwe als bestaande klanten. Daarnaast behoort het tot je taken om klanten en eindgebruikers van onze producten te bezoeken. TTI zorgt ervoor dat je beschikt over het juiste vervoermiddel om deze taken efficiënt uit te voeren.
Werkzaamheden:
- Je bent verantwoordelijk voor het geven van trainingen en het demonstreren van ons uitgebreide productassortiment van Milwaukee aan nieuwe en bestaande klanten, inclusief bezoeken aan bouwplaatsen en eindgebruikers;
- Je neemt actief deel aan en biedt ondersteuning bij beurzen, open dagen, evenementen en andere relevante activiteiten;
- Het opsporen en rapporteren van de laatste ontwikkelingen binnen het marktsegment waarin TTI Benelux BV actief is, behoort tot je taken;
- Het tijdig rapporteren van marktontwikkelingen is van cruciaal belang, omdat dit essentiële input vormt voor de afstemming van marketing-, verkoop- en productontwikkelingsstrategieën;
- Je bent een communicatieve duizendpoot, in staat om effectief te communiceren in verschillende moderne talen, en je hebt regelmatig contact met Account Managers, Key Account Managers en Sales Managers, waarbij je informatie deelt en ontvangt over alle relevante werkzaamheden;
- Bovendien rapporteer je aan dealers, Key Account Managers en Sales Managers over je bezoeken aan eindgebruikers en verstrekt je informatie over technische kwesties die van belang zijn, zoals eerder genoemd;