Marketing

Als e-mail marketeer ben jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van effectieve campagnes en gerichte communicatie binnen digitale producten. Je zorgt ervoor dat klanten op het juiste moment relevante informatie ontvangen. Dankzij jouw analytische en creatieve aanpak verbeter je continu de prestaties van campagnes.

Jouw taken bestaan uit:

  • Ontwikkelen en uitvoeren van e-mailcampagnes gericht op leadgeneratie en evenementen.
  • Creëren en toepassen van in-product-berichten voor gerichte klantcommunicatie.
  • Meedenken over het optimaliseren en standaardiseren van marketingprocessen.
  • Analyseren van prestaties en doorvoeren van verbeteringen.
  • Opzetten en testen van varianten via A/B-experimenten.
  • Samenwerken met specialisten en kennis delen binnen het team.

Allround Boekhouder

Als Allround Boekhouder speel je een belangrijke rol in het financiële team. Je bent verantwoordelijk voor uiteenlopende taken en helpt mee om de financiële administratie vlekkeloos te laten verlopen. Je krijgt de ruimte om je verder te ontwikkelen en bij te dragen aan de groei van de organisatie. 

Wat ga je doen? 

  • Je beheert de dagelijkse financiële administratie, waaronder facturatie en bankverwerkingen. 
  • Je verzorgt en dient belastingaangiften in, zoals BTW. 
  • Je stelt financiële rapportages op en ondersteunt bij de jaarafsluiting. 
  • Je beheert de debiteuren- en crediteurenadministratie. 
  • Je ondersteunt bij HR-gerelateerde taken, zoals de salarisadministratie. 

Debiteurenbeheerder

In deze mooie rol als Debiteurenbeheer Medewerker ben jij verantwoordelijk voor jouw eigen klantenportefeuille. Jij zorgt ervoor dat klanten hun betalingsverplichtingen nakomen en ondersteunt hen met vragen of problemen. De hele insteek van werken bij deze organisatie is om door te groeien naar een meer leidinggevende rol. Daarbij werk je nauw samen met interne afdelingen zoals Sales en Customer Success. Verder houd jij je bezig met:

  • Het onderhouden van klantcontact via telefoon en e-mail;
  • Zelfstandig beheren van je workflow en klantenportefeuille;
  • Het hanteren van processen en escaleren bij complexe situaties.

Medewerker inkoop

Als inkoper heb je een directe inkooprol bij kwekers in Nederland. Je koopt producten in op basis van de klantwensen en de richtlijnen van onze opdrachtgever. Je beheert inkooppakketten op tactisch niveau en maakt afspraken met kwekers voor de lange termijn. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het inventariseren van prijzen, aantallen, specificaties en beschikbaarheid.

Verder ben je verantwoordelijk voor het zoeken naar unieke producten waarmee klanten zich kunnen onderscheiden en commercieel succes kunnen behalen. Je geeft assortimentadvies aan collega’s en klanten, controleert of de afspraken met kwekers volgens de contracten worden nageleefd en stuurt bij waar nodig. Je bewaakt de resultaten van de productgroepen en volgt de markt- en prijsontwikkelingen nauwgezet. Je werkt nauw samen met collega’s van inkoop, verkoop, quality assurance, operations en supply chain.


Compliance Analyst

Als Compliance Analyst heb je een hele belangrijke rol in het onderzoeken van de risicoprofielen van nieuwe (potentiële) partners. Vanuit de code of conduct analyseer je meldingen die verdacht zijn of niet helemaal in de lijn liggen met deze code. Binnen een team van negen personen zorg je ervoor dat de het klanten bestand altijd de juiste uitstraling biedt waar jullie als bedrijf achter staan. Je houdt je onder ander bezig met:

  • Risicomeldingen vanuit het automatische systeem controleren en uitzoeken waarom deze melding komt;
  • Het uitvoeren van het herscreenen van huidige relaties;
  • Ondersteuning bieden aan het management met frequente controles en rapportages;
  • Actief meedenken aan het verbeteren van processen en gerelateerde projecten op de afdeling;

Debiteurenbeheerder - Den Haag

Je komt te werken in een dynamisch team dat bekend staat om zijn snelheid en flexibiliteit. Je werkt deels vanuit een modern kantoor in de regio Delft en deels vanuit huis, met de mogelijkheid om werk en ontspanning te combineren dankzij faciliteiten zoals een eigen gym en koffiebar. Je krijgt een marktconform salaris, een 13e maand, reiskosten- en thuiswerkvergoeding, 27 vakantiedagen, CSR-dagen, en extra vrije dagen voor langdurig dienstverband. Ook ontvang je een budget voor het inrichten van een thuiswerkplek.


Customer Support - Den Haag

Als Klantenservice Specialist ben jij de rots in de branding voor onze klanten. Jij beantwoordt hun vragen over onze cloudsoftware en biedt snelle en effectieve oplossingen bij elk probleem. Geen (cloud)software kennis? Geen zorgen, wij zorgen voor een uitgebreide training! Jouw inzichten zijn cruciaal om onze producten en processen te verbeteren. Je taken omvatten:

  • Het beantwoorden van e-mails, chats, telefoongesprekken;
  • Schakelen tussen verschillende afdelingen;
  • Het adviseren over onze nieuwste softwareoplossingen.

Accountmanager - Den Haag

Als accountmanager krijg je de kans om jezelf te bewijzen in de wereld van sales.Jouw doel is om de behoeften van hun organisaties te begrijpen en hen te overtuigen dat onze software de perfecte oplossing biedt.

  • Je begint met het opbellen van potentiële klanten – leads die interesse hebben getoond in onze software.
  • Dit proces beheer je van het eerste telefoontje tot de uiteindelijke verkoop.
  • Dit alles doe je in samenwerking met een hecht en gezellig salesteam, waar je ook van elkaar leert en successen viert.