Commercieel medewerker vastgoed
Als commercieel medewerker ben jij degene die kansen ziet en actie onderneemt. Of je nu binnen op kantoor werkt of buiten de deur gaat om deals te sluiten, jij hebt het in je om mensen te overtuigen. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en begint met een goede inwerkperiode waarbij je meeluistert met collega’s en continu feedback krijgt. Zo groei je snel richting zelfstandigheid.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Contact leggen met potentiële verkopers van panden;
- Onderhouden van relaties en opvolgen van leads;
- Meedenken over hoe een pand het best in de markt gezet kan worden;
- In de buitendienstrol op pad gaan voor bezichtigingen, foto’s maken en commerciële gesprekken voeren;
- Samen met het team doelen behalen en successen vieren.
Senior Financial Controller
Als Senior Controller ben jij verantwoordelijk voor een solide en betrouwbare financiële huishouding binnen de organisatie;
- Je houdt toezicht op de grootboekadministratie, rapportages, begrotingen en de jaarrekening;
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de accountant.
- Je adviseert directie en management op basis van scherpe analyses en scenario’s en neemt deel aan strategische trajecten;
- Je draagt bij aan een sterke interne controle (AO/IC, ISAE) en risicobeheersing.
- Daarnaast optimaliseer je financiële processen en systemen, werk je aan de verdere ontwikkeling van het ERP- en rapportagesysteem en vertegenwoordig je de directeur Financiën & Bedrijfsvoering bij diens afwezigheid.
Financieel Administrateur Procesoptimalisatie
Als Financieel Administrateur ben jij de spil in het financiële proces. Je kijkt verder dan alleen de cijfers en denkt actief mee over hoe het elke dag een beetje slimmer en efficiënter kan. Wat je zoal gaat doen:
- Je stelt zelfstandig facturen op en zorgt dat alles klopt – van voorcalculatie tot nacalculatie;
- Je spot knelpunten in processen en komt met slimme oplossingen (denk: automatisering, scan- en herken-software);
- Je houdt overzicht op de openstaande posten en optimaliseert samen met je team de cashflow en herinnerstructuur;
- Je verwerkt inkoopfacturen en bankmutaties, en komt zelf met ideeën om dit nóg beter te organiseren;
- Je boekt overlopende posten en zorgt voor duidelijke, gestructureerde maandafsluitingen;
- Je stelt maandelijks overzichten op van het onderhanden werk – zo blijft het financiële plaatje altijd helder;
- Je controleert of alle urenregistraties kloppen en zorgt dat alles correct wordt doorbelast;
- Je duikt in de maandrapportages, vergelijkt budgetten met realisatie en verbetert de structuur binnen AFAS.
Accountmanager
Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor het werven van nieuwe klanten en het onderhouden van bestaande relaties. Je speelt een belangrijke rol in het uitbreiden van de marktpositie en vertaalt klantbehoeften naar succesvolle projecten.
• Ondergaan van klantenbezoek en prospecten om nieuwe markten te bewerken.
• Actief bijhouden en uitbreiden van het klantenbestand.
• Onderhandelen en vertalen van klantbehoeften naar projecten.
• Opstellen en uitvoeren van commerciële plannen.
• Herkennen van kansen binnen de markt en vervolgens het omzetten van deze kansen in projecten.
Salarisadministrateur
Als Salarisadministrateur ben jij de expert die de loonadministraties van de klanten beheert en hen adviseert over loongerelateerde zaken. Je zult:
- Salarisadministraties opzetten, uitvoeren en controleren;
- Het tijdig indienen en controleren van pensioen- en loonaangiften;
- Klanten adviseren over salarisadministratie en relevante wet- en regelgeving;
- Arbeidsovereenkomsten en andere documentatie opstellen;
- Altijd op de hoogte blijven van CAO-wijzigingen en wet- en regelgeving, en dit vertalen naar klantgerichte oplossingen.
De functie biedt een mooie kans om jezelf verder te ontwikkelen in een informele, dynamische werkomgeving waar je niet alleen hard werkt, maar ook samenwerkt met leuke collega’s aan diverse projecten en uitjes.
Customer Support - Den Haag
Als Klantenservice Specialist ben jij de rots in de branding voor onze klanten. Jij beantwoordt hun vragen over onze cloudsoftware en biedt snelle en effectieve oplossingen bij elk probleem. Geen (cloud)software kennis? Geen zorgen, wij zorgen voor een uitgebreide training! Jouw inzichten zijn cruciaal om onze producten en processen te verbeteren. Je taken omvatten:
- Het beantwoorden van e-mails, chats, telefoongesprekken;
- Schakelen tussen verschillende afdelingen;
- Het adviseren over onze nieuwste softwareoplossingen.
Accountmanager - Den Haag
Als accountmanager krijg je de kans om jezelf te bewijzen in de wereld van sales.Jouw doel is om de behoeften van hun organisaties te begrijpen en hen te overtuigen dat onze software de perfecte oplossing biedt.
- Je begint met het opbellen van potentiële klanten – leads die interesse hebben getoond in onze software.
- Dit proces beheer je van het eerste telefoontje tot de uiteindelijke verkoop.
- Dit alles doe je in samenwerking met een hecht en gezellig salesteam, waar je ook van elkaar leert en successen viert.
Assistent Accountant
In de rol van Assistent-Accountant ben jij een onmisbare schakel in ons team. Jij helpt klanten bij hun financiële administratie en ondersteunt onze accountants en fiscalisten met onder andere:
- Het samenstellen van jaarrekeningen en tussentijdse rapportages.
- Het verwerken en controleren van financiële administraties.
- Het voorbereiden en verwerken van aangiften omzetbelasting.
- Het signaleren van fiscale en financiële kansen voor klanten.
- Het ondersteunen bij adviestrajecten en klantvragen.
