Accountmanager New Business

Als Accountmanager New Business bij BlueHandz ben jij de motor achter onze groei. Jij richt je op het binnenhalen van nieuwe klanten en het uitbouwen van onze klantportefeuille. Jouw focus ligt op acquisitie, klantbezoeken en het genereren van new business. Je bent het gezicht van BlueHandz bij potentiële klanten en zorgt ervoor dat zij onze unieke waardepropositie begrijpen en benutten.

Verantwoordelijkheden

  • Actief benaderen van potentiële klanten en hen overtuigen van de voordelen van BlueHandz.
  • Plannen en uitvoeren van klantbezoeken om relaties op te bouwen en zakelijke kansen te identificeren.
  • Genereren van leads en nieuwe zakelijke kansen door middel van netwerken, beurzen en andere evenementen.
  • Samenwerken met interne teams om klantbehoeften te begrijpen en passende oplossingen te bieden.
  • Bijdragen aan de ontwikkeling van strategische plannen om nieuwe markten te veroveren en omzetgroei te realiseren.

Administratief medewerker

Voor de service afdeling zijn ze op zoek naar administratieve ondersteuning met mogelijkheid om te groeien binnen de service afdeling.

Werkzaamheden bestaan uit:

  • telefonisch contact met klanten;
  • Aanmaken van werkbonnen;
  • ondersteunen van de planning
  • maken van onderhoudscontracten
  • diverse bijbehorende administratieve taken.

Plaatsvervangend hoofd verkoop binnendienst

In deze veelzijdige functie werk je vanuit ons kantoor in Breda nauw samen in een klein team. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren en het up-to-date houden van de verkoopactiviteiten voor onze Nederlandse en Belgische klanten en vervangt het hoofd verkoop binnendienst bij haar afwezigheid.

Wat ga je onder andere doen:

  • Opmaken offertes
  • Afhandelen van opdrachten
  • Opmaken van facturen
  • Contacten onderhouden met klanten en leveranciers
  • Dossiers opmaken t.b.v. aanbestedingen
  • Contractbeheer
  • De binnendienst coördineren bij afwezigheid van de leidinggevende
  • Overige administratieve taken uitvoeren

Medewerker verkoop binnendienst

In deze veelzijdige functie werk je nauw samen in een klein team. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren en het up-to-date houden van de verkooporganisatie voor onze Nederlandse en Belgische klanten.

Wat ga je onder andere doen:

  • Opmaken offertes
  • Afhandelen van opdrachten
  • Opmaken van facturen
  • Contacten onderhouden met klanten en leveranciers
  • Dossiers opmaken t.b.v. aanbestedingen
  • Contractbeheer
  • Overige administratieve taken uitvoeren

Marketing manager

Als creatieve marketingmedewerker werk je nauw samen met de Sales & Marketingmanager en een externe marketingbureau om de marketingstrategie op te stellen en te onderhouden. Je neemt de verantwoordelijkheid voor het creëren van content voor de websites en het actueel houden van diverse social media-kanalen. Ook speel je een cruciale rol bij het coördineren van de productie van advertentie- en promotiemateriaal. In samenwerking met collega's en externe partners ontwikkel je boeiende content voor alle websites, zowel gericht op de B2C- als de B2B-markt.

Daarnaast:

• Zet je je kennis van SEO, SEA en social media in om ervoor te zorgen dat onze content goed zichtbaar is.

• Ben je verantwoordelijk voor nieuwsbrieven, FAQ's en organiseer je het jaarlijkse franchise event.

• Onderhoud je zelfstandig de communicatie met externe partijen waarmee we samenwerken en zorg je voor terugkoppeling naar de manager.

• Weet je boeiende content te creëren, zowel in tekst als visueel.

• Heb je oog voor design en vormgeving, en draag je bij aan de ontwikkeling van onze branding.


Sales Engineer

Je werkt binnen de MEDLINE, CARELINE en HOMELINE afdeling, gericht op medische toepassingen zoals ziekenhuis-, zorg- en verpleegbedden, behandelbanken, tilliften, operatie- en zorgstoelen, en thuisproducten zoals relaxfauteuils en bedden.

Werkzaamheden die je gaat doen:

· Je geeft technische adviezen via telefoon en e-mail over de toepassingsmogelijkheden van de producten.

· Je werkt projecten uit en houdt deze in de gaten.

· Je stelt prijscalculaties op en maakt offertes.

· Je breidt het klantenbestand uit.

· Je past software aan op klantwensen (visueel programmeren, zonder coderen).


Stage - Recruitment en Sales

Heb je interesse om in de commerciële sector te werken? Wil je je communicatieve vaardigheden ontwikkelen en veel verantwoordelijkheden dragen? Tijdens je sales stage bij HYP leren we je alle fijne kneepjes van het vak. Je gaat met veel verschillende taken aan de slag, zoals telefonische- en fysieke kennismakingen met potentiële kandidaten, je mag mee met Accountmanagers en houd je je bezig met e-mailmarketing. 

Daarnaast ga je externe trainingen volgen en je wordt begeleid door een collega met een hbo-diploma en jarenlange ervaring!