Administratief medewerker

Ben jij een nauwkeurige organisator die energie haalt uit een perfect bijgewerkte administratie? Als Administratief Medewerker Product management speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze product- en category managers. Door jouw toewijding aan detail en gestructureerde werkwijze ontzorg je jouw collega’s, zodat zij zich volledig kunnen richten op het ontwikkelen van inspirerende nieuwe producten. In deze functie rapporteer je direct aan de Category Manager en ben je een onmisbare schakel in het team.

Wat ga je doen?

  • Artikelen aanmaken en beheren in ons ERP-systeem (Unit4).
  • Doorvoeren van wijzigingen, zoals prijzen, statussen, afmetingen en andere productgegevens.
  • Coördineren en beheren van sample-aanvragen.
  • Verzenden van artwork naar leveranciers.
  • Ondersteuning bieden aan productmanagers in het sourcingproces.

Sales support medewerker

Als Sales Support Medewerker ben je een belangrijke schakel binnen het Benelux salesteam en het eerste aanspreekpunt voor onze retailklanten in de Benelux. Jij staat garant voor uitstekende dienstverlening en bent verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van het gehele proces, van klachtenafhandeling tot orderverwerking. Met jouw klantgerichte aanpak zorg je ervoor dat onze klanten zich gehoord voelen en met een glimlach verder kunnen.

In deze rol ben je niet alleen de verbinding tussen logistiek, accountmanagers en klanten, maar adviseer je ook over collecties, stel je offertes op en zorg je voor de verwerking en opvolging van orders. Bij complexe situaties analyseer je problemen en zoek je naar de beste oplossing. Bovendien werk je nauw samen met je collega’s om klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen.

Jouw takenpakket:

  • Internationale klachtenafhandeling (ongeveer 60% van je tijd).
  • Up-to-date houden van dataplatforms zoals GS1 en Markant.
  • Ondersteunen bij het beheer van ons B2B-portal (Magento).
  • Orders en leveringen verwerken en opvolgen van A tot Z.
  • Analyseren en terugkoppelen van orders en backorders naar klanten en het salesteam.
  • Voorbereiden en ondersteunen bij meetings met het Benelux team.
  • Opstellen van offertes en adviseren over collecties en artikelbeschikbaarheid.
  • Communicatie met klanten en het salesteam.
  • Oplossen en administratief verwerken van leverproblemen, zoals manco’s, overleveringen en retouren.

Met deze veelzijdige functie krijg je alle ruimte voor eigen inbreng en groei. Ben jij servicegericht, oplossingsgericht en werk je graag in een dynamische omgeving? Dan past deze rol perfect bij jou!


Accountmanager

Als (Senior) Key Account Manager ben jij de strategische partner voor grote supermarkten en tuincentra (FMCG) in Nederland en België. Jouw missie is om klanten te ontzorgen en hen te adviseren over de beste producten en concepten. Door in te spelen op de specifieke behoeften van klanten, weet jij onze producten op een unieke en overtuigende manier te presenteren. Of dit nu in een direct gesprek, een uitgebreide presentatie, of een protestdemonstratie is: jij levert creatief advies met een hands-on mentaliteit. Snel schakelen is voor jou geen probleem en je voelt je thuis in een omgeving waar commercieel denken en precisie hand in hand gaan. Met jouw proactieve aanpak zorg je ervoor dat klanten altijd een stap verder geholpen worden.

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Analyseren van de markt, het volgen van ontwikkelingen in de markt en tijdig anticiperen;
  • Inventariseren van accounts en opstellen van een strategisch accountplan van de topklanten;
  • Continue zicht houden op persoonlijke- en bedrijfsdoelstellingen waaronder het behalen en bewaken van de omzetten en marge targets;
  • Het opstellen van offertes en het volgen van betalingsgedrag;
  • Het opvolgen van lopende projecten zowel maatwerk (private label) als onze eigen merken;
  • Onderhouden van de relaties met bestaande klanten, mede door het tijdig en uitgebreid informeren over producten;
  • Het doen van creatieve voorstellen omtrent nieuwe mogelijkheden en het meedenken met hun voorraadbeschikbaarheid;
  • Signaleren van behoeftes van de klant en verzorgen van advies hierover.

Financial controller

Functieomschrijving:

Als Financial Controller binnen deze organisatie speel je een cruciale rol binnen het financiële team. Je bent verantwoordelijk voor:

  • Het analyseren van financiële resultaten en het bieden van financiële inzichten aan collega's.
  • Het beheren van budgetten en uitvoeren van periodieke forecasts.
  • Het identificeren en analyseren van afwijkingen tussen budget en realiteit.
  • Het onderzoeken van onregelmatigheden in de administratie en verbeteren van processen.
  • Het beheren van complexe financiële stromen tussen (internationale) bedrijfsentiteiten.

Daarnaast werk je nauw samen met een collega Financial Controller en ondersteun je de Finance Manager tijdens periodieke afsluitingen en het opstellen van jaarrekeningen. Je onderhoudt regelmatig contact met verschillende afdelingen en internationale teams om de kwaliteit van data, cijfers en processen te verbeteren.

Teamstructuur:

Het professionele Finance-team bestaat uit:

  • 1 Finance Manager
  • 1 andere Financial Controller
  • 6 administratieve medewerkers

Verantwoordelijkhedenverdeling:

  • 20% Financiële analyses uitvoeren
  • 20% Financiële resultaten bijhouden
  • 20% In- en extern overleg
  • 20% Budgetten beheren en forecasts uitvoeren
  • 20% Financiële stromen beheren

Business controller

Als Business Controller ben je de schakel tussen analyse en optimalisatie binnen onze business unit. Je bent verantwoordelijk voor het analyseren en verbeteren van bedrijfsprocessen en speelt een cruciale rol in het beheren van processen rondom omzet en inkoop. Samen met de Business Unit Manager stel je rapportages op en adviseer je over strategische verbeteringen.

Je werkt nauw samen met onze Business Analist aan nieuwe Power BI-rapportages, waarbij je aangeeft hoe deze het beste kunnen worden opgesteld. Ook stel je budgetten op en analyseer je periodieke resultaten (actuals). Met jouw inzichten en analyses draag je bij aan actieplannen die gericht zijn op het verbeteren van de brutomarge.

Daarnaast voer je diverse projecten uit, zoals het analyseren van ladingstromen en het verhogen van de beladingsgraad, met als doel de efficiëntie van onze processen te verbeteren. Samenwerking staat centraal: je werkt met collega's van verschillende afdelingen en hebt regelmatig overleg met de Business Unit Manager, Sales en andere Business Controllers.

Je maakt deel uit van ons Business Control-team, bestaande uit de Manager Business Control, een Business Analist, een collega Business Controller en Commercial Finance. Je werkt minimaal twee dagen per week op locatie bij de business, waardoor je direct betrokken bent bij de dagelijkse operaties. Daarnaast krijg je de kans om internationaal te werken en onze vestigingen in bijvoorbeeld België en Polen te bezoeken.

30% Processen analyseren en verbeteren

15% Rapportages voorbereiden en adviseren

15% Analyses maken en bespreken

10% Overleggen met de Business Unit Manager

30% Projecten uitvoeren en efficiëntie verhogen


Finance controller

Als Finance & Control Medewerker ben je verantwoordelijk voor het bijhouden en verwerken van de financiële administratie. Je zorgt ervoor dat facturen correct en op tijd worden verwerkt, betalingen worden uitgevoerd en alle financiële gegevens nauwkeurig worden bijgehouden. Daarnaast bent je verantwoordelijk voor de volgende taken:

  • Verwerken van inkomende en uitgaande facturen
  • Beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie
  • Ondersteunen bij maand- en jaarafsluitingen
  • Uitvoeren van bankverwerkingen en betalingen
  • Zorgdragen voor een correcte financiële rapportage

Medewerker verkoop binnendienst

In deze veelzijdige functie werk je nauw samen in een klein team. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren en het up-to-date houden van de verkooporganisatie voor onze Nederlandse en Belgische klanten.

Wat ga je onder andere doen:

  • Opmaken offertes
  • Afhandelen van opdrachten
  • Opmaken van facturen
  • Contacten onderhouden met klanten en leveranciers
  • Dossiers opmaken t.b.v. aanbestedingen
  • Contractbeheer
  • Overige administratieve taken uitvoeren

Sales Engineer

Je werkt binnen de MEDLINE, CARELINE en HOMELINE afdeling, gericht op medische toepassingen zoals ziekenhuis-, zorg- en verpleegbedden, behandelbanken, tilliften, operatie- en zorgstoelen, en thuisproducten zoals relaxfauteuils en bedden.

Werkzaamheden die je gaat doen:

· Je geeft technische adviezen via telefoon en e-mail over de toepassingsmogelijkheden van de producten.

· Je werkt projecten uit en houdt deze in de gaten.

· Je stelt prijscalculaties op en maakt offertes.

· Je breidt het klantenbestand uit.

· Je past software aan op klantwensen (visueel programmeren, zonder coderen).