E-commerce Medewerker
Als E-Commerce Medewerker werk je aan de online zichtbaarheid en verkoop van de producten. Jij bent degene die ervoor zorgt dat de producten optimaal worden gepresenteerd op verschillende online kanalen. Je schrijft SEO-product omschrijvingen en optimaliseert content met als doel de zichtbaarheid en conversie te verbeteren.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Schrijven en optimaliseren van SEO-product omschrijvingen;
- Plaatsen en onderhouden van content op online verkoopkanalen;
- Zorg dragen voor een nette en aantrekkelijke presentatie van de collectie op alle verkoopkanalen;
- Commerciële en administratieve ondersteuning van het E-Commerce team;
- Samenwerken met collega’s om de online strategie te versterken en door te ontwikkelen.
Technisch Commercieel Adviseur (Accountmanager)
Als Technisch Commercieel Adviseur ben je veel onderweg en bouw je actief aan relaties met zowel bestaande als nieuwe klanten binnen de regio noord - oost Nederland. Je bezoekt klanten op locatie, denkt mee over passende oplossingen en adviseert hen over de producten. Daarnaast zorg je ervoor dat offertes worden opgevolgd en houd je de omzetontwikkeling goed in de gaten. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat projecten soepel verlopen en doelen worden behaald. Deze functie biedt volop vrijheid, ruimte voor eigen initiatief en de mogelijkheid om écht impact te maken binnen een dynamische markt.
Binnen deze rol ga je je onder andere bezighouden met:
- Opbouwen en onderhouden van klantrelaties;
- Geven van technisch en commercieel advies op maat;
- Behalen van salesdoelen en bijdragen aan de groei van de organisatie;
- Zelfstandig beheren van je klantenportefeuille en het signaleren van kansen;
- Samenwerken met interne teams om projecten te coördineren en de beste resultaten te behalen.
Schadebehandelaar Intermediair
Als Schadebehandelaar Intermediair assisteer je klanten vanaf het melden van de schade tot aan de uitkering of afwijzing. Dit doe je door klanten proactief op de hoogte van de status van hun lopende schades en telefonisch en/of per mail vragen van klanten over schades te beantwoorden. Je geeft klanten advies over hoe toekomstige schades gedekt kunnen worden en streeft er naar om samen met het team naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid.