In de rol van Hire Desk Specialist ben jij hét aanspreekpunt voor klanten op de Franse markt. Je houdt je bezig met het opstellen en verwerken van offertes en opdrachten en zorgt dat alles soepel in het systeem wordt afgehandeld. Daarnaast regel je het transport van materialen en stem je dit af met collega’s in de werkplaats en het salesteam.
Dagelijks sta je Franse klanten telefonisch of per mail te woord, waarbij je technische vragen beantwoordt en helpt met het vinden van de juiste oplossing. Ook denk je actief mee over extra mogelijkheden, geef je advies over het volledige assortiment en pak je klantproblemen professioneel en snel op. Zo speel je een belangrijke rol in een goede klantervaring én de groei van de organisatie.
Samengevat ga je je bezig houden met:
- Offertes en orders verwerken in het systeem;
- Transporten organiseren en afstemmen met collega’s;
- Franse klanten telefonisch en per mail adviseren over de juiste oplossing;
- Proactief nieuwe klantrelaties ontwikkelen;
- Cross-selling en verhuur van het volledige assortiment;
- Afhandelen van klachten en meedenken in oplossingen.