Als medewerker technische support ben jij het aanspreekpunt voor zowel klanten als monteurs wanneer het gaat om advies en ondersteuning. Dankzij jouw technische kennis van voertuigen en trekhaken kun je problemen efficiënt op afstand oplossen. Je begeleidt monteurs en klanten telefonisch of per e-mail, bijvoorbeeld wanneer er tijdens de installatie van een trekhaak of kabelset iets misgaat.
Daarnaast houd je overzicht over de verwerking van orders en bewaak je de levertijden. Je denkt niet alleen in oplossingen voor bestaande problemen, maar weet ook vooruit te kijken en mogelijke technische knelpunten te voorkomen.
Je komt terecht in een enthousiast en hecht team. Samen dragen jullie zorg voor alle technische sales support binnen de organisatie, die bestaat uit ongeveer 30 collega’s.
Wat ga je doen?
- Je hebt regelmatig contact met monteurs en biedt hen technische ondersteuning.
- Je werkt samen met collega’s aan een hoge klanttevredenheid.
- Je stelt gerichte vragen en geeft duidelijke informatie om gezamenlijk tot de juiste oplossing te komen.
- Je bent dé expert op het gebied van trekhaken – of je bent gemotiveerd om dat te worden.
- Je voelt je verantwoordelijk voor de juiste levering van orders en zorgt dat alles compleet en op tijd de deur uitgaat.