Administratieve sales medewerker

Salaris

€2700 - €4000

Plaats

Rotterdam

Wat ga je doen?

Als Administratieve Sales Medewerker ben jij een belangrijke schakel binnen een hecht team en ondersteun je de accountmanagers. Je zorgt voor een efficiënte en juiste afhandeling van offertes door het verstrekken van prijzen. Je hebt hiernaast telefonisch contact met klanten over openstaande bestellingen, signaleert afwijkingen en formuleert corrigerende maatregelen. Uiteraard speel je ook een belangrijke rol in het behandelen van klantvragen en de opvolging hiervan.

In deze rol werk je nauw samen met de inkoopmanager en ben je een belangrijke contactpersoon voor de accountmanagers, zodat zij snel kunnen schakelen over lopende offertes. Je zorgt voor de communicatie tussen in- en verkoop en zorgt ervoor dat alle processen correct en efficiënt verlopen. Je neemt initiatief en durft op te komen voor de benodigde informatie om je werk te kunnen doen.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Bij voorkeur 2 jaar ervaring heeft in een (internationale) handelsomgeving
  • Klantgericht, vriendelijk en proactief is
  • Een goede beheersing heeft van zowel Nederlands als Engels, en communicatief sterk
  • Een extra taal (zoals Frans of Duits) is een pré

De organisatie

Deze organisatie richt zich op de verkoop en levering van verschillende soorten zakken en verpakkingen, vooral voor de industrie en de retailsector. Ze bieden een breed assortiment van zakken, waaronder vuilniszakken, verpakkingszakken, opbergsystemen, en zakken voor specifieke doeleinden zoals voedselverpakking, logistiek of transport.

De producten worden vaak gebruikt voor het verpakken, opslaan en vervoeren van goederen. Ze leveren zowel standaard als op maat gemaakte oplossingen, afhankelijk van de behoeften van hun klanten. Hun klanten kunnen variëren van kleine bedrijven tot grotere industriële bedrijven die zakken nodig hebben voor verschillende toepassingen.

Naast het aanbieden van verpakkingsoplossingen, heeft deze organisatie ook een focus op duurzaamheid en het aanbieden van milieuvriendelijke alternatieven voor traditionele verpakkingen.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een uitdagende functie bij een succesvol familiebedrijf
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden, passend bij ervaring en leeftijd
  • 25 vakantiedagen
  • Een goede pensioenregeling
  • Een prettige werksfeer met de vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen
  • Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling
Solliciteer direct

Heb je nog vragen?

Junior Accountmanager
HBO Young Professionals - Rotterdam
bas.borninkhof@hboyoungprofessionals.nl
0102054588
+31640973422
a15Te000003n5koIAA

Het sollicitatieproces