Ben jij iemand die structuur aanbrengt, snel schakelt en energie krijgt van het ondersteunen van anderen? Dan is deze rol echt iets voor jou.
Als Customer Service Representative ben jij de spil in het dagelijks reilen en zeilen van de organisatie. Jij zorgt ervoor dat bestellingen kloppen, klanten happy zijn en collega’s op je kunnen bouwen. Van het verwerken van orders tot het ontvangen van bezoekers – je doet het allemaal. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en alle ruimte om initiatief te nemen.
Wat je zoal gaat doen?
- Bestellingen verwerken, inkopen en het verzendproces coördineren
- Retourzendingen en bijbehorende administratie regelen
- In contact staan met logistieke partners en klanten op de hoogte houden van levertijden
- Orders controleren en verwerken in het systeem
- Vragen van klanten oplossen in samenwerking met collega’s
- Bezoekers ontvangen en zorgen voor een nette, gastvrije ontvangst
- Voorraad bijhouden van kantoorartikelen en snacks (yes, jij weet altijd waar de koekjes zijn)
- E-mails en telefoontjes beantwoorden en documenten beheren
- Het management ondersteunen met projecten en losse taken