Wij zijn bij HYP op zoek naar een parttime (8-16 uur per week) SEO- en Ads Specialist die zich niet alleen richt op het optimaliseren van onze organische zoekresultaten, maar ook de kracht van betaalde advertenties weet te benutten. Als SEO- en Ads Specialist ben jij verantwoordelijk voor zowel de zoekmachineoptimalisatie (SEO) van onze websites als het opzetten en optimaliseren van Ads-campagnes om de zichtbaarheid te vergroten en relevante leads te genereren. Je komt het marketingteam versterken en werkt nauw samen om de onlinestrategie naar een hoger niveau te tillen en meetbare resultaten te boeken.
- Het uitvoeren van technische SEO-audits en het doorvoeren van verbeteringen aan de websites.
- Het optimaliseren van bestaande content en het creëren van nieuwe content die zowel organisch als via betaalde advertenties goed presteert.
- Het analyseren van zoekwoorden en het ontwikkelen van slimme keywordstrategieën voor SEO.
- Het monitoren van de SEO-prestaties met tools zoals Google Analytics en Search Console.
- Het rapporteren van SEO-resultaten en het delen van actiegerichte aanbevelingen met het team.
- Het up-to-date blijven met de laatste trends en ontwikkelingen binnen zowel SEO als betaalde META-advertenties.
- Zelfstandig opzetten, beheren en optimaliseren van META-campagnes van A tot Z.