Sales support medewerker/ commercieel medewerker binnendienst

Je droombaan? Wat ga je doen?

  • Het opstellen van offertes binnen je eigen bevoegdheid, of in samenwerking met de commercieel manager.
  • Dagelijks telefonisch contact met leveranciers en klanten.
  • Het onderhouden van contacten over lopende projecten met interne en externe stakeholders.
  • Het volgen van het gehele ordertraject, van ondertekening tot betaling bij de partner, en het informeren van de accountmanager zodat de klant altijd goed op de hoogte blijft.
  • Het zorgen voor een accurate verwerking van informatie in systemen en actief meedenken over nieuwe concepten en verbeteringen.
  • Het monitoren van de status van informatie waarvoor collega's verantwoordelijk zijn.
  • Klanten bellen jou direct wanneer zij iets nodig hebben, omdat jij het voor hen regelt.

Talent Specialist - Rotterdam

Als Talent Specialist stap je in een uitdagende en veelzijdige rol waarin geen dag hetzelfde is. Je begint met een intensief trainings- en ontwikkeltraject, waarbij je de kneepjes van het vak leert door middel van diverse interne en externe trainingen. In deze functie krijg je veel verantwoordelijkheid en de vrijheid om jouw carrière pad zelf vorm te geven.

  • Je werft, selecteert, en interviewt de beste kandidaten om hen vervolgens te begeleiden naar hun droombaan.
  • Je bouwt langdurige relaties op met klanten door middel van koude en warme acquisitie en onderhoudt deze relaties met als doel strategische samenwerkingen te bevorderen.
  • Jij bepaalt grotendeels jouw eigen agenda en bent verantwoordelijk voor het succes van jouw klantenportefeuille.
  • Naast recruitment ben je ook betrokken bij business development en denk je mee over strategische keuzes voor jouw klanten.
  • Het bezoeken van klanten, netwerken en relatiebeheer zijn een belangrijk onderdeel van jouw werk, waarbij je ook vaak buiten de deur bent voor afspraken.

Accountmanager Binnendienst

In deze functie ben jij de drijvende kracht achter het succes van onze partners. Met jouw persoonlijke aandacht en doorzettingsvermogen help je hen om optimaal gebruik te maken van onze oplossingen en diensten. Of het nu gaat om het delen van product updates, het inspelen op marktontwikkelingen of het verbeteren van de klantbeveiliging, jij bent de coach en sparringpartner die partners helpt hun doelen te bereiken. Jij ondersteunt hen bij het vergroten van hun omzet, het introduceren van nieuwe producten en het informeren van hun klanten.

Wat ga je doen?

  • Relatiebeheer: Jij bouwt zelfstandig aan duurzame relaties met partners, beheert hun groei en bent hun aanspreekpunt.
  • Sales ondersteuning: Je beantwoordt commerciële vragen en biedt ondersteuning bij eindklantverzoeken.
  • Strategische begeleiding: Je onderzoekt de markt, maakt strategische plannen en biedt innovatieve oplossingen op maat.
  • Accountmanagement: Je coördineert projecten, onderhoudt relaties en houdt alle activiteiten administratief bij in ons CRM-systeem.
  • Offertetraject: Je begeleidt het proces van offerteaanvraag tot opvolging, inclusief advies op het gebied van security.

Project manager

𝗪𝗶𝗲 𝗯𝗲𝗻 𝗷𝗶𝗷?

  • Je neemt initiatief en denkt mee over verbeteringen;
  • Je bent communicatief sterk en empathisch;
  • Je bent leergierig en bereid productkennis op te doen;
  • Je bent flexibel ingesteld en klantgericht;
  • Ervaring in verkoop of de duurzame energiebranche is een pré.

Accountmanager Duits

Bij Mega Collections staat jouw werkplezier voorop! Als Accountmanager Duitsland word je hartelijk ontvangen door ons energieke en gedreven team. Daarnaast kun je rekenen op:

  • Een aantrekkelijk salaris met daarbovenop een commissie;
  • Een goede pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Een middenklasse auto van de zaak;
  • Een creditcard en tankpas van Mega Collections;
  • Een iPhone en een laptop of tablet van de zaak.

Sales consultant

In de rol van Sales Consultant ben je competitief bij een gespecialiseerd merk focus je je op een specifieke IT-expertise. Met jouw ondernemersmentaliteit bouw je een sterk, duurzaam netwerk op en verbind je de beste professionals aan de juiste klanten. Zo leg je de basis voor langdurig succes in je carrière. Verder zorg je dat je altijd op de hoogte bent van de nieuwste ontwikkelingen in jouw vakgebied.

Naarmate je ervaring groeit, bieden ze doorgroeimogelijkheden, waardoor mogelijkheden ontstaan om door te stromen naar hogere functies binnen het bedrijf, zowel nationaal als internationaal.


Medewerker verkoop binnendienst

In deze veelzijdige functie werk je nauw samen in een klein team. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren en het up-to-date houden van de verkooporganisatie voor onze Nederlandse en Belgische klanten.

Wat ga je onder andere doen:

  • Opmaken offertes
  • Afhandelen van opdrachten
  • Opmaken van facturen
  • Contacten onderhouden met klanten en leveranciers
  • Dossiers opmaken t.b.v. aanbestedingen
  • Contractbeheer
  • Overige administratieve taken uitvoeren

Accountmanager Nederland

  • Verantwoordelijk voor het adviseren en onderhouden van onze bestaande klantenkring in je rayon.
  • Daarnaast zelfstandige acquisitie van nieuwe klanten.
  • technisch adviseren van het klant is een belangrijk onderdeel; je bent een partner en denkt actief mee om oplossingen te zoeken.

Sales Engineer

Je werkt binnen de MEDLINE, CARELINE en HOMELINE afdeling, gericht op medische toepassingen zoals ziekenhuis-, zorg- en verpleegbedden, behandelbanken, tilliften, operatie- en zorgstoelen, en thuisproducten zoals relaxfauteuils en bedden.

Werkzaamheden die je gaat doen:

· Je geeft technische adviezen via telefoon en e-mail over de toepassingsmogelijkheden van de producten.

· Je werkt projecten uit en houdt deze in de gaten.

· Je stelt prijscalculaties op en maakt offertes.

· Je breidt het klantenbestand uit.

· Je past software aan op klantwensen (visueel programmeren, zonder coderen).


Technisch commercieel medewerker

In de functie van Technisch Commercieel Medewerker Binnendienst ben jij het primaire aanspreekpunt voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Je taken omvatten het telefonisch contact met klanten, het verwerken van bestellingen, en het opstellen van offertes en berekeningen. Daarnaast onderhoud je contacten met internationale leveranciers en verzorg je prijsaanvragen. Na een grondige interne training ga je ook technisch advies geven aan klanten. Je werkt vanuit Halsteren en rapporteert aan de Manager Sales.