Finance Medewerker
- Jij zorgt ervoor dat de financiële administratie van klanten altijd klopt en up-to-date is;
- Je houdt je bezig met btw-aangiftes, het voorbereiden van rapportages en jaarrekeningen, en ondersteunt bij fiscale aangiftes;
- Samen met je collega’s denk je mee over hoe processen slimmer kunnen en krijg je volop ruimte om je systeemkennis verder uit te bouwen.
Junior Assistent Projectleider
Als Junior Assistent Projectleider werk je nauw samen met ervaren projectleiders en ondersteun je hen bij het realiseren van vastgoedprojecten. Je houdt je bezig met het afhandelen van onderhoudsklachten, het aanvragen van offertes en het verstrekken van onderhoudsopdrachten namens onze cliënten. Je zorgt ervoor dat het proces efficiënt verloopt en bent het aanspreekpunt voor zowel klanten als collega’s. In deze rol krijg je de kans om verantwoordelijkheid te nemen voor verschillende taken en je projectmanagementvaardigheden verder te ontwikkelen.
Wat ga je doen?
- Ondersteunen bij het aannemen en afhandelen van onderhoudsklachten
- Beoordelen van offertes en aanvragen van verschillende leveranciers
- Verstrekken van onderhoudsopdrachten namens de cliënten
- Rapporteren van bijzondere gebeurtenissen aan de eigenaren
- Archiveren van documenten en bijwonen van afdelingsvergaderingen
- Beheren van sleutels en het afhandelen van schades
- Assisteren bij het monitoren van de voortgang van projecten
Front Office & Administratief Medewerker Vastgoed
Als Receptionist(e) / Administratief Medewerker Binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten die bellen, en beantwoord je alle inkomende e-mails. Je plant vergaderingen in en ondersteunt verschillende afdelingen met administratieve taken. Je zorgt ervoor dat alles administratief soepel verloopt, zodat je collega's zich kunnen focussen op hun werkzaamheden.
Callcenter medewerker
Als callcenter medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen of meldingen. Je zorgt ervoor dat elk telefoontje professioneel, vriendelijk en efficiënt wordt afgehandeld. Binnen deze functie is het belangrijk dat je goed om kunt gaan met drukte, overzicht weet te behouden en helder communiceert. Je werkt zowel zelfstandig als in nauwe samenwerking met collega’s van binnen- en buitendienst.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:
- Beantwoorden van klantvragen over storingen, afspraken en dienstverlening.
- Invoeren en verwerken van meldingen in het systeem.
- Opstellen van werkbonnen in het digitale systeem.
- Plannen en coördineren van afspraken voor monteurs.
- Bijhouden van klantcontacten in het CRM-systeem.
- Afstemmen met collega’s van andere afdelingen voor een soepele samenwerking.
- Uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden rondom klantverzoeken.
Medewerker Service Binnendienst
Als Medewerker Service Binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor servicemeldingen met betrekking tot maatwerk werkbladen. Je analyseert de meldingen, beoordeelt deze aan de hand van foto’s en beschrijvingen en zorgt ervoor dat er een passende oplossing komt. Dit kan variëren van het geven van instructies aan klanten tot het inschakelen van monteurs of het uitzetten van herstelopdrachten naar de productielocatie. Je werkt nauw samen met verschillende interne afdelingen, zoals verkoop binnendienst, financiën en productmanagement, en onderhoudt contacten met externe partijen zoals monteurs, klanten en leveranciers. Je zorgt ervoor dat alle servicemeldingen nauwkeurig worden verwerkt en bewaakt het serviceproces van begin tot eind.
Binnen deze rol ga je je onder andere bezig houden met:
- Beoordelen van servicemeldingen en het vinden van passende oplossingen;
- Communiceren met klanten en interne/externe partijen over de meldingen;
- Aansturen van monteurs en andere partijen voor herstelwerkzaamheden;
- Verwerken van administratieve taken en het beheren van het serviceproces;
- Plannen en coördineren van monteursroutes en het bewaken van de voortgang.
Commercieel Administratief medewerker
Startend op de financiële administratief maar het ook leuk vinden om diverse operationele zaken op te pakken; dat is wat deze functie samen vat. Ongeveer de helft van de week ben je bezig met ondersteuning van de finance afdeling op het gebied van facturatie en rapportage. De overige dagen pak je de operationele zaken op het gebied van transport op. Alle administratieve verwerking ervan komt op jouw bordje.
Customer Service Medewerker
Ben jij iemand die structuur aanbrengt, snel schakelt en energie krijgt van het ondersteunen van anderen? Dan is deze rol echt iets voor jou.
Als Customer Service Representative ben jij de spil in het dagelijks reilen en zeilen van de organisatie. Jij zorgt ervoor dat bestellingen kloppen, klanten happy zijn en collega’s op je kunnen bouwen. Van het verwerken van orders tot het ontvangen van bezoekers – je doet het allemaal. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en alle ruimte om initiatief te nemen.
Wat je zoal gaat doen?
- Bestellingen verwerken, inkopen en het verzendproces coördineren
- Retourzendingen en bijbehorende administratie regelen
- In contact staan met logistieke partners en klanten op de hoogte houden van levertijden
- Orders controleren en verwerken in het systeem
- Vragen van klanten oplossen in samenwerking met collega’s
- Bezoekers ontvangen en zorgen voor een nette, gastvrije ontvangst
- Voorraad bijhouden van kantoorartikelen en snacks (yes, jij weet altijd waar de koekjes zijn)
- E-mails en telefoontjes beantwoorden en documenten beheren
- Het management ondersteunen met projecten en losse taken
Management Assistent
In deze functie ben jij de spil van het kantoor. Jij bent diegene die alles regelt en organiseert en zorgt dat alles op kantoor goed verloopt. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, zorgt dat de kantoorspullen op voorraad zijn, maar zorgt ook dat het jaarlijkse event, van ongeveer 250 man, top geregeld is. Of het nu gaat om een intern uitje naar Madrid, een MT vergadering op een mooie locatie of zorgen voor een goed gepland inwerktraject voor een nieuwe medewerker: jij bent onze topper.
Daarnaast ben je o.a. verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
- Agendabeheer;
- E-mails en telefoongesprekken verwerken en oppakken;
- Inkopen van relatie geschenken;
- Ad hoc ondersteuning bieden aan de verschillende afdelingen en het management;
- Administratieve werkzaamheden;
- Ziekmeldingen van medewerker en kandidaten verwerken;
- Evaluaties houden met onze uitzendkrachten;
- Interne verjaardagen en in dienst jubileums verzorgen.
Productieplanner
Als productieplanner ben jij een belangrijke schakel binnen het productieproces. Samen met je twee collega’s binnen het bedrijfsbureau zorg jij ervoor dat de werkvoorbereiding voor de fabriek soepel verloopt. Je houdt rekening met de beschikbare materiaalvoorraden en zoekt voortdurend naar manieren om de productie zo efficiënt mogelijk in te plannen. Spoedorders plan jij strategisch in, zonder dat dit stress oplevert. Dankzij jouw sterke communicatieve vaardigheden ben jij in staat snel te schakelen met verschillende afdelingen zoals de binnendienst, inkoop en productie. Jij zorgt ervoor dat alles doorloopt en weet snel knelpunten te vinden en op te lossen.
Wat doe je?
- Optimaliseren van werktekeningen in verschillende materiaalsoorten voor een efficiënte productieplanning tegen de laagst mogelijke kosten;
- Verantwoordelijk voor het verdelen van de capaciteit over de week;
- Spoedorders optimaal inplannen;
- Overleggen over speciale klantorders en afstemmen met productie en verkoop;
- Bewaken van de beschikbare voorraad voor geplande productieorders;
- Afstemmen met de productie over manco’s en deze melden aan de verkoopafdeling;
- Beheren en verbeteren van automatiseringssystemen voor productieplanning en kraanbaan.
Managamentassistent
In deze veelzijdige functie als Managementassistent ben jij dé spin in het web. Je ondersteunt het management, houdt administratieve processen strak georganiseerd en zorgt ervoor dat alles achter de schermen op rolletjes loopt. Geen dag is hetzelfde: van klantbeheer tot HR-zaken en van boekhouding tot het ontvangen van bezoekers – jij houdt moeiteloos meerdere ballen in de lucht.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Je beheert de administratie rondom klanten en personeelszaken;
- Je verzorgt de facturatie en houdt het debiteurenbeheer bij;
- Je schakelt met klanten via mail en telefoon over administratieve vragen;
- Je voert lichte boekhoudkundige taken uit en bereidt interne audits voor;
- Je werft sollicitanten via LinkedIn;
- Je ontvangt bezoekers en pakt allerlei andere organisatorische zaken op.