Onze service, uw voordeel!

Om onze dienstverlening zo goed mogelijk op uw wensen af te stemmen, hanteren wij een uitgebreid kwaliteit- en servicebeleid. Dankzij onderstaande regelingen en oplossingen bent u altijd gegarandeerd van maximaal resultaat en minimaal risico.

Garantieregeling bij inlenen

Heeft u een kandidaat ingeleend, maar blijkt deze kandidaat past niet binnen uw bedrijf en de functie en u signaleert dat al binnen de eerste twee weken?  Dan zal het contract ontbonden worden, zonder dat u iets hoeft te betalen.

Garantieregeling bij werving en selectie

Heeft u iemand direct in dienst genomen op basis van werving en selectie, dan kan het voorkomen dat in de eerste maand proeftijd het dienstverband verbroken wordt. Als deze situatie zich voordoet zullen wij u geen bemiddelingsfee in rekening brengen.

Garantieregeling bij Deta-vast

U leent een medewerker in via HBO Young Professionals om hem of haar na de inleen periode zelf een dienstverband aan te bieden. Als de medewerker uiteindelijk na 1500 gewerkte inleen uren niet bij u dienst treedt om welke reden dan ook, dan ontvangt u van ons een creditnota van € 1000.-

Evaluaties

Hebben wij een match voor u verzorgt, dan gaat houden wij graag contact met u en de medewerkers. Dit doen wij om de samenwerking tussen u en de nieuwe medewerker zo goed mogelijk te laten verlopen. Daarom verrichten wij evaluatiegesprekken met u en de medewerker rond de vierde en de dertiende week na de start van de inleen overeenkomst. Vanzelfsprekend krijgen alle partijen feedback van ons.